flag Судова влада України

Отримуйте інформацію лише з офіційних джерел

Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46

План на ІІ півріччя 2017 року

10 липня 2017, 09:34

ЗАТВЕРДЖЕНО

Рішенням зборів суддів Роменського міськрайонного суду Сумської області

Від «07» червня 2017 року №8

ПЛАН

ОСНОВНИХ НАПРЯМКІВ РОБОТИ

 РОМЕНСЬКОГО МІСЬКРАЙОННОГО СУДУ СУМСЬКОЇ ОБЛАСТІ

на  друге півріччя 2017 року

№ п/п

Найменування заходів

Строки виконання

Відповідальні за виконання

Відмітки про виконання

Розділ 1

Загальні питання

1.1

Проаналізувати з суддями та працівниками апарату  підсумки роботи суду по здійсненню правосуддя за перше півріччя 2017 року.

 

Липень - серпень 2017 року

 

Голова суду Яковець О.Ф., керівник апарату суду Богдан І.І.

 

1.2

Здійснювати контроль за дотриманням строків виконання контрольних документів та вживати попереджувальні заходи стосовно поліпшення виконавської дисципліни в суді.

Постійно на протязі півріччя

Голова суду Яковець О.Ф.,

Керівник апарату Богдан І.І.

 

1.3

Регулярно      проводити

виробничі наради суддів і виробничі наради всіх працівників суду          по розгляду поточних питань діяльності суду, виконання плану роботи суду, стану трудової і виконавчої дисципліни.

На протязі півріччя

Голова суду Яковець О.Ф., керівник апарату суду Богдан І.І.,помічник голови суду Марюха В.О.

 

1.4

Забезпечувати дотримання  Закону України «Про запобігання корупції».

На протязі півріччя

Голова суду Яковець О.Ф.,

керівник апарату суду Богдан І.І.

 

1.5

  Інформувати на виробничих нарадах суддів  про скасовані, змінені судові рішення та які були переглянуті в апеляційному  та касаційному порядку.

щомісячно

Помічник голови суду Марюха В.О

 

1.6

Проводити інформаційно  – роз’яснювальну роботу з суддями, працівниками апарату суду щодо етики відносин з відвідувачами суду. Вживати заходи щодо усунення причин, що призводять до скарг відвідувачів.

постійно

 Голова суду Яковець О.Ф., керівник апарату суду Богдан І.І.

 

1.7

Негайно інформувати Раду суддів України про випадки втручання в діяльність суду та суддів.

У разі виявлення

Голова суду Яковець О.Ф.

 

1.8

Інформувати Раду суддів України про  виконання рішення XII позачергового з’їзду суддів України від 26.09.2014 року

До 5 числа місяця що слідує за закінченням кварталу

Голова суду Яковець О.Ф., помічник голови суду Марюха В.О.

 

Розділ 2

Розглянути на зборах суддів та працівників апарату Роменського

міськрайонного суду Сумської області  

2.1

Про підсумки            роботи

Роменського міськра­йонного суду Сумської області по здійсненню правосуддя за перше півріччя 2017 року.

липень

Голова суду Яковець О.Ф.,

керівник апарату Богдан І.І., помічник голови суду Марюха В.О.

 

2.2

Аналіз обліково-статистичної роботи суду за 1 півріччя 2017 року

Згідно графіку ТУ ДСА України в Сумській області

Голова суду Яковець О.Ф.,

помічник голови суду Марюха В.О.

 

 

2.3

Про стан роботи суду зі і зверненнями громадян за перше півріччя 2017 року

 

липень

Голова суду Яковець О.Ф.,

керівник апарату Богдан І.І., секретар суду Коваленко Ю.М.

 

2.4

 В порядку виконання  Рішення Ради суддів України від 02.04.2015 року № 28, провести аналіз ефективності  організації роботи Роменського міськрайонного суду

( базові показники)

До 01 серпня

Голова суду Яковець О.Ф.,

помічник голови суду Марюха В.О.

 

 

2.5

Вивчати та аналізувати причини тривалого розгляду справ, здійснювати контроль за дотриманням суддями розумних строків розгляду справ, особливу увагу приділяти на оперативність розгляду справ, по яким підсудні утримуються під вартою, а також справ щодо неповнолітніх.

