flag Судова влада України

Отримуйте інформацію лише з офіційних джерел

Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46

Плани основних напрямків роботи суду на ІІ півр.2018 року

05 липня 2018, 14:35

ЗАТВЕРДЖЕНО

Рішенням зборів суддів Роменського міськрайонного суду Сумської області

Від «19» червня 2018 року № 5

ПЛАН

ОСНОВНИХ НАПРЯМКІВ РОБОТИ

 РОМЕНСЬКОГО МІСЬКРАЙОННОГО СУДУ СУМСЬКОЇ ОБЛАСТІ

на  друге півріччя 2018 року

№ п/п

Найменування заходів

Строки виконання

Відповідальні за виконання

Відмітки про виконання

Розділ

1

Загальні питання

 

 

 

1.1

Проаналізувати з суддями та працівниками апарату  підсумки роботи суду по здійсненню правосуддя за перше півріччя 2018 року.

 

 серпень 2018 року

 

Голова суду Яковець О.Ф., керівник апарату суду Богдан І.І.

 

1.2

Здійснювати контроль за дотриманням строків виконання контрольних документів та вживати попереджувальні заходи стосовно поліпшення виконавської дисципліни в суді.

Постійно на протязі півріччя

Голова суду Яковець О.Ф.,

Керівник апарату Богдан І.І.

 

1.3

Регулярно      проводити

виробничі наради суддів і виробничі наради всіх працівників суду      по розгляду поточних питань діяльності суду, виконання плану роботи суду, стану трудової і виконавчої дисципліни.

На протязі півріччя

Голова суду Яковець О.Ф., керівник апарату суду Богдан І.І.,помічник голови суду Марюха В.О.

 

1.4

Забезпечувати дотримання  Закону України «Про запобігання корупції».

На протязі півріччя

Голова суду Яковець О.Ф.,

керівник апарату суду Богдан І.І.

 

1.5

  Інформувати на виробничих нарадах суддів  про скасовані, змінені судові рішення та які були переглянуті в апеляційному  та касаційному порядку.

щомісячно

Помічник голови суду Марюха В.О

 

1.6

Проводити інформаційно  – роз’яснювальну роботу з суддями, працівниками апарату суду щодо етики відносин з відвідувачами суду. Вживати заходи щодо усунення причин, що призводять до скарг відвідувачів.

постійно

 Голова суду Яковець О.Ф., керівник апарату суду Богдан І.І.

 

1.7

Негайно інформувати Раду суддів України про випадки втручання в діяльність суду та суддів.

У разі виявлення

Голова суду Яковець О.Ф.

 

Розділ

2

Розглянути на зборах суддів та працівників апарату Роменського

міськрайонного суду Сумської області          

           

 

 

 

2.1

Про підсумки            роботи

Роменського міськра­йонного суду Сумської області по здійсненню правосуддя за перше півріччя 2018 року.

серпень

Голова суду Яковець О.Ф.,

керівник апарату Богдан І.І., помічник голови суду Марюха В.О.

 

2.2

Аналіз обліково-статистичної роботи суду за 1 півріччя 2018 року

Згідно графіку ТУ ДСА України в Сумській області

Голова суду Яковець О.Ф.,

помічник голови суду Марюха В.О.

 

 

2.3

Про стан роботи суду зі і зверненнями громадян за перше півріччя 2018 року

 

липень

Голова суду Яковець О.Ф.,

керівник апарату Богдан І.І., секретар суду Коваленко Ю.М.

 

2.4

 В порядку виконання  Рішення Ради суддів України від 02.04.2015 року № 28, провести аналіз ефективності  організації роботи Роменського міськрайонного суду

( базові показники)

До 01 серпня

Голова суду Яковець О.Ф.,

помічник голови суду Марюха В.О.

 

 

2.5

Вивчати та аналізувати причини тривалого розгляду справ, здійснювати контроль за дотриманням суддями розумних строків розгляду справ, особливу увагу приділяти на оперативність розгляду справ, по яким підсудні утримуються під вартою, а також справ щодо неповнолітніх.

Протягом півріччя

Голова суду Яковець О.Ф., всі судді

 

2.6

Вивчати практику та узагальнення судової практики що проводиться вищими судовими інстанціями

Протягом півріччя

Голова суду Яковець О.Ф., всі судді

 

Розділ

3

Узагальнення, аналізи, вивчення судової прак­тики та  робота зі зверненням гро­мадян

 

 

 

 

3.1

Проаналізувати роботу зі зверненнями громадян

До 05 липня 2018 року

Керівник апарату суду Богдан І.І.,

секретар суду Коваленко Ю.М.

 

3.2

Організовувати роботу зі зверненнями громадян та ведення особистого при­йому, про хід та наслідки останнього зазначати у аналізах стану роботи зі зверненнями громадян.

постійно

Голова суду Яковець О.Ф.,

керівник апарату Богдан І.І.

секретар суду Коваленко Ю.М., помічник голови суду Марюха В.О.

 

3.3

Провести узагальнення причин скасування рішень Роменського міськрайонного суду Апеляційним судом Сумської області у першому півріччі 2018 року.

вересень

Голова суду Яковець О.Ф.,

помічник голови суду Марюха В.О.

 

3.4

Узагальнити інформацію про кількість судових рішень винесених судом з посиланням на рішення Європейського суду з прав людини та направити до ТУ ДСА

Згідно графіка ТУДСА України в Сумській області

Помічник голови суду Марюха В.О.

 

3.5

Узагальнити інформацію щодо розгляду  кримінальних проваджень розгляд яких триває понад строки встановленні КПК України із-за невиконання процесуальних обов'язків учасниками процесу.  Виконання ухвал суду поліцією про привід, та виконання ухвал  в частині стягнення штрафів органами ДВС

 

серпень

Суддя  Євтюшенкова В.І.

помічник голови суду Марюха В.О.

 

 

3.6

Проводити узагальнення судової практики за темами, які надходять з вищих судових інстанцій.

Постійно. На протязі півріччя

Голова суду Яковець О.Ф., всі судді, помічник голови суду Марюха В.О.

 

4

Комунікаційні заходи

 

 

 

4.1

 Висвітлити в засобах масової інформації підсумки роботи Роменського міськрайонного суду за перше півріччя 2018 року

липень 2018 року

Суддя –спікер Євтюшенкова В.І.,помічник голови суду Марюха В.О.

 

4.2

У рамках Всеукраїнського тижня права провести лекції у навчальних закладах міста

У час проведення Всеукраїнського тижня права

Суддя –спікер Євтюшенкова В.І. помічник голови суду Марюха В.О.

 

4.3

Для підвищення престижу роботи в суді та для профорієнтація молоді проводити  інформаційно-просвітницьку роботу  серед студентів та школярів учбових закладів міста і району в рамках «Відкритість та доступність суду»

На протязі півріччя

Суддя –спікер Євтюшенкова В.І., помічник голови суду Марюха В.О.

 

4.4

Покращувати рівень обізнаності громадян щодо діяльності судової системи шляхом висвітлення діяльності суду в ЗМІ та на веб - сайті суду.

На протязі півріччя

Помічник голови суду Марюха В.О.

 

4.5

За запрошенням приймати участь в проведенні семінарів, «круглих столів», зустрічей тощо.

На протязі півріччя

Голова суду Яковець О.Ф., судді, суддя-спікер Євтюшенкова В.І., керівник апарату суду Богдан І.І., помічник голови суду Марюха В.О.

 

4.6

Здійснювати моніторинг матеріалів у ЗМІ, які стосуються діяльності суду та суддів, при необхідності,  оперативно реагувати  на них

На протязі півріччя

суддя  - спікер Євтюшенкова В.І., помічник голови суду Марюха В.О.

 

4.7

 Здійснювати популяризацію  юридичних професій, під час проходження студентами вищих навчальних закладів України практики у суді

На протязі півріччя

помічник голови суду Марюха В.О.

 

4.8

Підтримка стосунків між членами суддівського корпусу, сприяння  в обміні інформацією між ними та організації спільної комунікативної діяльності за межами судової влади

Протягом півріччя

 Голова суду Яковець О.Ф., суддя-спікер Євтюшенкова В.І.

 

4.9

Висвітлювати в місцевих ЗМІ про розгляд  судом справ різної категорії

Протягом півріччя

помічник голови суду Марюха В.О.

 

 

4.10

Провести «День відкритих дверей»

Протягом півріччя

суддя  - спікер Євтюшенкова В.І., помічник голови суду Марюха В.О.

 

4.11

Надання звітної інформації щодо взаємодії суду  і засобів масової інформації.

«Звіт суду щодо комунікаційної діяльності» , «Інформація щодо прес-служби суду»

Щоквартально до 15 числа

Керівник апарату суду Богдан І.І., помічник голови суду Марюха В.О.

 

4.12

Проведення опитування громадян  - відвідувачів з питань, що стосуються оцінки та ефективності діяльності суду

 

До кінця року

Керівник апарату суду Богдан І.І., суддя-спікер Євтюшенкова В.І.,помічник голови суду Марюха В.О.

 

4.13

Здійснювати співпрацю з громадськими приймальнями по наданню безоплатної правової допомоги

 

постійно

Голова суду Яковець О.Ф., судді, суддя-спікер Євтюшенкова В.І., керівник апарату суду Богдан І.І., помічник голови суду Марюха В.О.

 

5

Підвищення професійного рівня,

ділової кваліфікації

суддів, та працівників Роменського

міськрайонного суду

 

 

 

5.1

За окремо розробленими планами  проводити навчання та інформування :

а)з суддями та помічниками суддів

з питань вивчення та застосування постанов Пленуму ВС України,практики Європейського         суду,

інформаційних листів та іншої судової практики;

б) з працівниками апарату суду з актуальних питань вивчення та застосування в своїй діяльності чинного законодавства, інших нормативних актів; 

в)з суддями та помічниками суддів щодо підвищення їх кваліфікації відповідно до затве­рджених головою суду планів суддів на друге півріччя 2018 року,

г) з працівниками суду по виконанню вимог зако­нодавства щодо боротьби з корупцією;

д) з суддями та пра­цівниками апарату суду  вивчати оновлення , які періодично відбуваються  в АСДС.

 

 

На протязі

Півріччя

 

 

 

Голова суду Яковець О.Ф., керівник апарату  Богдан І.І., голов.спец. по роботі з персоналом Луценко С.В.

 

5.2

Відвідування навчання , які проводяться  НШС України.

На протязі

півріччя

Згідно графіка

 

 

 

 

 

Судді, працівники апарату суду, працівники патронатної служби

 

5.3

Розміщувати та своєчасно оновлювати на веб-сайті Роменського

міськрайонного суду          

актуальну інформацію з питань діяльності суду, новини, об’яви, зміни в законодавстві та інше.

На протязі

півріччя

 

Помічник голови суду Марюха В.О., головн. спец. з інформ.технологій Василенко О.Ю.

 

5.4

Проводити    перевірку якості  знань

Інструкції з діловодства в місцевих загальних судах.

Положення про автоматизовану систему документообігу суду, з працівниками апарату суду.

На протязі

півріччя

 

Керівник апарату суду Богдан І.І., заступник керівника апарату суду Анякіна Т.В., голов.спец.з ІТ Василенко О.Ю.

 

5.6

Провести  заняття  щодо вивчення Положень антикорупційного законодавства. 

 

На протязі

півріччя

 

заступник керівника апарату суду Анякіна Т.В.,

 

5.7

Проводити заняття з працівниками суду, відповідальними за складання статистичних звітів зі знання нормативних документів, що визначають порядок складання звітів.

На протязі

півріччя

 

Керівник апарату Богдан І.І.

 

5.8

Проведення навчання з працівниками суду  щодо правил спілкування з людьми з особливими потребами

 

На протязі

півріччя

 

Заступник керівника апарату  Анякіна Т.В.

 

5.9

Вивчати з працівниками патронатної служби законодавство та інші нормативно – правові акти що стосуються патронатної служби

Протягом півріччя

Керівник апарату Богдан І.І., помічник голови суду Марюха В.О.

 

Розділ 6

Робота з державними службовцями, службовцями та працівниками патронатної служби Роменського міськрайонного  суду Сумської області

 

 

 

 

6.1

Готувати матеріали та здійснювати контроль за їх проходженням:

- по присвоєнню чергових рангів державним службовцям суду;

- за строками вислуги, як суддів, так і працівників апарату суду, які дають право на одержання відсоткової надбавки;

 

На протязі

півріччя

 

Голова суду Яковець О.Ф.,

керівник апарату   суду Богдан І.І., заступник керівника апарату Анякіна Т.В.,  голов.спец.по роботі з персоналом Луценко С.В.

 

6.2

Скласти графік

основних та додаткових відпусток для суддів та працівників апарату суду.

До 25 грудня 2018 р.

 Керівник апарату Богдан І.І., заступник керівника апарату  Анякіна Т.В., голов.спец.по роботі з персоналом Луценко С.В.

 

6.3

Розробити штатний розпис суду на 2019 рік та направити в ТУ ДСА України в Сумській області для затвердження.

До кінця 2018року

Керівник апарату  Богдан І.І., заступник керівника апарату  Анякіна Т.В.

 

6.4

Підготувати та надати звіт в ТУ ДСА України в Сумській області щодо підготовки, перепідготовки, підвищення кваліфікації кадрів.

щоквартально

Керівник апарату  Богдан І.І.,голов.спец. по роботі з персоналом Луценко С.В.

 

6.5

Знайомити кандидатів на зайняття вакантних посад державних службовців з ЗУ «Про державну службу», ЗУ «Про  запобігання корупції».

Постійно

Керівник апарату

Богдан І.І., заступник керівника апарату Анякіна Т.В.,голов.спецпо роботі з персоналом  Луценко С.В.

 

6.6

Здійснювати контроль за дотриманням порядку прийняття на посаду державних службовців.

Постійно

Керівник апарату суду

Богдан І.І.

 

6.7

Організовувати та забезпечувати проходження практики студентами юридичних учбових закладів.

На протязі півріччя

Керівник апарату

Богдан І.І., голов.спец.з кадрової роботи Луценко С.В.

 

6.8

Надавати практичну допомогу новоприйнятим працівникам.

На протязі півріччя

Заступник керівника апарату Анякіна Т.В.,голов.спец. по роботі з персоналом

Луценко С.В.

 

6.9

Здійснювати контроль за станом кадрової роботи  та кадрового діловодства  у суді.

Протягом півріччя

Керівник апарату суду

Богдан І.І.

 

6.10

Регулярно готувати на надавати в ТУ ДСА України в Сумській області інформацію про штатну та фактичну чисельність суддів та працівників апарату

Щомісячно

Голов.спец. по роботі з персоналом Луценко С.В.

 

6.11

Підготовка та надання «Звіту про кількісний склад державних службовців»

щоквартально

Керівник апарату суду Богдан І.І., заступник керівника апарату суду Анякіна Т.В., голов.спец. по роботі з персоналом Луценко С.В.

 

6.12

Регулярно здійснювати наповнення інформаційно-аналітичної системи «Кадри-WEB»

На протязі

півріччя

 

голов. спец. по роботі з персоналом

Луценко С.В.

 

6.13

Проводити засідання конкурсної комісії

У разі потреби

Керівник апарату суду Богдан І.І., голова конкурсної комісії Анякіна Т.В., члени конкурсної комісії, адміністратор

 

6.14

Знайомити осіб, які претендують на зайняття посад державних службовців, із спеціальними обмеженнями, встановленим Законом України „Про державну службу” та Закону України „Про  запобігання корупції”, Загальними правилами  етичної поведінки державних службовців

Постійно. На протязі півріччя

Керівник апарату суду

Богдан І.І., заступник керівника апарату суду Анякіна Т.В., головний спеціаліст по роботі з персоналом

Луценко С.В.

 

6.15

Проведення занять з охорони праці та пожежної безпеки з працівниками апарату суду

 

протягом півріччя

Керівник апарату суду Богдан І.І.

 

6.16

Здійснювати контроль за дотриманням порядку прийняття на посаду державних службовців

Постійно. На протязі півріччя

Керівник апарату суду

Богдан І.І., заступник керівника апарату суду Анякіна Т.В.

 

6.17

Ведення військового обліку працівників суду

Постійно на

протязі

півріччя

 

Керівник апарату суду

Богдан І.І., заступник керівника апарату суду Анякіна Т.В., головний спеціаліст по роботі з персоналом

Луценко С.В.

 

 

6.18

Провести оцінювання результатів службової діяльності державних службовців за 2018 рік

 

Грудень 2018 р.

Керівник апарату суду

Богдан І.І., заступник керівника апарату суду Анякіна Т.В., головний спеціаліст по роботі з персоналом

Луценко С.В.

 

Розділ 7

Фінансово – господарська діяльність суду

 

 

 

7.1

Забезпечити  постійний

контроль за правильністю оформлення, відповідністю чинному законодавству та своєчасністю подання

контрольних та фінансових документів до ТУ ДСА у Сумській області.

Постійно на

протязі

півріччя

 

Голова суду Яковець О.Ф., керівник апарату суду  Богдан І.І.

 

7.2

Складати звіт про рух матеріальних цінностей та надсилати до ТУ ДСА у Сумській області.

Забезпечення своєчасного списання товарно-матеріальних цінностей

 

щоквартально

керівник апарату Богдан І.І., заступник керівника апарату суду Анякіна Т.В.

