Отримуйте інформацію лише з офіційних джерел
Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46
ЗАТВЕРДЖЕНО
Рішенням зборів суддів Роменського міськрайонного суду Сумської області
Від «07» червня 2017 року №8
ПЛАН
ОСНОВНИХ НАПРЯМКІВ РОБОТИ
РОМЕНСЬКОГО МІСЬКРАЙОННОГО СУДУ СУМСЬКОЇ ОБЛАСТІ
на друге півріччя 2017 року
№ п/п |
Найменування заходів |
Строки виконання |
Відповідальні за виконання |
Відмітки про виконання |
Розділ 1 Загальні питання |
||||
1.1 |
Проаналізувати з суддями та працівниками апарату підсумки роботи суду по здійсненню правосуддя за перше півріччя 2017 року.
|
Липень - серпень 2017 року
|
Голова суду Яковець О.Ф., керівник апарату суду Богдан І.І. |
|
1.2 |
Здійснювати контроль за дотриманням строків виконання контрольних документів та вживати попереджувальні заходи стосовно поліпшення виконавської дисципліни в суді. |
Постійно на протязі півріччя |
Голова суду Яковець О.Ф., Керівник апарату Богдан І.І. |
|
1.3 |
Регулярно проводити виробничі наради суддів і виробничі наради всіх працівників суду по розгляду поточних питань діяльності суду, виконання плану роботи суду, стану трудової і виконавчої дисципліни. |
На протязі півріччя |
Голова суду Яковець О.Ф., керівник апарату суду Богдан І.І.,помічник голови суду Марюха В.О. |
|
1.4 |
Забезпечувати дотримання Закону України «Про запобігання корупції». |
На протязі півріччя |
Голова суду Яковець О.Ф., керівник апарату суду Богдан І.І. |
|
1.5 |
Інформувати на виробничих нарадах суддів про скасовані, змінені судові рішення та які були переглянуті в апеляційному та касаційному порядку. |
щомісячно |
Помічник голови суду Марюха В.О |
|
1.6 |
Проводити інформаційно – роз’яснювальну роботу з суддями, працівниками апарату суду щодо етики відносин з відвідувачами суду. Вживати заходи щодо усунення причин, що призводять до скарг відвідувачів. |
постійно |
Голова суду Яковець О.Ф., керівник апарату суду Богдан І.І. |
|
1.7 |
Негайно інформувати Раду суддів України про випадки втручання в діяльність суду та суддів. |
У разі виявлення |
Голова суду Яковець О.Ф. |
|
1.8 |
Інформувати Раду суддів України про виконання рішення XII позачергового з’їзду суддів України від 26.09.2014 року |
До 5 числа місяця що слідує за закінченням кварталу |
Голова суду Яковець О.Ф., помічник голови суду Марюха В.О. |
|
Розділ 2 Розглянути на зборах суддів та працівників апарату Роменського міськрайонного суду Сумської області |
||||
2.1 |
Про підсумки роботи Роменського міськрайонного суду Сумської області по здійсненню правосуддя за перше півріччя 2017 року. |
липень |
Голова суду Яковець О.Ф., керівник апарату Богдан І.І., помічник голови суду Марюха В.О. |
|
2.2 |
Аналіз обліково-статистичної роботи суду за 1 півріччя 2017 року |
Згідно графіку ТУ ДСА України в Сумській області |
Голова суду Яковець О.Ф., помічник голови суду Марюха В.О.
|
|
2.3 |
Про стан роботи суду зі і зверненнями громадян за перше півріччя 2017 року
|
липень |
Голова суду Яковець О.Ф., керівник апарату Богдан І.І., секретар суду Коваленко Ю.М. |
|
2.4 |
В порядку виконання Рішення Ради суддів України від 02.04.2015 року № 28, провести аналіз ефективності організації роботи Роменського міськрайонного суду ( базові показники) |
До 01 серпня |
Голова суду Яковець О.Ф., помічник голови суду Марюха В.О.