Протягом півріччя

Голова суду Яковець О.Ф., всі судді

 

2.6

Вивчати практику та узагальнення судової практики що проводиться вищими судовими інстанціями

Протягом півріччя

Голова суду Яковець О.Ф., всі судді

 

Розділ 3

Узагальнення, аналізи, вивчення судової прак­тики та  робота зі зверненням гро­мадян

3.1

Проаналізувати роботу зі зверненнями громадян

До 10 липня 2017 року

Керівник апарату суду Богдан І.І.,

секретар суду Коваленко Ю.М.

 

3.2

Організовувати роботу зі зверненнями громадян та ведення особистого при­йому, про хід та наслідки останнього зазначати у аналізах стану роботи зі зверненнями громадян.

постійно

Голова суду Яковець О.Ф.,

керівник апарату Богдан І.І.

секретар суду Коваленко Ю.М., помічник голови суду Марюха В.О.

 

3.3

Провести узагальнення причин скасування рішень Роменського міськрайонного суду Апеляційним судом Сумської області у першому півріччі 2017 року.

серпень

Голова суду Яковець О.Ф.,

помічник голови суду Марюха В.О.

 

3.4

На виконання листа Харківського апеляційного адміністративного суду № 06-17/990/17 від 14.03.2017 р. узагальнювати причини скасування судових рішень та повернення справ на новий розгляд, порушення строків розгляду справ, передбачених КАС України.

щоквартально

Помічник голови суду Марюха В.О., секретар суду Лисенко Л.М.

 

3.5

Узагальнити інформацію про кількість судових рішень винесених судом з посиланням на рішення Європейського суду з прав людини та направити до ТУ ДСА

Згідно графіка ТУДСА України в Сумській області

Помічник голови суду Марюха В.О.

 

3.6

Узагальнення судової практики  розгляду справ окремого провадження за І півріччя  2017 року

 

вересень

Суддя  Євтюшенкова В.І.

помічник голови суду Марюха В.О.

 

 

3.7

Узагальнення судової практики щодо винесення вироків на підставі угод про визнання винуватості та про примирення за 1 півр.2017 року.

Особливості застосування положень глави 35 КПК України .

 

жовтень

Суддя Євтюшенкова В.І.

помічник голови суду Марюха В.О.

 

 

3.8

Проаналізувати судову практику розгляду кримінальних проваджень у сфері обігу наркотичних засобів, психотропних речовин, їх аналогів або прекурсорів за 9 місяців 2017 року

 

листопад

Суддя Євтюшенкова В.І.

помічник голови суду Марюха В.О.

 

3.9

Узагальнення розгляду  судом    кримінальних проваджень та справ  про адміністративні правопорушення  щодо корупційних діянь та злочинів за 1 півр.2017 року

 

грудень

Суддя Євтюшенкова В.І.

помічник голови суду Марюха В.О.

 

3.10

Проводити узагальнення судової практики за темами, які надходять з вищих судових інстанцій.

Постійно. На протязі півріччя

Голова суду Яковець О.Ф., всі судді, помічник голови суду Марюха В.О.

 

Розділ 4

Комунікаційні заходи 

4.1

 Висвітлити в засобах масової інформації підсумки роботи Роменського міськрайонного суду за перше півріччя 2017 року

липень 2017 року

Суддя –спікер Яковець О.Ф. помічник голови суду Марюха В.О.

 

4.2

У рамках Всеукраїнського тижня права провести День відкритих дверей

У час проведення Всеукраїнського тижня права

Суддя –спікер Яковець О.Ф. помічник голови суду Марюха В.О.

 

4.3

Для підвищення престижу роботи в суді та для профорієнтація молоді проводити  інформаційно-просвітницьку роботу  серед студентів та школярів учбових закладів міста і району в рамках «Відкритість та доступність суду»

На протязі півріччя

Суддя –спікер Яковець О.Ф., помічник голови суду Марюха В.О.

 

4.4

Покращувати рівень обізнаності громадян щодо діяльності судової системи шляхом висвітлення діяльності суду в ЗМІ та на веб - сайті суду.

На протязі півріччя

Помічник голови суду Марюха В.О., суддя –спікер Яковець О.Ф.

 

4.5

За запрошенням приймати участь в проведенні семінарів, «круглих столів», зустрічей тощо.

На протязі півріччя

Голова суду Яковець О.Ф., судді, керівник апарату суду Богдан І.І., помічник голови суду Марюха В.О.

 

4.6

Здійснювати моніторинг матеріалів у ЗМІ, які стосуються діяльності суду та суддів, при необхідності,  оперативно реагувати  на них

На протязі півріччя

суддя  - спікер Яковець О.Ф., помічник голови суду Марюха В.О.

 

4.7

 Здійснювати популяризацію  юридичних професій, під час проходження студентами вищих навчальних закладів України практики у суді

На протязі півріччя

помічник голови суду Марюха В.О.

 

4.8

Підтримка стосунків між членами суддівського корпусу, сприяння  в обміні інформацією між ними та організації спільної комунікативної діяльності за межами судової влади

Протягом півріччя

 Голова суду, суддя-спікер Яковець О.Ф.,

 

4.9

Висвітлювати в місцевих ЗМІ про розгляд  судом справ різної категорії

Протягом півріччя

суддя –спікер Яковець О.Ф., помічник голови суду Марюха В.О.

 

 

Розділ 5

Підвищення професійного рівня, ділової кваліфікації суддів, та працівників Роменського міськрайонного суду

5.1

За окремо розробленими планами  проводити навчання та інформування :

а)з суддями та помічниками суддів

з питань вивчення та застосування постанов Пленуму ВС України, постанов Пленуму ВАС України,практики Європейського   суду,

інформаційних листів, постанов ВССУ та іншої судової практики;

б) з працівниками апарату суду з актуальних питань вивчення та застосування в своїй діяльності чинного законодавства, інших нормативних актів; 

в)з суддями щодо підвищення їх кваліфікації відповідно до затве­рджених головою суду планів суддів на друге півріччя 2017 року,

г) з працівниками суду по виконанню вимог зако­нодавства щодо боротьби з корупцією;

д) з суддями та пра­цівниками апарату суду  вивчати оновлення , які періодично відбуваються  в АСДС.

 

 

На протязі

Півріччя

 

 

 

Голова суду Яковець О.Ф., керівник апарату  Богдан І.І., голов.спец. по роботі з персоналом Луценко С.В.

 

5.2

Відвідування навчання , які проводяться  НШС України.

На протязі

півріччя

Згідно графіка

 

Судді, працівники апарату суду, працівники патронатної служби

 

5.3

Регулярно знайомити суддів та працівників суду зі змінами в діючому законодавстві.

На протязі

півріччя

Головний спеціаліст  по роботі з персоналом Луценко С.В.

 

5.4

Розміщувати та своєчасно оновлювати на веб-сайті Роменського міськрайонного суду актуальну інформацію з питань діяльності суду, новини, об’яви, зміни в законодавстві та інше.

На протязі

півріччя

 

Помічник голови суду Марюха В.О., головн. спец. з інформ.технологій Василенко О.Ю.

 

5.5

Проводити    перевірку якості  знань

Інструкції з діловодства в місцевих загальних судах.

Положення про автоматизовану систему документообігу суду, з працівниками апарату суду.

На протязі

півріччя

 

Керівник апарату суду Богдан І.І., заступник керівника апарату суду Анякіна Т.В., голов.спец.з ІТ Василенко О.Ю.

 

5.6

Провести  заняття  щодо вивчення Положень антикорупційного законодавства. 

На протязі

півріччя

заступник керівника апарату суду Анякіна Т.В.,

 

5.7

Проводити заняття з працівниками суду, відповідальними за складання статистичних звітів зі знання нормативних документів, що визначають порядок складання звітів.

На протязі

півріччя

 

Керівник апарату Богдан І.І.

 

5.8

Проведення навчання з працівниками суду  щодо правил спілкування з людьми з особливими потребами

 

На протязі

півріччя

 

Заступник керівника апарату  Анякіна Т.В.

 

5.9

Вивчати з працівниками патронатної служби законодавство та інші нормативно – правові акти що стосуються патронатної служби

Протягом півріччя

Керівник апарату Богдан І.І., помічник голови суду Марюха В.О.

 

Розділ 6

Робота з державними службовцями, службовцями та працівниками патронатної служби Роменського міськрайонного  суду Сумської області

6.1

Готувати матеріали та здійснювати контроль за їх проходженням:

- по присвоєнню чергових рангів державним службовцям суду;

- за строками вислуги, як суддів, так і працівників апарату суду, які дають право на одержання відсоткової надбавки;

- по організації проведення спеціальних перевірок відомостей щодо осіб які претендують на зайняття посад державних службовців.

На протязі

півріччя

 

Голова суду Яковець О.Ф.,

керівник апарату   суду Богдан І.І., заступник керівника апарату Анякіна Т.В.,  голов.спец.по роботі з персоналом Луценко С.В.

 

6.2

Скласти графік

основних та додаткових відпусток для суддів та працівників апарату суду.

До 25 грудня 2017 р.

 Керівник апарату Богдан І.І., заступник керівника апарату  Анякіна Т.В.,голов.спецпо роботі з персоналом Луценко С.В.

 

6.3

Розробити штатний розпис суду на 2018 рік та направити в ТУ ДСА України в Сумській області для затвердження.

До кінця 2017року

Керівник апарату  Богдан І.І., заступник керівника апарату  Анякіна Т.В.

 

6.4

Підготувати та надати звіт в ТУ ДСА України в Сумській області щодо підготовки, перепідготовки, підвищення кваліфікації кадрів.

щоквартально

Керівник апарату  Богдан І.І.,голов.спец. по роботі з персоналом Луценко С.В.

 

6.5

Знайомити кандидатів на зайняття вакантних посад державних службовців з ЗУ «Про державну службу», ЗУ «Про  запобігання корупції».

Постійно

Керівник апарату

Богдан І.І., заступник керівника апарату Анякіна Т.В.,голов.спецпо роботі з персоналом  Луценко С.В.

 

6.6

Здійснювати контроль за дотриманням порядку прийняття на посаду державних службовців.

Постійно

Керівник апарату суду

Богдан І.І.

 

6.7

Організовувати та забезпечувати проходження практики студентами та слухачами юридичних учбових закладів.

На протязі півріччя

Керівник апарату

Богдан І.І., голов.спец.з кадрової роботи Луценко С.В.

 

6.8

Надавати практичну допомогу новоприйнятим працівникам.

На протязі півріччя

Заступник керівника апарату Анякіна Т.В.,голов.спец. по роботі з персоналом

Луценко С.В.

 

6.9

Здійснювати контроль за станом кадрової роботи  та кадрового діловодства  у суді.

Протягом півріччя

Керівник апарату суду

Богдан І.І.

 

6.10

Регулярно готувати на надавати в ТУ ДСА України в Сумській області інформацію про штатну та фактичну чисельність суддів та працівників апарату

Протягом півріччя

Голов.спец. по роботі з персоналом Луценко С.В.

 

6.11

Підготовка та надання «Звіту про кількісний склад державних службовців»

щоквартально

Керівник апарату суду Богдан І.І., заступник керівника апарату суду Анякіна Т.В., голов.спец. по роботі з персоналом Луценко С.В.

 

6.12

Регулярно здійснювати наповнення інформаційно-аналітичної системи «Кадри-WEB»

На протязі

півріччя

 

голов. спец. по роботі з персоналом

Луценко С.В.

 

6.13

Проводити засідання конкурсної комісії

У разі потреби

Керівник апарату суду Богдан І.І., голова конкурсної комісії Анякіна Т.В., члени конкурсної комісії, адміністратор

 

6.14

Знайомити осіб, які претендують на зайняття посад державних службовців, із спеціальними обмеженнями, встановленим Законом України „Про державну службу” та Закону України „Про  запобігання корупції”, Загальними правилами  етичної поведінки державних службовців

Постійно. На протязі півріччя

Керівник апарату суду

Богдан І.І., заступник керівника апарату суду Анякіна Т.В., головний спеціаліст по роботі з персоналом

Луценко С.В.

 

6.15

Здійснювати контроль за дотриманням порядку прийняття на посаду державних службовців

Постійно. На протязі півріччя

Керівник апарату суду

Богдан І.І., заступник керівника апарату суду Анякіна Т.В.

 

6.16

Організовувати та забезпечувати проходження практики студентами  юридичних учбових закладів.

На протязі півріччя

Керівник апарату суду

Богдан І.І., заступник керівника апарату суду Анякіна Т.В.,

Головний спеціаліст  по роботі з персоналом Луценко С.В.

 

6.17

Надавати практичну допомогу новоприйнятим працівникам

На протязі півріччя

Керівник апарату суду

Богдан І.І., заступник керівника апарату Анякіна Т.В.,головний спеціаліст по роботі з персоналом

Луценко С.В.

 

6.18

Ведення військового обліку працівників суду

Постійно на

протязі

півріччя

 

Керівник апарату суду

Богдан І.І.,

судовий розпорядник Мельников О.А.

 

Розділ 7

Фінансово – господарська діяльність суду

 

7.1

Забезпечити  постійний

контроль за правильністю оформлення, відповідністю чинному законодавству та своєчасністю подання

контрольних та фінансових документів до ТУ ДСА у Сумській області.

Постійно на

протязі

півріччя

 

Голова суду Яковець О.Ф., керівник апарату суду  Богдан І.І.

 

7.2

Складати звіт про рух матеріальних цінностей та надсилати до ТУ ДСА у Сумській області.

Забезпечення своєчасного списання товарно-матеріальних цінностей

 

щоквартально

керівник апарату Богдан І.І., заступник керівника апарату суду Анякіна Т.В.

 

7.3

Забезпечити контроль за споживанням енергоносіїв, послуг зв’язку та використанням

матеріальних цінностей з метою економії та ефективного використання бюджетних коштів

постійно

керівник апарату суду Богдан І.І., заступник керівника апарату суду Анякіна Т.В., завідувач господарством

Зозуля Ю.П.

 

7.4

Перевірити стан сантехнічної, опалювальної, електричної мереж,віконних пройомів. Провести іншу підготовку в період переходу на осінньо  – зимовий період.

Серпень -  вересень

Керівник апарату суду Богдан І.І., завідувач господарством Зозуля Ю.П.

 

7.5

Підтримання належного порядку в приміщенні суду та прилеглій території

постійно

Керівник апарату суду Богдан І.І., завідувач господарством Зозуля Ю.П.

 

Розділ 8

Здійснення правосуддя в кримінальних, цивільних, адміністративних справах, та справах про адміністративні правопорушення 

8.1

Складати довідки про стан розгляду кримінальних, цивільних та аміністративних справ понад строки встановлені процесуальним законодавством.

 

Щомісяця на протязі півріччя

секретарі суду: Бут В.І., Стрельченко О.М., Лисенко Л.М.

 

8.2

Підготувати Інформацію про навантаженість на суддів в першому півріччі 2017 року щодо розгляду кримінальних, цивільних, адміністративних справ, справ про адміністративні правопорушення та інших матеріалів у порядку виконання.

До 15 липня 2017 року

Помічник голови суду Марюха В.О.,ст. секретар суду Мега О.А.,

Секретарі суду: Бут В.І., Стрельченко О.М., Калюжна К.Ю., Лисенко Л.М., Духіна А.В.

 

8.3

Вносити відомості до системи АСДС в табель обліку роботи присяжних, щодо їх участі у справах.

постійно

Секретар суду Духіна А.В.

 

8.4

Проводити кодифікаційну роботу в контрольних примірниках кодексів України та своєчасно інформувати суддів про зміни в законодавстві

постійно

Голов.спец. по роботі з персоналом Луценко С.В.

 

8.5

Адміністрування файлового серверу суду, папки «Внутрішня діяльність суду», «Законодавство та судова практика», «Заняття суддів та працівників», «Нове в законодавстві», «Новини МІНЮСТУ»,«Огляд

преси», «Офіційний вісник України» в локальній мережі суду

постійно

Головний спеціаліст з ІТ Василенко О.Ю.

 

8.6

Надсилати до Єдиного Державного реєстру судових рішень прийняті судом рішення.

постійно

Судді, помічники суддів

 

8.7

Контроль за постійним наповненням   реєстру судових рішень України,  згідно Порядку ведення Єдиного державного реєстру судових рішень, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 25.05.2006 року № 740

постійно

Керівник апарату Богдан І.І.

 

Розділ 9

Звітність та обліково – статистична робота суду

9.1

Підготувати та подати

звіти до ТУ ДСА у Сумській області за формами встановленими Інструкцією щодо подання і заповнення форм звітності про розгляд апеляційними та місцевими (крім господарських), судами судових справ і матеріалів за перше півріччя 2017 року

 

 

В строки визначені в графіку ТУДСА України в Сумській області

Голова суду Яковець О.Ф., керівник апарату Богдан І.І.. помічник голови суду Марюха В.О., ст..секретар Мега О.А.,секретарі суду: Бут В.І., Чепурко І.В., Стрельченко О.М., Калюжна К.Ю.,Духіна А.В., Лисенко Л.М.,Слуцька Н.П.,спеціаліст з ІТ Василенко О.Ю.

 

9.2

Скласти огляд даних судової статистики за перше півріччя 2017 року

В строки визначені в графіку ТУДСА України в Сумській області

Голова суду Яковець О.Ф., пом. голови суду Марюха В.О.

