Отримуйте інформацію лише з офіційних джерел
Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46
Відповідно до Закону України «Про звернення громадян» зі змінами, які набрали чинності 28.10.2015 року відтепер письмове звернення також може бути надіслане з використанням мережі Інтернет, засобів електронного зв’язку (електронне звернення).
У зверненні має бути зазначено прізвище, ім'я, по батькові, місце проживання громадянина, викладено суть порушеного питання, зауваження, пропозиції, заяви чи скарги, прохання чи вимоги. Письмове звернення повинно бути підписано заявником (заявниками) із зазначенням дати. В електронному зверненні також має бути зазначено електронну поштову адресу, на яку заявнику може бути надіслано відповідь, або відомості про інші засоби зв'язку з ним. Застосування електронного цифрового підпису при надсиланні електронного звернення не вимагається.
Також нововведенням даних змін є викладення усного звернення за допомогою засобів телефонного зв’язку через визначені контактні центри, телефонні «гарячі лінії», яке підлягає реєстрації посадовою особою.
Нагадаємо, що звернення, пропозиції, зауваження, заяви, клопотання, скарги до Роменського міськрайонного суду можуть бути:
- подані через канцелярію суду каб.9;
- направлені поштою на адресу: вул.Соборна, 12, м.Ромни, 42000;
- надіслані на електронну адресу суду inbox@rmm.su.court.gov.ua ;
- висловлені на особистому прийому керівництву суду.