|
|
2.5 |
Вивчати та аналізувати причини тривалого розгляду справ, здійснювати контроль за дотриманням суддями розумних строків розгляду справ, особливу увагу приділяти на оперативність розгляду справ, по яким підсудні утримуються під вартою, а також справ щодо неповнолітніх. |
Протягом півріччя |
Голова суду Яковець О.Ф., всі судді |
|
2.6 |
Вивчати практику та узагальнення судової практики що проводиться вищими судовими інстанціями |
Протягом півріччя |
Голова суду Яковець О.Ф., всі судді |
|
Розділ 3 Узагальнення, аналізи, вивчення судової практики та робота зі зверненням громадян |
||||
3.1 |
Проаналізувати роботу зі зверненнями громадян |
До 10 липня 2017 року |
Керівник апарату суду Богдан І.І., секретар суду Коваленко Ю.М. |
|
3.2 |
Організовувати роботу зі зверненнями громадян та ведення особистого прийому, про хід та наслідки останнього зазначати у аналізах стану роботи зі зверненнями громадян. |
постійно |
Голова суду Яковець О.Ф., керівник апарату Богдан І.І. секретар суду Коваленко Ю.М., помічник голови суду Марюха В.О. |
|
3.3 |
Провести узагальнення причин скасування рішень Роменського міськрайонного суду Апеляційним судом Сумської області у першому півріччі 2017 року. |
серпень |
Голова суду Яковець О.Ф., помічник голови суду Марюха В.О. |
|
3.4 |
На виконання листа Харківського апеляційного адміністративного суду № 06-17/990/17 від 14.03.2017 р. узагальнювати причини скасування судових рішень та повернення справ на новий розгляд, порушення строків розгляду справ, передбачених КАС України. |
щоквартально |
Помічник голови суду Марюха В.О., секретар суду Лисенко Л.М. |
|
3.5 |
Узагальнити інформацію про кількість судових рішень винесених судом з посиланням на рішення Європейського суду з прав людини та направити до ТУ ДСА |
Згідно графіка ТУДСА України в Сумській області |
Помічник голови суду Марюха В.О. |
|
3.6 |
Узагальнення судової практики розгляду справ окремого провадження за І півріччя 2017 року
|
вересень |
Суддя Євтюшенкова В.І. помічник голови суду Марюха В.О.
|
|
3.7 |
Узагальнення судової практики щодо винесення вироків на підставі угод про визнання винуватості та про примирення за 1 півр.2017 року. Особливості застосування положень глави 35 КПК України .
|
жовтень |
Суддя Євтюшенкова В.І. помічник голови суду Марюха В.О.
|
|
3.8 |
Проаналізувати судову практику розгляду кримінальних проваджень у сфері обігу наркотичних засобів, психотропних речовин, їх аналогів або прекурсорів за 9 місяців 2017 року
|
листопад |
Суддя Євтюшенкова В.І. помічник голови суду Марюха В.О. |
|
3.9 |
Узагальнення розгляду судом кримінальних проваджень та справ про адміністративні правопорушення щодо корупційних діянь та злочинів за 1 півр.2017 року
|
грудень |
Суддя Євтюшенкова В.І. помічник голови суду Марюха В.О. |
|
3.10 |
Проводити узагальнення судової практики за темами, які надходять з вищих судових інстанцій. |
Постійно. На протязі півріччя |
Голова суду Яковець О.Ф., всі судді, помічник голови суду Марюха В.О. |
|
Розділ 4 Комунікаційні заходи |
||||
4.1 |
Висвітлити в засобах масової інформації підсумки роботи Роменського міськрайонного суду за перше півріччя 2017 року |
липень 2017 року |
Суддя –спікер Яковець О.Ф. помічник голови суду Марюха В.О. |
|
4.2 |
У рамках Всеукраїнського тижня права провести День відкритих дверей |
У час проведення Всеукраїнського тижня права |
Суддя –спікер Яковець О.Ф. помічник голови суду Марюха В.О. |
|
4.3 |
Для підвищення престижу роботи в суді та для профорієнтація молоді проводити інформаційно-просвітницьку роботу серед студентів та школярів учбових закладів міста і району в рамках «Відкритість та доступність суду» |
На протязі півріччя |
Суддя –спікер Яковець О.Ф., помічник голови суду Марюха В.О. |
|
4.4 |
Покращувати рівень обізнаності громадян щодо діяльності судової системи шляхом висвітлення діяльності суду в ЗМІ та на веб - сайті суду. |
На протязі півріччя |
Помічник голови суду Марюха В.О., суддя –спікер Яковець О.Ф. |
|
4.5 |
За запрошенням приймати участь в проведенні семінарів, «круглих столів», зустрічей тощо. |
На протязі півріччя |
Голова суду Яковець О.Ф., судді, керівник апарату суду Богдан І.І., помічник голови суду Марюха В.О. |
|
4.6 |
Здійснювати моніторинг матеріалів у ЗМІ, які стосуються діяльності суду та суддів, при необхідності, оперативно реагувати на них |
На протязі півріччя |
суддя - спікер Яковець О.Ф., помічник голови суду Марюха В.О. |
|
4.7 |
Здійснювати популяризацію юридичних професій, під час проходження студентами вищих навчальних закладів України практики у суді |
На протязі півріччя |
помічник голови суду Марюха В.О. |
|
4.8 |
Підтримка стосунків між членами суддівського корпусу, сприяння в обміні інформацією між ними та організації спільної комунікативної діяльності за межами судової влади |
Протягом півріччя |
Голова суду, суддя-спікер Яковець О.Ф., |
|
4.9 |
Висвітлювати в місцевих ЗМІ про розгляд судом справ різної категорії |
Протягом півріччя |
суддя –спікер Яковець О.Ф., помічник голови суду Марюха В.О.
|
|
Розділ 5 Підвищення професійного рівня, ділової кваліфікації суддів, та працівників Роменського міськрайонного суду |
||||
5.1 |
За окремо розробленими планами проводити навчання та інформування : а)з суддями та помічниками суддів з питань вивчення та застосування постанов Пленуму ВС України, постанов Пленуму ВАС України,практики Європейського суду, інформаційних листів, постанов ВССУ та іншої судової практики; б) з працівниками апарату суду з актуальних питань вивчення та застосування в своїй діяльності чинного законодавства, інших нормативних актів; в)з суддями щодо підвищення їх кваліфікації відповідно до затверджених головою суду планів суддів на друге півріччя 2017 року, г) з працівниками суду по виконанню вимог законодавства щодо боротьби з корупцією; д) з суддями та працівниками апарату суду вивчати оновлення , які періодично відбуваються в АСДС. |
На протязі Півріччя
|
Голова суду Яковець О.Ф., керівник апарату Богдан І.І., голов.спец. по роботі з персоналом Луценко С.В. |
|
5.2 |
Відвідування навчання , які проводяться НШС України. |
На протязі півріччя Згідно графіка
|
Судді, працівники апарату суду, працівники патронатної служби |
|
5.3 |
Регулярно знайомити суддів та працівників суду зі змінами в діючому законодавстві. |
На протязі півріччя |
Головний спеціаліст по роботі з персоналом Луценко С.В. |
|
5.4 |
Розміщувати та своєчасно оновлювати на веб-сайті Роменського міськрайонного суду актуальну інформацію з питань діяльності суду, новини, об’яви, зміни в законодавстві та інше. |
На протязі півріччя
|
Помічник голови суду Марюха В.О., головн. спец. з інформ.технологій Василенко О.Ю. |
|
5.5 |
Проводити перевірку якості знань Інструкції з діловодства в місцевих загальних судах. Положення про автоматизовану систему документообігу суду, з працівниками апарату суду. |
На протязі півріччя
|
Керівник апарату суду Богдан І.І., заступник керівника апарату суду Анякіна Т.В., голов.спец.з ІТ Василенко О.Ю. |
|
5.6 |
Провести заняття щодо вивчення Положень антикорупційного законодавства. |
На протязі півріччя |
заступник керівника апарату суду Анякіна Т.В., |
|
5.7 |
Проводити заняття з працівниками суду, відповідальними за складання статистичних звітів зі знання нормативних документів, що визначають порядок складання звітів. |
На протязі півріччя
|
Керівник апарату Богдан І.І. |
|
5.8 |
Проведення навчання з працівниками суду щодо правил спілкування з людьми з особливими потребами
|
На протязі півріччя
|
Заступник керівника апарату Анякіна Т.В. |
|
5.9 |
Вивчати з працівниками патронатної служби законодавство та інші нормативно – правові акти що стосуються патронатної служби |
Протягом півріччя |
Керівник апарату Богдан І.І., помічник голови суду Марюха В.О. |
|
Розділ 6 Робота з державними службовцями, службовцями та працівниками патронатної служби Роменського міськрайонного суду Сумської області |
||||
6.1 |
Готувати матеріали та здійснювати контроль за їх проходженням: - по присвоєнню чергових рангів державним службовцям суду; - за строками вислуги, як суддів, так і працівників апарату суду, які дають право на одержання відсоткової надбавки; - по організації проведення спеціальних перевірок відомостей щодо осіб які претендують на зайняття посад державних службовців. |
На протязі півріччя
|
Голова суду Яковець О.Ф., керівник апарату суду Богдан І.І., заступник керівника апарату Анякіна Т.В., голов.спец.по роботі з персоналом Луценко С.В. |
|
6.2 |
Скласти графік основних та додаткових відпусток для суддів та працівників апарату суду. |
До 25 грудня 2017 р. |
Керівник апарату Богдан І.І., заступник керівника апарату Анякіна Т.В.,голов.спецпо роботі з персоналом Луценко С.В. |
|
6.3 |
Розробити штатний розпис суду на 2018 рік та направити в ТУ ДСА України в Сумській області для затвердження. |
До кінця 2017року |
Керівник апарату Богдан І.І., заступник керівника апарату Анякіна Т.В. |
|
6.4 |
Підготувати та надати звіт в ТУ ДСА України в Сумській області щодо підготовки, перепідготовки, підвищення кваліфікації кадрів. |
щоквартально |
Керівник апарату Богдан І.І.,голов.спец. по роботі з персоналом Луценко С.В. |
|
6.5 |
Знайомити кандидатів на зайняття вакантних посад державних службовців з ЗУ «Про державну службу», ЗУ «Про запобігання корупції». |
Постійно |
Керівник апарату Богдан І.І., заступник керівника апарату Анякіна Т.В.,голов.спецпо роботі з персоналом Луценко С.В. |
|
6.6 |
Здійснювати контроль за дотриманням порядку прийняття на посаду державних службовців. |
Постійно |
Керівник апарату суду Богдан І.І. |
|
6.7 |
Організовувати та забезпечувати проходження практики студентами та слухачами юридичних учбових закладів. |
На протязі півріччя |
Керівник апарату Богдан І.І., голов.спец.з кадрової роботи Луценко С.В. |
|
6.8 |
Надавати практичну допомогу новоприйнятим працівникам. |
На протязі півріччя |
Заступник керівника апарату Анякіна Т.В.,голов.спец. по роботі з персоналом Луценко С.В. |
|
6.9 |
Здійснювати контроль за станом кадрової роботи та кадрового діловодства у суді. |
Протягом півріччя |
Керівник апарату суду Богдан І.І. |
|
6.10 |
Регулярно готувати на надавати в ТУ ДСА України в Сумській області інформацію про штатну та фактичну чисельність суддів та працівників апарату |
Протягом півріччя |
Голов.спец. по роботі з персоналом Луценко С.В. |
|
6.11 |
Підготовка та надання «Звіту про кількісний склад державних службовців» |
щоквартально |
Керівник апарату суду Богдан І.І., заступник керівника апарату суду Анякіна Т.В., голов.спец. по роботі з персоналом Луценко С.В. |
|
6.12 |
Регулярно здійснювати наповнення інформаційно-аналітичної системи «Кадри-WEB» |
На протязі півріччя
|
голов. спец. по роботі з персоналом Луценко С.В. |
|
6.13 |
Проводити засідання конкурсної комісії |
У разі потреби |
Керівник апарату суду Богдан І.І., голова конкурсної комісії Анякіна Т.В., члени конкурсної комісії, адміністратор |
|
6.14 |
Знайомити осіб, які претендують на зайняття посад державних службовців, із спеціальними обмеженнями, встановленим Законом України „Про державну службу” та Закону України „Про запобігання корупції”, Загальними правилами етичної поведінки державних службовців |
Постійно. На протязі півріччя |
Керівник апарату суду Богдан І.І., заступник керівника апарату суду Анякіна Т.В., головний спеціаліст по роботі з персоналом Луценко С.В. |
|
6.15 |
Здійснювати контроль за дотриманням порядку прийняття на посаду державних службовців |
Постійно. На протязі півріччя |
Керівник апарату суду Богдан І.І., заступник керівника апарату суду Анякіна Т.В. |
|
6.16 |
Організовувати та забезпечувати проходження практики студентами юридичних учбових закладів. |
На протязі півріччя |
Керівник апарату суду Богдан І.І., заступник керівника апарату суду Анякіна Т.В., Головний спеціаліст по роботі з персоналом Луценко С.В. |
|
6.17 |
Надавати практичну допомогу новоприйнятим працівникам |
На протязі півріччя |
Керівник апарату суду Богдан І.І., заступник керівника апарату Анякіна Т.В.,головний спеціаліст по роботі з персоналом Луценко С.В. |
|
6.18 |
Ведення військового обліку працівників суду |
Постійно на протязі півріччя
|
Керівник апарату суду Богдан І.І., судовий розпорядник Мельников О.А. |
|
Розділ 7 Фінансово – господарська діяльність суду
|
||||
7.1 |
Забезпечити постійний контроль за правильністю оформлення, відповідністю чинному законодавству та своєчасністю подання контрольних та фінансових документів до ТУ ДСА у Сумській області. |
Постійно на протязі півріччя
|
Голова суду Яковець О.Ф., керівник апарату суду Богдан І.І. |
|
7.2 |
Складати звіт про рух матеріальних цінностей та надсилати до ТУ ДСА у Сумській області. Забезпечення своєчасного списання товарно-матеріальних цінностей
|
щоквартально |
керівник апарату Богдан І.І., заступник керівника апарату суду Анякіна Т.В. |
|
7.3 |
Забезпечити контроль за споживанням енергоносіїв, послуг зв’язку та використанням матеріальних цінностей з метою економії та ефективного використання бюджетних коштів |
постійно |
керівник апарату суду Богдан І.І., заступник керівника апарату суду Анякіна Т.В., завідувач господарством Зозуля Ю.П. |
|
7.4 |
Перевірити стан сантехнічної, опалювальної, електричної мереж,віконних пройомів. Провести іншу підготовку в період переходу на осінньо – зимовий період. |
Серпень - вересень |
Керівник апарату суду Богдан І.І., завідувач господарством Зозуля Ю.П. |
|
7.5 |
Підтримання належного порядку в приміщенні суду та прилеглій території |
постійно |
Керівник апарату суду Богдан І.І., завідувач господарством Зозуля Ю.П. |
|
Розділ 8 Здійснення правосуддя в кримінальних, цивільних, адміністративних справах, та справах про адміністративні правопорушення |
||||
8.1 |
Складати довідки про стан розгляду кримінальних, цивільних та аміністративних справ понад строки встановлені процесуальним законодавством.
|
Щомісяця на протязі півріччя |
секретарі суду: Бут В.І., Стрельченко О.М., Лисенко Л.М. |
|
8.2 |
Підготувати Інформацію про навантаженість на суддів в першому півріччі 2017 року щодо розгляду кримінальних, цивільних, адміністративних справ, справ про адміністративні правопорушення та інших матеріалів у порядку виконання. |
До 15 липня 2017 року |
Помічник голови суду Марюха В.О.,ст. секретар суду Мега О.А., Секретарі суду: Бут В.І., Стрельченко О.М., Калюжна К.Ю., Лисенко Л.М., Духіна А.В. |
|
8.3 |
Вносити відомості до системи АСДС в табель обліку роботи присяжних, щодо їх участі у справах. |
постійно |
Секретар суду Духіна А.В. |
|
8.4 |
Проводити кодифікаційну роботу в контрольних примірниках кодексів України та своєчасно інформувати суддів про зміни в законодавстві |
постійно |
Голов.спец. по роботі з персоналом Луценко С.В. |
|
8.5 |
Адміністрування файлового серверу суду, папки «Внутрішня діяльність суду», «Законодавство та судова практика», «Заняття суддів та працівників», «Нове в законодавстві», «Новини МІНЮСТУ»,«Огляд преси», «Офіційний вісник України» в локальній мережі суду |
постійно |
Головний спеціаліст з ІТ Василенко О.Ю. |
|
8.6 |
Надсилати до Єдиного Державного реєстру судових рішень прийняті судом рішення. |
постійно |
Судді, помічники суддів |
|
8.7 |
Контроль за постійним наповненням реєстру судових рішень України, згідно Порядку ведення Єдиного державного реєстру судових рішень, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 25.05.2006 року № 740 |
постійно |
Керівник апарату Богдан І.І. |
|
Розділ 9 Звітність та обліково – статистична робота суду |
||||
9.1 |
Підготувати та подати звіти до ТУ ДСА у Сумській області за формами встановленими Інструкцією щодо подання і заповнення форм звітності про розгляд апеляційними та місцевими (крім господарських), судами судових справ і матеріалів за перше півріччя 2017 року
|
В строки визначені в графіку ТУДСА України в Сумській області |
Голова суду Яковець О.Ф., керівник апарату Богдан І.І.. помічник голови суду Марюха В.О., ст..секретар Мега О.А.,секретарі суду: Бут В.І., Чепурко І.В., Стрельченко О.М., Калюжна К.Ю.,Духіна А.В., Лисенко Л.М.,Слуцька Н.П.,спеціаліст з ІТ Василенко О.Ю. |
|
9.2 |
Скласти огляд даних судової статистики за перше півріччя 2017 року |
В строки визначені в графіку ТУДСА України в Сумській області |
Голова суду Яковець О.Ф., пом. голови суду Марюха В.О. |
|
9.3 |
Узагальнити інформацію про кількість судових рішень винесених з посиланням на рішення Європейського суду з прав людини |
