flag Судова влада України

Отримуйте інформацію лише з офіційних джерел

Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46

Плани роботи суду на ІІ півріччя 2016 року

04 липня 2016, 11:12

ЗАТВЕРДЖЕНО

Рішенням зборів суддів Роменського міськрайонного суду Сумської області

Від «23» червня 2016 року№34

ПЛАН

ОСНОВНИХ НАПРЯМКІВ РОБОТИ

 РОМЕНСЬКОГО МІСЬКРАЙОННОГО СУДУ СУМСЬКОЇ ОБЛАСТІ

на  друге півріччя 2016 року

№ п/п

Найменування заходів

Строки виконання

Відповідальні за виконання

Відмітки про виконання

Розділ

1

Загальні питання

 

 

 

1.1

Проаналізувати з суддями та працівниками апарату  підсумки роботи суду по здійсненню правосуддя за перше півріччя 2016 року.

 

Липень - серпень 2016 року

 

Голова суду Яковець О.Ф., керівник апарату суду Богдан І.І.

 

1.2

Здійснювати контроль за дотриманням строків виконання контрольних документів та вживати попереджувальні заходи стосовно поліпшення виконавської дисципліни в суді.

Постійно на протязі півріччя

Голова суду Яковець О.Ф.,

Керівник апарату Богдан І.І.

 

1.3

Регулярно      проводити

виробничі наради суддів і виробничі наради всіх працівників суду         по розгляду поточних питань діяльності суду, виконання плану роботи суду, стану трудової і виконавчої дисципліни.

На протязі півріччя

Голова суду Яковець О.Ф., керівник апарату суду Богдан І.І.,помічник голови суду Марюха В.О.

 

1.4

Забезпечувати дотримання  Закону України «Про запобігання корупції».

На протязі півріччя

Голова суду Яковець О.Ф.,

керівник апарату Богдан І.І.

 

1.5

  Інформувати на виробничих нарадах суддів  про скасовані, змінені судові рішення та які були переглянуті в апеляційному  та касаційному порядку.

Щомісяця

Помічник голови суду Марюха В.О

 

1.6

Проводити інформаційно  – роз’яснювальну роботу з суддями, працівниками апарату суду щодо етики відносин з відвідувачами суду. Вживати заходи щодо усунення причин, що призводять до скарг відвідувачів.

постійно

 Голова суду Яковець О.Ф., керівник апарату Богдан І.І.

 

1.7

Негайно інформувати Раду суддів України про випадки втручання в діяльність суду та суддів.

У разі виявлення

Голова суду Яковець О.Ф., керівник апарату  Богдан І.І.

 

1.8

Інформувати Раду суддів України про  виконання рішення XII позачергового з’їзду суддів України від 26.09.2014 року

До 5 числа місяця що слідує за закінченням кварталу

Голова суду Яковець О.Ф., помічник голови суду Марюха В.О.

 

Розділ

2

Розглянути на зборах суддів та працівників апарату Роменського

міськрайонного суду Сумської області          

           

 

 

 

2.1

Про підсумки            роботи

Роменського міськра­йонного суду Сумської області по здійсненню правосуддя за перше півріччя 2016 року.

липень

Голова суду Яковець О.Ф.,

Керівник апарату Богдан І.І., помічник голови суду Марюха В.О.

 

2.2

Про стан роботи суду зі і зверненнями громадян за перше півріччя 2016 року

 

липень

Голова суду Яковець О.Ф.,

Керівник апарату Богдан І.І. помічник судді Коваленко В.М.

 

2.3

 В порядку виконання  Рішення Ради суддів України від 02.04.2015 року № 28, провести аналіз ефективності  організації роботи Роменського міськрайонного суду

( базові показники)

До 01 серпня

Голова суду Яковець О.Ф.,

Помічник голови суду Марюха В.О.

 

 

2.4

Вивчати та аналізувати причини тривалого розгляду справ, здійснювати контроль за дотриманням суддями розумних строків розгляду справ, особливу увагу приділяти на оперативність розгляду справ, по яким підсудні утримуються під вартою, а також справ щодо неповнолітніх.

Протягом півріччя

Голова суду Яковець О.Ф., всі судді

 

2.5

Вивчати практику та узагальнення судової практики що проводиться вищими судовими інстанціями

Протягом півріччя

Голова суду Яковець О.Ф., всі судді

 

Розділ

3

Узагальнення, аналізи, вивчення судової прак­тики та  робота зі зверненням гро­мадян

 

 

 

 

3.1

Проаналізувати стан судимості по м. Ромни та Роменському району та скласти статичні таблиці про розгляд інших справ за І півріччя 2016 року і порівняти з аналогічним періодом 2015 року.

