Отримуйте інформацію лише з офіційних джерел
Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46
ЗАТВЕРДЖЕНО
Рішенням зборів суддів Роменського міськрайонного суду Сумської області
Від 20 грудня 2018 року № 13
ПЛАН
ОСНОВНИХ НАПРЯМКІВ РОБОТИ
РОМЕНСЬКОГО МІСЬКРАЙОННОГО СУДУ СУМСЬКОЇ ОБЛАСТІ
на перше півріччя 2019 року
№ п/п |
Найменування заходів |
Строки виконання |
Відповідальні за виконання |
Відмітки про виконання |
||
Розділ 1 |
Загальні питання |
|
|
|
||
1.1 |
Проаналізувати з суддями та працівниками апарату суду підсумки роботи суду за 2018 рік по здійсненню правосуддя |
Лютий |
Голова суду Яковець О.Ф., керівник апарату суду Богдан І.І. |
|
||
1.2 |
Здійснювати контроль за дотриманням строків виконання контрольних документів та вживати заходи стосовно поліпшення виконавської дисципліни в суді |
Постійно на протязі півріччя |
Голова суду Яковець О.Ф., Керівник апарату Богдан І.І. |
|
||
1.3 |
Регулярно проводити виробничі наради суддів і виробничі наради всіх працівників суду по розгляду поточних питань діяльності суду, виконання плану роботи суду, стану трудової і виконавчої дисципліни |
На протязі півріччя |
Голова суду Яковець О.Ф., керівник апарату Богдан І.І. помічник голови суду Марюха В.О. |
|
||
1.4 |
Забезпечувати дотримання Закону України ««Про запобігання корупції» |
На протязі півріччя |
Голова суду Яковець О.Ф., Керівник апарату Богдан І.І. |
|
||
1.5 |
Інформувати на виробничих нарадах суддів про скасовані, змінені судові рішення та які були переглянуті в апеляційному та касаційному порядку |
Щомісяця на протязі півріччя |
Помічник голови суду Марюха В.О |
|
||
1.6 |
Проводити інформаційно - роз’яснювальну роботу з суддями, працівниками апарату суду щодо етики відносин з відвідувачами суду. Вживати заходи щодо усунення причин, що можуть приводити до скарг відвідувачів |
На протязі півріччя |
Голова суду Яковець О.Ф., керівник апарату Богдан І.І. |
|
||
1.7 |
Негайно інформувати Раду суддів України та Вищу раду правосуддя про випадки втручання в діяльність суду та суддів |
У разі виявлення |
Голова суду Яковець О.Ф. |
|
||
Розділ 2 |
Розглянути на зборах суддів та працівників апарату Роменського міськрайонного суду Сумської області
|
|
|
|
||
2.1 |
Підсумки роботи Роменського міськрайонного суду Сумської області по здійсненню правосуддя за 2018 рік
|
лютий |
Голова суду Яковець О.Ф., Керівник апарату Богдан І.І. |
|
||
2.2 |
Аналіз обліково – статистичної роботи суду за 2018 рік |
січень |
Голова суду Яковець О.Ф., помічник голови суду Марюха В.О.
