Отримуйте інформацію лише з офіційних джерел
Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46
В Роменському міськрайонному суді протягом квітня 2019 року відбулось анонімне опитування відвідувачів суду щодо їх задоволеності роботою суду та якістю судових послуг.
За сприяння суду вказане опитування проведено представниками Чернігівського громадського комітету захисту прав людини у партнерстві з громадською організацією «Північна правозахисна група» (м. Суми) за підтримки американського народу, наданої через Агентство США з міжнародного розвитку (USAID) в рамках Програми «Нове правосуддя».
Отримані в ході опитування дані свідчать про загалом позитивну оцінку відвідувачами якості роботи Роменського міськрайонного суду Сумської області: більшість респондентів (90.32%) високо та добре оцінили якість роботи суду, посередню оцінку поставили 2 особи, негативних оцінок немає, 1 відвідувач відмовився відповідати на питання.
За 5-бальною шкалою середня оцінка суду всіма респондентами становить 4,67.
Як свідчить аналіз окремих вимірів якості роботи суду найбільш високо відвідувачі суду оцінили сприйняття роботи працівників суду (середній бал оцінювання склав 4,74), зручність та комфортність перебування в суді (середній бал оцінювання склав 4,69), найбільш критично була оцінена якість роботи суду в частині доступності суду (середній бал оцінювання склав 4,08) та дотримання термінів судового розгляду (середній бал оцінювання склав 4,35). Щодо сприйняття роботи судді, відвідувачі оцінили цей показник на 4,51.
Середній інтегральний показник за вимірами якості становить 4,50.
Під час обробки інформації, яка була отримана від відвідувачів Роменського міськрайонного суду Сумської області, серед відповідей на питання, які конкретні зміни, необхідні для покращення роботи цього суду сьогодні, отримані пропозицій від відвідувачів, серед яких «розмістити суд в одному приміщенні», адже необхідність переміщатися з одного приміщення в інше, не є зручним як для відвідувачів, так і для працівників суду, також серед рекомендацій було «швидше розглядати справи, тобто добавити суддів». Слід відмітити, що були отримали як позитивні відповіді на кшталт: «все влаштовує»» та «наче все нормально, нічого не треба».
Що стосується роботи системи «Електронний суд», більшість респондентів – 67,74% зазначили, що знають про початок функціонування цієї системи. Але особисто нею користувалися лише 6.45% (2 особи). Коментарів відвідувачів щодо роботи системи не було. Середній бал оцінювання роботи системи «Електронний суд» відвідувачами склав 5,00.
Наступні рекомендації були складені після аналізу одержаної в ході опитування інформації разом з представниками суду, з метою покращення функціонування Роменського міськрайонного суду Сумської області: