Отримуйте інформацію лише з офіційних джерел
Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46
Протягом травня – липня 2021 року у рамках співпраці ГО “Бюро правничих комунікацій” було проведено опитування відвідувачів суду за методологією карток громадянського звітування.
Під час дослідження було заповнено 80 анкет.
За результати опитування загальна оцінка Роменського міськрайонного суду «Задоволеність роботою суду його клієнтами» 4,18 ( за 5 бальною системою оцінювання).
Доступність суду – 4.02 ;
Зручність та комфортність перебування у суді – 4,26;
Повнота, ясність та доступність інформації – 4,36;
Сприйняття роботи працівників апарату суду – 4,3;
Дотримання строків судового розгляду – 4,04;
Сприйняття роботи судді – 4,09.
Отримані в ході опитування дані свідчать про високу оцінку відвідувачами якості роботи суду 67,03 % респондентів оцінили якість роботи суду як «високо» та «добре».
При обробці інформації, яка була отримана від відвідувачів Роменського міськрайонного суду, під час відповіді на питання, «які конкретні зміни, необхідні для покращення роботи суду» були отримані наступні пропозиції:
Щодо питання «чи знайшли Ви на сторінці суду, що розміщена в мережі Інтернет на поталі Судова влада, потрібну для Вас інформацію?» - середній бал оцінювання склав -4,48.
Що стосується роботи системи «Електронний суд», то 23,8% респондентів зазначили, що користувалися нею. Середній бал оцінювання роботи системи «Електронний суд» склав 4,3.
Дослідження було здійснене в рамках програми опитувань відвідувачів судів під час реалізації проекту Проведення опитувань учасників судових проваджень в судах Сумської області з використанням методології карток громадського звітування, який здійснювався ГО «Бюро правничих комунікацій» за підтримки американського народу, наданої через Агентство США з міжнародного розвитку ( USAID) в рамках Програми «Нове правосуддя».