|
|
||
2.3 |
Звіт керівника апарату суду «Про організаційне забезпечення роботи Роменського міськрайонного суду в 2018 році» |
лютий |
Керівник апарату Богдан І.І. |
|
||
2.4 |
Про стан роботи суду зі і зверненнями громадян за 2018 рік
|
лютий |
Голова суду Яковець О.Ф., Керівник апарату Богдан І.І. секретар суду Коваленко Ю.М. |
|
||
2.5 |
На виконання Рішення Ради суддів України від 02.04.2015 р. № 28 провести аналіз ефективності діяльності Роменського міськрайонного суду за 2018 рік (базові показники) |
лютий |
Голова суду Яковець О.Ф., помічник голови суду Марюха В.О. |
|
||
2.6 |
Вивчати практику та узагальнення судової практики що проводиться вищими судовими інстанціями. |
Постійно На протязі півріччя |
Голова суду Яковець О.Ф., судді |
|
||
2.7 |
Вивчати та аналізувати причини тривалого розгляду справ. Здійснювати контроль за дотриманням суддями розумних строків розгляду справ, особливу увагу приділяти на оперативність розгляду справ, по яким підсудні утримуються під вартою, а також справ щодо неповнолітніх. |
Протягом півріччя |
Голова суду Яковець О.Ф., всі судді |
|
||
Розділ 3 |
Узагальнення, аналізи, вивчення судової практики, зверненням громадян, доступ до публічної інформації
|
|
|
|
||
3.1 |
Проаналізувати стан судимості по м. Ромни та Роменському району та деякі статистичні дані про розгляд інших категорій справ за 2018 рік |
березень |
Голова суду Яковець О.Ф., помічник голови суду Марюха В.О. |
|
||
3.2 |
Проаналізувати роботу зі зверненнями громадян |
До 05 січня 2019 року (за 2018 рік)
|
Голова суду Яковець О.Ф., Керівник апарату Богдан І.І. Секретар суду Коваленко Ю.М. |
|
||
3.3 |
Організовувати роботу зі зверненнями громадян та ведення особистого прийому, про хід та наслідки останнього зазначати у аналізах стану роботи зі зверненнями громадян. |
постійно |
Голова суду Яковець О.Ф., Керівник апарату Богдан І.І., помічник голови суду Марюха В.О. Секретар суду Коваленко Ю.М. |
|
||
3.4 |
Здійснювати постійний контроль за станом діловодства по розгляду звернень громадян |
На протязі півріччя |
Голова суду Яковець О.Ф., Керівник апарату Богдан І.І.
|
|
||
3.5 |
Надання інформації відповідно до ЗУ «Про доступ до публічної інформації» |
постійно |
Голова суду Яковець О.Ф., керівник апарату Богдан І.І., в.о.старшого секретаря суду Духіна А.В.
|
|
||
3.6 |
Надавати в ТУ ДСА України в Сумській області узагальнену інформацію про кількість судових рішень винесених з посиланням на рішення Європейського суду з прав людини |
Згідно графіка ТУ ДСА України в Сумській області |
помічник голови суду Марюха В.О. |
|
||
3.7 |
Проаналізувати стан висвітлення інформації на офіційному сайті суду за 2018 рік та в місцевих ЗМІ |
квітень |
Суддя – спікер помічник голови суду Марюха В.О. |
|
||
3.8 |
Провести узагальнення причин скасування вироків Роменського міськрайонного суду Апеляційним судом Сумської області в 2018 році по кримінальних провадженнях |
березень |
Суддя Євлах О.О., помічник голови суду Марюха В.О. |
|
||
Розділ 4 |
Комунікаційні заходи |
|
|
|
||
4.1 |
Висвітлити в засобах масової інформації підсумки роботи Роменського міськрайонного суду за 2018 рік |
січень |
Суддя-спікер, помічник голови суду Марюха В.О. |
|
||
4.2 |
Для підвищення престижу роботи в суді та для профорієнтація молоді проводити інформаційно-просвітницьку роботу серед студентів та школярів учбових закладів міста і району в рамках «Відкритість та доступність суду» |
На протязі півріччя |
Суддя –спікер, помічник голови суду Марюха В.О. |
|
||
4.3 |
Покращувати рівень обізнаності громадян щодо діяльності судової системи шляхом висвітлення діяльності суду в ЗМІ та на веб - сайті суду. |
На протязі півріччя |
Помічник голови суду Марюха В.О. |
|
||
4.4 |
За запрошенням приймати участь в проведенні семінарів, «круглих столів», зустрічей тощо |
На протязі півріччя |
Голова суду Яковець О.Ф., суддя – спікер, судді, керівник апарату суду Богдан І.І., помічник голови суду Марюха В.О. |
|
||
4.5 |
Здійснювати моніторинг матеріалів у ЗМІ, які стосуються діяльності суду та суддів, при необхідності, оперативно реагувати на них |
На протязі півріччя |
суддя - спікер, помічник голови суду Марюха В.О. |
|
||
4.6 |
Здійснювати популяризацію юридичних професій, під час проходження студентами вищих навчальних закладів України практики у суді |
На протязі півріччя |
помічник голови суду Марюха В.О. |
|
||
4.7 |
Висвітлювати в місцевих ЗМІ про розгляд судом справ різних категорій |
Протягом півріччя |
Суддя – спікер, помічник голови суду Марюха В.О. |
|
||
4.8 |
Підтримка стосунків між членами суддівського корпусу, сприяння в обміні інформацією між ними та організації спільної комунікативної діяльності за межами судової влади |
Протягом півріччя |
Голова суду Яковець О.Ф.,суддя –спікер Євтюшенкова В.І. |
|
||
4.9 |
Надання звітної інформації щодо взаємодії суду і засобів масової інформації. «Звіт суду щодо комунікаційної діяльності» , «Інформація щодо прес-служби суду» |
Щоквартально до 15 числа |
Керівник апарату суду Богдан І.І., помічник голови суду Марюха В.О. |
|
||
4.10 |
Здійснити оновлення інформації на інформаційних стендах у фойє суду |
Після закінчення ремонту у приміщенні суду |
Помічник голови суду Марюха В.О. |
|
||
5. |
Підвищення професійного рівня, ділової кваліфікації суддів, та працівників Роменського міськрайонного суду |
|
|
|
||
5.1 |
За окремо розробленими планами проводити навчання та інформування : A) з суддями та помічниками суддів з питань вивчення та застосування постанов Пленуму ВС, практики Європейського суду, інформаційних листів та іншої судової практики; Б) з працівниками апарату суду з актуальних питань вивчення та застосування в своїй діяльності чинного законодавства, інших нормативних актів; B) з суддями щодо підвищення їх кваліфікації відповідно до затверджених головою суду планів суддів на перше півріччя 2019 року, Г) з працівниками суду по виконанню вимог законодавства щодо боротьби з корупцією; Д) з суддями та працівниками апарату суду вивчати оновлення, які періодично відбуваються в АСДС. |
Щомісяця (в строки визначені окремим планом)
Щомісяця (в строки визначені окремим планом)
Щомісяця
На протязі Півріччя
На протязі Півріччя
|
Голова суду Яковець О.Ф.,керівник апарату суду Богдан І.І. |
|
||
5.2 |
Відвідувати навчання, які проводяться НШС України |
На протязі півріччя
|
Судді , працівники апарату суду |
|
||
5.3 |
Розміщувати та своєчасно оновлювати на веб-сайті Роменського міськрайонного суд актуальну інформацію з питань діяльності суду, новини, об’яви, зміни в законодавстві та інше |
На протязі півріччя
|
Помічник голови суду Марюха В.О., головний спец. з інформ.технологій Василенко О.Ю. |
|
||
5.4 |
Проводити перевірку якості знань Інструкції з діловодства в місцевих загальних судах ( від 17 грудня 2013 року № 173) Положення про автоматизовану систему документообігу суду, з працівниками апарату суду. |
На протязі півріччя
|
Керівник апарату суду Богдан І.І., головний спец. з інформ.технологій Василенко О.Ю. |
|
||
5.5 |
Проводити заняття з працівниками суду, відповідальними за складання статистичних звітів зі знання нормативних документів, що визначають порядок складання звітів.