В строки визначені в графіку ТУДСА України в Сумській області |
Помічник голови суду Марюха В.О. |
|
9.4 |
Готувати та надсилати до Апеляційного суду Сумської області інформацію про кримінальні справи, по яким підсудні перебувають під вартою понад строки. |
До 10 липня 2017 року |
секретар суду Бут В.І. |
|
9.5 |
Надавати інформацію до відділу ведення державного реєстру виборців виконавчого комітету Роменської міської ради відомості про виборців, які протягом попереднього місяця були визнані недієздатними, або скасовано рішення про визнання їх недієздатними |
щомісячно до 5 числа |
Секретар суду Лисенко Л.М. |
|
9.6 |
Інформувати ДСА України щодо направлення виконавчих документів до органів державної виконавчої служби |
щомісячно до 5 числа |
Секретарі суду: Лисенко Л.М., Калюжна К.Ю.; діловод Таряник К.В. |
|
9.7 |
Готувати на направляти до ТУ ДСА України в Сумській області звіт № 1-мзс «Звіт місцевих загальних судів про розгляд судових справ» за перше півріччя , 9 місяців. |
У троки визначені ТУ ДСА України в Сумській області |
Старший секретар суду Мега О.А. |
|
Розділ 10 Вдосконалення діловодства та архівної справи суду |
||||
10.1 |
Проаналізувати стан діловодства в суді за перше півріччя 2017 року |
До 20 липня 2017 року |
Заступник керівника апарату Анякіна Т.В., ст. секретар суду Мега О.А. |
|
10.2 |
Аналіз стану звернення постанов суду до виконання у справах про адміністративні правопорушення |
жовтень |
Заступник керівника апарату суду Анякіна Т.В. |
|
10.3 |
Перевірити облік, використання та зберігання печатки та штампу суду |
На протязі півріччя |
заступник керівника апарату суду Анякіна Т.В. |
|
10.4 |
Перевірити стан виконання функціональних обов’язків працівниками апарату суду: а) секретарями судових засідань: - Безручко О.П., - Петренко Л.П. б) секретарями суду: Слуцькою Н.П., Лисенко Л.М., Коваленко Ю.М. в)завідувачем архіву: Тендіт О.М. г)завідувачем господарством: Зозулею Ю.П. Наслідки вивчення розглянути на виробничій нараді працівників суду. |
До 25 грудня 2017 року |
Керівник апарату Богдан І.І., заступник керівника апарату Анякіна Т.В. . |
|
10.5 |
Перевірити стан виконання посадових обов’язків працівниками патронатної служби: помічником голови суду Марюхою В.О.; помічником судді Тарасенко М.Ю. |
листопад |
Голова суду Яковець О.Ф.,суддя Євлах О.О. |
|
10.6 |
Проводити засідання Експертної комісії . |
За потреби |
Керівник апарату суду Богдан І.І., зав.архівом суду Тендіт О.М. |
|
10.7 |
Переглянути номенклатуру справ на 2018 рік. |
До 15грудня 2017 року |
Заступник керівника апарату Анякіна Т.В., ст..секретар суду Мега О.А., зав.архівом Тендіт О.М. |
|
10.8 |
Перевірити стан дотримання вимог Інструкції з діловодства у місцевих загальних судах щодо опрацювання вхідної кореспонденції суду, в тому числі що надійшла електронною поштою, за 2017 рік. |
Грудень 2017 року |
Заступник керівника апарату суду Анякіна Т.В.
|
|
10.9 |
Перевірити стан дотримання вимог Інструкції з діловодства у місцевих загальних судах щодо реєстрації та надсилання вихідної кореспонденції суду, в тому числі електронною поштою, за 2017 рік. |
Грудень 2017року |
Заступник керівника апарату суду Анякіна Т.В.
|
|
10.10 |
Перевірити порядок видачі справ для ознайомлення |
На протязі півріччя |
Заступник керівника апарату суду Анякіна Т.В. |
|
10.11 |
Здійснити перевірку стану та умов зберігання речових доказів, правильності ведення документів |
Грудень |
Керівник апарату суду Богдан І.І., заступник керівника апарату Анякіна Т.В. |
|
10.12 |
Здійснити перевірку щодо розгляду звернень громадян та запитів на публічну інформацію |
Протягом півріччя |
Керівник апарату суду Богдан І.І., заступник керівника апарату Анякіна Т.В. |
|