Отримуйте інформацію лише з офіційних джерел
Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46
06 жовтня ТУ ДСА України в Сумській області здійснило вивчення організації діяльності Роменського міськрайонного суду.
Перевірка проводилася по таких напрямках:
1.Організація діяльності суду (планування роботи, навчання, робота з ЗМІ тощо).
2.Ведення загального діловодства (дотримання вимог Інструкції з діловодства; реєстрація та оформлення документів, контроль за їх виконанням).
3.Ведення обліково-статистичної роботи (ведення реєстраційних журналів, документів первинного обліку, КО на осіб, стосовно яких розглянуто кримінальне провадження; приймання та облік апеляційних скарг; звернення до виконання судових рішень; формування судових справ тощо).
4.Дотримання вимог Положення про автоматизовану систему документообігу суду. Порядку ведення ЄДРСР.
5.Організація архівної справи (складання номенклатури; робота експертної комісії суду; оформлення та зберігання справ; робота з речовими доказами)
6.Робота зі зверненнями громадян та запитами на публічну інформацію (облік; терміни розгляду; оформлення проваджень; особистий прийом громадян).
7.Кадрова робота (формування штату та заповнення вакансій; розподіл функціональних обов’язків та наявність посадових інструкцій; проведення щорічних оцінок та атестацій; ведення особових справ працівників та трудових книжок; оформлення наказів; проведення спецперевірок, інше).
Про результати вивчення організації діяльності суду буде відомо згодом, при наданні ТУ ДСА України в Сумській області Акту перевірки.