|
На протязі півріччя
|
Керівник апарату Богдан І.І. головний спец. з інформ.технологій Василенко О.Ю. |
|
||
5.6 |
Провести заняття з секретарями судового засідання, щодо виконання вимог Інструкції про порядок роботи з технічними засобами фіксування судового процесу, та Інструкції про порядок роботи з технічними засобами відеозапису ходу і результатів процесуальних дій, проведених у режимі відеоконференції під час судового засідання |
травень |
гол.спец. з ІТ Василенко О.Ю. |
|
||
5.7 |
Провести заняття з державними службовцями суду з питань вивчення ЗУ « Про державну службу» |
На протязі півріччя
|
Заступник керівника апарату суду Анякіна Т.В. |
|
||
5.8 |
Провести навчання з працівниками апарату суду щодо вивчення Загальних правил поведінки державних службовців та посадових осіб місцевого самоврядування |
На протязі півріччя
|
Заступник керівника апарату суду Анякіна Т.В. |
|
||
5.9 |
У разі проведення оновлень та змін у системі ДЗС надавати практичну та методичну допомогу з питань практичного застосування автоматизованої системи документообігу суду КП «Д-3» |
На протязі півріччя |
гол.спец. з ІТ Василенко О.Ю. |
|
||
Розділ 6 |
Робота з державними службовцями та працівниками патронатної служби Роменського міськрайонного суду Сумської області |
|
|
|
||
6.1 |
Регулярно здійснювати наповнення інформаційно-аналітичної системи «Кадри-WEB» |
На протязі півріччя
|
заступник керівника апарату Анякіна Т.В., головний спеціаліст по роботі з персоналом Луценко С.В. |
|
||
6.2 |
Готувати матеріали та здійснювати контроль за їх проходженням: - по присвоєнню чергових рангів державним службовцям суду; - за строками вислуги, як суддів, так і працівників апарату суду, які дають право на одержання відсоткової надбавки; - по організації проведення спеціальних перевірок відомостей щодо осіб які претендують на зайняття посад державних службовців |
На протязі півріччя
|
Голова суду Яковець О.Ф., керівник апарату суд Богдан І.І., заступник керівника апарату Анякіна Т.В., головний спеціаліст по роботі з персоналом Луценко С.В. |
|
||
6.3 |
Регулярно готувати інформацію про штатну та фактичну чисельність суддів та працівників апарату |
На протязі півріччя
|
Головний спеціаліст по роботі з персоналом Луценко С.В. |
|
||
6.4 |
Підготувати та надати звіт в ТУ ДСА України в Сумській області щодо підготовки, перепідготовки, підвищення кваліфікації кадрів |
щоквартально |
Керівник апарату суду Богдан І.І., головний спеціаліст по роботі з персоналом Луценко С.В. |
|
||
6.5 |
Підготовка та надання «Звіту про кількісний склад державних службовців» |
щоквартально |
Керівник апарату суду Богдан І.І., головний спеціаліст по роботі з персоналом Луценко С.В. |
|
||
6.6 |
Ведення військового обліку працівників суду |
Постійно на протязі півріччя |
Заступник керівника апарату суду Анякіна Т.В., головний спеціаліст по роботі з персоналом Луценко С.В. |
|
||
6.7 |
Здійснювати контроль за своєчасним проведенням декларування про майно, доходи, витрати і зобов’язання фінансового характеру суддями, державними службовцями в 2018 році |
До 1 квітня 2019 року |
Голова суду Яковець О.Ф., керівник апарату суду Богдан І.І. |
|
||
6.8 |
Проводити засідання конкурсної комісії |
У разі потреби |
Керівник апарату суду Богдан І.І., голова конкурсної комісії Анякіна Т.В., члени конкурсної комісії, адміністратор |
|
||
6.9 |
Знайомити осіб, які претендують на зайняття посад державних службовців, із спеціальними обмеженнями, встановленим Законом України „Про державну службу” та Закону України „Про запобігання корупції” |
У разі потреби,на протязі півріччя |
Керівник апарату суду Богдан І.І., заступник керівника апарату суду Анякіна Т.В., головний спеціаліст по роботі з персоналом Луценко С.В. |
|
||
6.10 |
Організовувати та забезпечувати проходження практики студентами юридичних учбових закладів. |
На протязі півріччя |
