Отримуйте інформацію лише з офіційних джерел
Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46
В період з 26 вересня по 01 жовтня 2016 року в Роменському мсіькрайонному суді відбулося опитування громадян, відвідувачів суду, щодо задоволеності якістю роботи суду.
Загалом в опитуванні прийняли участь 38 відвідувачів. Переважна більшість відвідувачів, а саме 65,8% , це респонденти у віці 25-39 років. Гендерний показник між опитуваними склався : чоловіків - 17 або 44,7%, жінок - 21або 55,3%.
Більшість відвідувачів, це 65,8% представляли в суді особисто себе.
На питання щодо зручності умов перебування у суді (достатність та зручність місць для очікування, оформлення документів, ознайомлення з матеріалами справи та підготовки до судового слухання; чистота приміщень суду тощо. більшість респондентів ( 16 або 42,1% ) поставили оцінку добре, 14 респондентів або 36,8% - відмінно, оцінку задовільно поставили 6 респондентів або 15,8%. Середня оцінка за 5-бальною шкалою 4,2 бали.
На питання щодо повноти, якості та доступності інформації для відвідувачів суду (наявність інформаційних стендів, зразків документів, порядку сплати судового збору; зрозумілість інформації щодо місця та часу проведення судових засідань; наявність інформації в Інтернеті , більшість респондентів виставили оцінку добре (20 респондентів, або 52,6%) Середня оцінка – 4,34 бали.
На питання щодо ефективності організації роботи суду (дотримання строків та процедур розгляду справ; вчасність, з урахуванням поштового перебігу, надіслання судом повідомлень про розгляд справ; обгрунтованість перенесення судових засідань; додержання графіків судових засідань щодо часу слухання справ тощо, більшість респондентів поставили оцінку добре (22 або 57,9%). Середня оцінка – 4,35 бали.
На питання щодо графіка роботи канцелярії суду. Чи дозволяв графік роботи канцелярії суду вчасно та безперешкодно вирішувати справи у суді (подати позов, ознайомитися з матеріалами, отримати рішення, ухвалу, вирок та ін.)? 33 респонденти (86,8%) відповіли так.
Щодо вчасного отримання повістки та повідомлення про розгляд справи, 33 респонденти або 86,8% відповіли так.
На питання: «Чи можете Ви сказати, що судді ставляться до відвідувачів суду (сторін по справі) коректно та ввічливо?» 35 респондентів( або 92,1%) відповіли так.
На питання: «Чи можете Ви сказати, що працівники апарату суду ставляться до відвідувачів суду коректно та ввічливо?» 33 опитаних ( або 86,8%) відповіли так, 4 вказали що скоріше так.
На питання: «Чи можете Ви сказати, що суд при розгляді Вашої справи був незалежним та неупередженим та був забезпечений справедливий судовий розгляд». Так сказали 26 опитуваних (або 68,4%), скоріше так 6 (або 15,8%), важко сказати 4 (10,5%), ні – 2 респонденти ( або 5,3%).
Чи обґрунтованими є затримки/ перенесення слухань у розгляді Вашої справи? Так вказали 22 респонденти ( або 57,9%), скоріше так 6 (або 15,8%), важко сказати 7( або 18,4%) ні – 2( або 5,2%).
Більшість опитуваних користуються інтернет сторінкою суду і знаходять на ній потрібну інформацію це 22 опитаних ( або 57,9%)
На питання: «Які зміни потрібні для покращення роботи суду?» Було отримано ряд пропозицій, а саме: щоб суд розміщувався в одному приміщені, збільшення кількості суддів, доступ до інтернету та наявності Wi-Fi.
На питання щодо враження від візиту до суду, більшість респондентів 22 ( або 57,9%) вказали що відповідали очікуванню, 15 ( або 39,5%) вказали що кращі ніж очікували.
Загалом рівень задоволеності роботою суду:
Відмінно 17 респондентів( або 44,7%), добре також 17 (або 44,7%), задовільно -3 (або 7,8%) незадовільно 1 ( або 2,6%)
Середня оцінка – 4,3 бали за п’ятибальною шкалою.