 

7.3

Забезпечити контроль за споживанням енергоносіїв, послуг зв’язку та використанням

матеріальних цінностей з метою економії та ефективного використання бюджетних коштів

постійно

керівник апарату суду Богдан І.І., заступник керівника апарату суду Анякіна Т.В., завідувач господарством

Зозуля Ю.П.

 

7.4

Перевірити стан сантехнічної, опалювальної, електричної мереж,віконних пройомів. Провести іншу підготовку в період переходу на осінньо  – зимовий період.

Серпень -  вересень

Керівник апарату суду Богдан І.І., завідувач господарством Зозуля Ю.П.

 

7.5

Підтримання належного порядку в приміщенні суду та прилеглій території

постійно

Керівник апарату суду Богдан І.І., завідувач господарством Зозуля Ю.П.

 

Розділ 8

Здійснення правосуддя в кримінальних, цивільних, адміністративних справах, та справах про адміністративні правопорушення

 

 

 

8.1

Складати довідки про стан розгляду кримінальних, цивільних та адміністративних справ понад строки встановлені процесуальним законодавством.

 

Щомісяця на протязі півріччя

секретарі суду: Бут В.І., Стрельченко О.М., Лисенко Л.М.

 

8.2

Підготувати Інформацію про навантаженість на суддів в першому півріччі 2018 року щодо розгляду кримінальних, цивільних, адміністративних справ, справ про адміністративні правопорушення та інших матеріалів у порядку виконання.

До 15 липня 2018 року

Помічник голови суду Марюха В.О.,ст. секретар суду Мега О.А.,

Секретарі суду: Бут В.І., Стрельченко О.М., Калюжна К.Ю., Лисенко Л.М., Духіна А.В.

 

8.3

Вносити відомості до системи АСДС в табель обліку роботи присяжних, щодо їх участі у справах.

постійно

Секретар суду Духіна А.В.

 

8.4

Проводити кодифікаційну роботу в контрольних примірниках кодексів України

постійно

Голов.спец. по роботі з персоналом Луценко С.В.

 

8.5

Адміністрування файлового серверу суду, папки «Внутрішня діяльність суду», «Законодавство та судова практика», «Заняття суддів та працівників», «Нове в законодавстві», «Новини МІНЮСТУ»,«Огляд

преси», «Офіційний вісник України» в локальній мережі суду

постійно

Головний спеціаліст з ІТ Василенко О.Ю.

 

8.6

Забезпечення он-лайн  трансляцій судових засідань по справах.

У разі потреби

Головний спеціаліст з ІТ Василенко О.Ю.

 

8.7

Надсилати до Єдиного Державного реєстру судових рішень прийняті судом рішення.

постійно

Судді, помічники суддів

 

8.8

Контроль за постійним наповненням   реєстру судових рішень України,  згідно Порядку ведення Єдиного державного реєстру судових рішень, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 25.05.2006 року № 740

постійно

 Голова суду Яковець О.Ф., керівник апарату Богдан І.І.

 

Розділ 9

Звітність та обліково – статистична робота суду

 

 

 

9.1

Підготувати та подати

звіти до ТУ ДСА у Сумській області за формами встановленими Інструкцією щодо подання і заповнення форм звітності про розгляд апеляційними та місцевими (крім господарських), судами судових справ і матеріалів за перше півріччя 2018 року

 

 

В строки визначені в графіку ТУДСА України в Сумській області

Голова суду Яковець О.Ф., керівник апарату Богдан І.І.. помічник голови суду Марюха В.О., ст..секретар Мега О.А.,секретарі суду: Бут В.І., Чепурко І.В., Стрельченко О.М., Калюжна К.Ю.,Духіна А.В., Лисенко Л.М.,Слуцька Н.П.,спеціаліст з ІТ Василенко О.Ю.

 

9.2

Скласти огляд даних судової статистики за перше півріччя 2018 року

В строки визначені в графіку ТУДСА України в Сумській області

Голова суду Яковець О.Ф., пом. голови суду Марюха В.О.

 

9.3

Узагальнити інформацію про кількість судових рішень винесених з посиланням на рішення Європейського суду з прав людини

В строки визначені в графіку ТУДСА України в Сумській області

Помічник голови суду Марюха В.О.

 

9.4

Підготувати та надіслати до Апеляційного суду Сумської області інформацію про кримінальні справи, по яким підсудні перебувають під вартою понад строки.

До 10 липня 2018 року

секретар суду Бут В.І.