Керівник апарату суду Богдан І.І., заступник керівника апарату суду Анякіна Т.В., Головний спеціаліст по роботі з персоналом Луценко С.В. |
|
||
6.11 |
Надавати практичну допомогу новоприйнятим працівникам |
На протязі півріччя |
Керівник апарату суду Богдан І.І., заступник керівника апарату Анякіна Т.В.,головний спеціаліст по роботі з персоналом Луценко С.В. |
|
||
6.12 |
Здійснювати контроль за станом кадрової роботи та кадрового діловодства у суді |
Протягом півріччя |
Керівник апарату суду Богдан І.І. |
|
||
Розділ 7 |
Фінансово – господарська діяльність суду |
|
|
|
||
7.1 |
Забезпечити постійний контроль за правильністю оформлення, відповідністю чинному законодавству та своєчасністю подання контрольних та фінансових документів до ТУ ДСА у Сумській області |
Постійно на протязі півріччя
|
Голова суду Яковець О.Ф., керівник апарату Богдан І.І., заступник керівника апарату суду Анякіна т.В. |
|
||
7.2 |
Складати звіт про рух матеріальних цінностей та надсилати до ТУ ДСА у Сумській області |
Щоквартально |
керівник апарату Богдан І.І., заступник керівника апарату суду Анякіна Т.В., |
|
||
7.3 |
Забезпечити контроль за споживанням енергоносіїв, послуг зв’язку та використанням матеріальних цінностей з метою економії та ефективного використання бюджетних коштів |
постійно |
керівник апарату Богдан І.І., заступник керівника апарату суду Анякіна Т.В., завідувач господарством Зозуля Ю.П. |
|
||
7.4 |
Сприяти у перегляді та укладенні угод на послуги по обслуговуванню суду поштовим зв’язком та іншими послугами |
На протязі півріччя ( у разі потреби) |
керівник апарату Богдан І.І. |
|
||
7.5 |
Готувати заявки на придбання матеріальних цінностей для потреб суду |
щокварталу |
керівник апарату Богдан І.І., заступник керівника апарату суду Анякіна Т.В., |
|
||
7.6 |
Підтримання належного порядку в приміщенні суду та прилеглій території |
постійно |
Керівник апарату Богдан І.І.,зав. господарством Зозуля Ю.П. |
|
||
Розділ 8 |
Здійснення правосуддя в кримінальних, цивільних, адміністративних справах, та справах про адміністративні правопорушення |
|
|
|
||
8.1 |
Складати довідки про стан розгляду кримінальних, цивільних та адміністративних справ понад строки встановлені процесуальним законодавством. |
Щомісяця на протязі півріччя |
Секретарі суду: Бут В.І., Стрельченко О.М., Лисенко Л.М. |
|
||
8.2 |
Підготувати інформацію про навантаженість на суддів за 2018 рік щодо розгляду кримінальних, цивільних, адміністративних справ, справ про адміністративні правопорушення та інших матеріалів у порядку виконання |
До 15 січня 2019 року |
Помічник голови суду Марюха В.О., секретарі суду: Бут В.І., Стрельченко О.М., Лисенко Л.М., Калюжна К.Ю. Духіна А.В.
|
|
||
8.3 |
Проводити кодифікаційну роботу в контрольних примірниках кодексів України |
постійно |
Головний спеціаліст по роботі з персоналом Луценко С.В. |
|
||
8.4 |
Перевірити стан і своєчасність приведення до виконання судових рішень, які розглянуті суддями за 2018 рік у кримінальних, цивільних, адміністративних (КАС)справах, справ про адміністративні правопорушення |
До 25 березня 2019 року |
Всі судді по своїх справах, помічники суддів |
|
||
8.5 |
Контроль за постійним наповненням реєстру судових рішень України, згідно Порядку ведення Єдиного державного реєстру судових рішень, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 25.05.2006 року № 740 |
постійно |
Керівник апарату Богдан І.І. |
|
||
8.6 |
Внесення відомостей до системи ДСЗ в табель обліку роботи присяжних, щодо участі їх у справах |
постійно |
Секретар суду Духіна А.В. |
|
||
Розділ 9 |
Звітність та обліково – статистична робота суду |
|
|
|
||
9.1 |
Підготувати та подати звіти до ТУ ДСА у Сумській області за 2018 рік |
В строки визначені в графіку ТУДСА України в Сумській області |
Голова суду Яковець О.Ф., керівник апарату Богдан І.І., помічник голови суду Марюха В.О., секретарі суду: Бут В.І., ЛисенкоЛ.М., Стрельченко О.М., Калюжна К.Ю.,Духіна А.В., Слуцька Н.П., Спеціаліст з ІТ Василенко О.Ю. |