 

9.3

Узагальнити інформацію про кількість судових рішень винесених з посиланням на рішення Європейського суду з прав людини

В строки визначені в графіку ТУДСА України в Сумській області

Помічник голови суду Марюха В.О.

 

9.4

Готувати та надсилати до Апеляційного суду Сумської області інформацію про кримінальні справи, по яким підсудні перебувають під вартою понад строки.

До 10 липня 2017 року

секретар суду Бут В.І.

 

9.5

 Надавати інформацію до відділу ведення  державного реєстру виборців виконавчого комітету Роменської міської ради відомості про виборців, які протягом попереднього місяця були визнані недієздатними, або скасовано рішення про визнання їх недієздатними

щомісячно до 5 числа

Секретар суду Лисенко Л.М.

 

9.6

Інформувати ДСА України щодо направлення виконавчих документів до органів державної виконавчої служби

щомісячно до 5 числа

Секретарі суду: Лисенко Л.М., Калюжна К.Ю.;

діловод Таряник К.В.

 

9.7

Готувати на направляти до ТУ ДСА України в Сумській області звіт № 1-мзс «Звіт місцевих загальних судів про розгляд судових справ» за перше півріччя , 9 місяців.

У троки визначені  ТУ ДСА України в Сумській області

Старший секретар суду Мега О.А.

 

Розділ 10

Вдосконалення діловодства та архівної справи суду 

10.1

Проаналізувати стан діловодства в суді за перше півріччя 2017 року

До 20 липня 2017 року

Заступник керівника апарату  Анякіна Т.В., ст. секретар суду Мега О.А.

 

10.2

Аналіз стану звернення  постанов суду  до виконання у справах про адміністративні правопорушення 

жовтень

Заступник керівника апарату  суду

Анякіна Т.В.

 

10.3

Перевірити облік, використання та зберігання печатки та штампу суду

На протязі півріччя

заступник керівника апарату суду Анякіна Т.В.

 

10.4

Перевірити стан виконання  функціональних обов’язків  працівниками апарату суду:

а) секретарями  судових засідань:

- Безручко О.П.,

- Петренко Л.П.

б) секретарями суду:

Слуцькою Н.П.,

Лисенко Л.М.,

Коваленко Ю.М.

в)завідувачем архіву:

Тендіт О.М.

г)завідувачем господарством:

Зозулею Ю.П.

Наслідки вивчення розглянути на виробничій нараді працівників суду.

До 25 грудня

2017 року

Керівник апарату Богдан І.І., заступник керівника апарату Анякіна Т.В.

.

 

10.5

Перевірити стан виконання посадових обов’язків працівниками патронатної служби: помічником голови суду Марюхою В.О.; помічником судді Тарасенко М.Ю.

листопад

Голова суду Яковець О.Ф.,суддя Євлах О.О.

 

10.6

Проводити засідання Експертної комісії .

За потреби

Керівник апарату суду Богдан І.І., зав.архівом суду Тендіт О.М.

 

10.7

Переглянути номенклатуру справ на 2018 рік.

До 15грудня 2017 року

Заступник керівника апарату Анякіна Т.В.,  ст..секретар суду Мега О.А., зав.архівом Тендіт О.М.

 

10.8

Перевірити стан дотримання вимог Інструкції з діловодства  у місцевих загальних судах щодо опрацювання вхідної кореспонденції суду, в тому числі що надійшла електронною поштою, за 2017 рік.

Грудень 2017 року

Заступник керівника апарату суду

Анякіна Т.В.

 

 

10.9

Перевірити стан дотримання вимог  Інструкції з діловодства у місцевих загальних судах  щодо реєстрації та надсилання вихідної кореспонденції суду, в тому числі електронною поштою, за 2017 рік.

Грудень 2017року

Заступник керівника апарату суду

Анякіна Т.В.

 

 

10.10

Перевірити порядок видачі справ  для ознайомлення

На протязі півріччя

Заступник керівника апарату суду Анякіна Т.В.

 

10.11

Здійснити перевірку стану та умов зберігання речових доказів, правильності ведення документів

Грудень

Керівник апарату суду Богдан І.І., заступник керівника апарату Анякіна Т.В.

 

10.12

Здійснити перевірку щодо розгляду звернень громадян та  запитів на публічну інформацію

Протягом півріччя

Керівник апарату суду Богдан І.І., заступник керівника апарату Анякіна Т.В.