 

9.5

 Надавати інформацію до відділу ведення  державного реєстру виборців виконавчого комітету Роменської міської ради відомості про виборців, які протягом попереднього місяця були визнані недієздатними, або скасовано рішення про визнання їх недієздатними

щомісячно до 5 числа

Секретар суду Лисенко Л.М.

 

9.6

Інформувати ДСА України щодо направлення виконавчих документів до органів державної виконавчої служби

щомісячно до 5 числа

Секретарі суду: Лисенко Л.М., Калюжна К.Ю.;

діловод Таряник К.В.

 

9.7

Готувати на направляти до ТУ ДСА України в Сумській області звіт № 1-мзс «Звіт місцевих загальних судів про розгляд судових справ»

У троки визначені  ТУ ДСА України в Сумській області

Старший секретар суду Мега О.А.

 

9.8

Складання та надання звіту в ТУ ДСА України в Сумській області щодо забезпечення незалежності та безпеки суддів, про результати роботи служби судових розпорядників

Щоквартально

Голова суду Яковець О.Ф., судовий розпорядник Мельникова О.А.

 

Розділ 10

Вдосконалення діловодства та архівної справи суду

 

 

 

10.1

Проаналізувати стан діловодства в суді за перше півріччя 2018 року

До 20 липня 2018 року

Заступник керівника апарату  Анякіна Т.В., ст. секретар суду Мега О.А.

 

10.2

Аналіз стану звернення    до виконання  рішень суду у цивільних справах

жовтень

Заступник керівника апарату  суду

Анякіна Т.В.

 

10.3

Перевірити облік, використання та зберігання печатки та штампу суду

На протязі півріччя

заступник керівника апарату суду Анякіна Т.В.

 

10.4

Перевірити стан виконання  функціональних обов’язків  працівниками апарату суду:

а) секретарями  судових засідань:

- Рибіною Н.В., Дем’яненко С.А.;

б) секретарями суду:

Стрельченко О.М., Калюжною К.Ю.

в)головним спеціалістом по роботі з персоналом Луценко С.В.

Наслідки вивчення розглянути на виробничій нараді працівників суду.

До 25 грудня

2018 року

Керівник апарату Богдан І.І., заступник керівника апарату Анякіна Т.В.

.

 

10.5

Перевірити стан виконання посадових обов’язків працівниками патронатної служби: помічниками судді Твердохліб І.Г., Бондар І.І.

листопад

Голова суду Яковець О.Ф.,суддя Євлах О.О.

 

10.6

Проводити засідання Експертної комісії .

За потреби

Керівник апарату суду Богдан І.І., зав.архівом суду Тендіт О.М.

 

10.7

Переглянути номенклатуру справ на 2018 рік.

До 15грудня 2018 року

Заступник керівника апарату Анякіна Т.В.,  ст..секретар суду Мега О.А., зав.архівом Тендіт О.М.

 

10.8

Перевірити стан дотримання вимог Інструкції з діловодства  у місцевих загальних судах щодо опрацювання вхідної кореспонденції суду, в тому числі що надійшла електронною поштою, за 2018 рік.

Грудень 2018 року

Заступник керівника апарату суду

Анякіна Т.В.

 

 

10.9

Перевірити стан дотримання вимог  Інструкції з діловодства у місцевих загальних судах  щодо реєстрації та надсилання вихідної кореспонденції суду, в тому числі електронною поштою, за 2018 рік.

Грудень 2018року

Заступник керівника апарату суду

Анякіна Т.В.

 

 

10.10

Провести перевірку роботи секретарів судового засідання, щодо  ведення протоколу судового засідання, належного оформлення судових справ, вчасної  здачі розглянутих справ до канцелярії

 

На протязі півріччя

Заступник керівника апарату суду Анякіна Т.В.

 

10.11

Перевірити стан та умови зберігання речових доказів, правильність ведення документів щодо їх приймання,  передавання та знищення

 

Грудень

Керівник апарату суду Богдан І.І., заступник керівника апарату Анякіна Т.В.

 

10.12

Проаналізувати розгляд судом запитів на публічну інформацію, що знаходиться у володінні суду

 

Протягом півріччя

Керівник апарату суду Богдан І.І., заступник керівника апарату Анякіна Т.В.

 

10.13

Здійснити перевірку наявності та відповідності обліковим даним бланків посвідчень виданих працівникам апарату суду

 

Протягом півріччя

Керівник апарату суду Богдан І.І., заступник керівника апарату Анякіна Т.В.