|
||
9.2 |
Скласти огляд даних про стан здійснення правосуддя за 2018 рік |
В строки визначені в графіку ТУДСА України в Сумській області |
Голова суду Яковець О.Ф., пом. голови суду Марюха В.О. |
|
||
9.3 |
Приймати участь в семінарах ТУ ДСА України в Сумській області з питань судової статистики |
На протязі півріччя |
Працівники суду, відповідальні за складання статзвітів, головний спеціаліст з інформаційних технологій Василенко О.Ю. |
|
||
9.4 |
Готувати та надсилати до Сумського апеляційного суду інформацію про кримінальні справи, по яким підсудні перебувають під вартою понад строки. |
До 10 січня 2019 року |
Керівник апарату суду Богдан І.І., секретар суду Бут В.І. |
|
||
9.5 |
Щомісячно подавати до відділу ведення Державного реєстру виборців виконавчого комітету Роменської міської ради відомості про виборців, які протягом попереднього місяця були визнані недієздатними, або скасовано рішення про визнання їх недієздатними. |
Щомісячно до 5 числа |
Секретар суду Лисенко Л.М. |
|
||
9.10 |
Складання та надання звітів щодо забезпечення незалежності та безпеки суддів, про результати роботи служби судових розпорядників |
щоквартально |
Голова суду Яковець О.Ф., судовий розпорядник Мельников О.А. |
|
||
Розділ 10 |
Вдосконалення діловодства та архівної справи суду |
|
|
|
||
10.1 |
За окремо розробленим графіком передати на збереження до архіву суду всі судові справи та наряди відповідно до номенклатури за 2018 рік |
В строки визначені відповідним графіком |
Зав.архівом Тендіт О.М., секретарі суду: Духіна А.В., Бут В.І., Стрельченко О.М., Калюжна К.Ю., Лисенко Л.М., Слуцька Н.П. помічник голови суду Марюха В.О., головний спеціаліст по роботі з персоналом Луценко С.В. |
|
||
10.2 |
Проаналізувати стан діловодства в суді за 2-ге півріччя 2018 року |
До 25 січня 2018 року |
Заступник керівника апарату суду Анякіна Т.В., в.о. старшого секретаря суду секретар суду Духіна А.В. |
|
||
10.3 |
Перевірити приймання, обліку і зберігання речових доказів у Роменському міськрайонному суді Сумської області за 2018 рік |
Протягом півріччя |
Керівник апарату суду Богдан І.І., заступник керівника апарату суду Анякіна Т.В. |
|
||
10.4 |
Перевірити стан ведення нарядів згідно номенклатури суду на 2019 рік |
червень 2019 року |
Керівник апарату суду І.І.Богдан, заступник керівника апарату суду Анякіна Т.В. |
|
||
10.6 |
Перевірити стан виконання функціональних обов’язків працівниками апарату суду: а) секретарями судових засідань: - Дмитренко М.О.; - Кириленко Ю.В.; б) секретарями суду: - Лисенко Л.М.; - Слуцькою Н.П.; в) кур’єром суду - Кириченко В.В.; Наслідки вивчення розглянути на виробничій нараді працівників суду |
На протязі півріччя |
керівник апарату Богдан І.І., заступник керівника апарату суду Анякіна Т.В.
|
|
||
10.7 |
Перевірити роботу канцелярії суду щодо обліку судового збору. |
На протязі півріччя |
Заступник керівника апарату суду Анякіна Т.В. |
|
||
10.8 |
Перевірити роботу кримінальної канцелярії суду щодо заповнення карток обліку сум шкоди, заподіяної злочинами. |
На протязі півріччя |
Керівник апарату Богдан І.І., заступник керівника апарату суду Анякіна Т.В. |
|
||
10.9 |
Здійснити перевірку щодо приймання й обліку апеляцій, апеляційних скарг, на судові рішення. |
На протязі півріччя |
Керівник апарату Богдан І.І., заступник керівника апарату суду Анякіна Т.В. |
|
||
10.10 |
|
На протязі півріччя |
Керівник апарату Богдан І.І., заступник керівника апарату суду Анякіна Т.В. |
|
||
10.11 |
Здійснювати перевірку строків зберігання архівних справ, відбір справ для знищення, підготовку матеріалів для складання описів справ, що готуються для знищення |
На протязі півріччя |
Зав.архівом Тендіт О.М. |
|
||
10.12 |
Перевірити стан та порядок ведення діловодства в архіві суду |
На протязі півріччя |
Керівник апарату Богдан І.І., заступник керівника апарату суду Анякіна Т.В. |
|