серпень

Помічник голови суду Марюха В.О.

 

3.2

Проаналізувати роботу зі зверненнями громадян

До 10 липня 2016 року (за перше півріччя 2016  року)

До 10 жовтня 2016 року (за 3-й квартал 2016 року)

Керівник апарату Богдан І.І.,

помічник судді Коваленко В.М.

 

3.3

Організовувати роботу зі зверненнями громадян та ведення особистого при­йому, про хід та наслідки останнього зазначати у аналізах стану роботи зі зверненнями громадян.

постійно

Голова суду Яковець О.Ф.,

Керівник апарату Богдан І.І.

Помічник судді Коваленко В.М., помічник голови суду Марюха В.О.

 

3.4

Проаналізувати стан           

дотримання в суді автоматичного розподілу кримінальних, цивільних, адміністративних (КАС) та справ про адміністративні правопорушення  між

суддями міськрайсуду (за перше півріччя 2016 року) за допомогою програми КП «Д-3».

липень

Керівник апарату Богдан І.І.

 

3.5

Здійснювати постійний контроль за станом діловодства по розгляду звернень громадян, а також завчасним, до 5 числа місяця наступного за звітним кварталом, надсиланням звіту та аналізу по зверненням громадян до ТУ ДСА.

На протязі півріччя

Керівник апарату Богдан І.І.,

помічник судді Коваленко В.М.

 

3.6

Провести узагальнення причин скасування рішень Роменського міськрайонного суду Апеляційним судом Сумської області у першому півріччі 2016 року.

вересень

Голова суду Яковець О.Ф.,

помічник голови суду Марюха В.О.

 

3.7

На виконання листа Харківського апеляційного адміністративного суду № 06-17/870/16 від 12.03.2016 р. узагальнювати причини скасування судових рішень та повернення справ на новий розгляд, порушення строків розгляду справ, передбачених КАС України.

щоквартально

Помічник голови суду Марюха В.О., секретар суду Лисенко Л.М.

 

3.8

Узагальнити інформацію про кількість судових рішень винесених судом з посиланням на рішення Європейського суду з прав людини та направити до ТУ ДСА

Згідно графіка ТУДСА України в Сумській області

Помічник голови суду Марюха В.О.

 

3.9

Узагальнити судову практику застосування судом Закону України № 838-VIII  "Про внесення змін до Кримінального кодексу України (щодо удосконалення порядку зарахування судом строку попереднього ув'язнення у строк покарання)" у 1півр.2016 року

вересень

Суддя Євлах О.О.,

помічник голови суду Марюха В.О.

 

3.10

Проаналізувати практику розгляду судом справ про обмеження цивільної дієздатності фізичної особи, визнання фізичної особи недієздатною та поновлення цивільної дієздатності фізичної особи за 9 місяців 2016 року

 

жовтень

Суддя Глущенко Є.Д., помічник голови суду Марюха В.О.

 

3.11

Узагальнити судову практику розгляду судом кримінальних проваджень про злочини, вчинені неповнолітніми особами у 1півр.2016 року

 

листопад

Суддя Кондратенко Л.П., помічник голови суду Марюха В.О.

 

3.12

Проаналізувати практику розгляду слідчими суддями  клопотань про тимчасовий доступ до речей і документів за 9м. 2016 року

Грудень

Суддя Шульга В.О., помічник голови суду Марюха В.О.

 

3.13

Проводити узагальнення судової практики за темами, які надходять з вищих судових інстанцій.

Постійно. На протязі півріччя

Голова суду Яковець О.Ф., всі судді, помічник голови суду Марюха В.О.

 

4

Комунікаційні заходи

 

 

 

4.1

 Висвітлити в засобах масової інформації підсумки роботи Роменського міськрайонного суду за перше півріччя 2016 року

липень 2016 року

Суддя –спікер Ганзя О.Д.

помічник голови суду Марюха В.О.

 

4.2

Організація і проведення опитування громадської думки щодо якості наданих судом послуг

Протягом півріччя

Суддя –спікер Ганзя О.Д., керівник апарату суду Богдан І.І.

помічник голови суду Марюха В.О.

 

4.3

Для підвищення престижу роботи в суді та для профорієнтація молоді проводити  інформаційно-просвітницьку роботу  серед студентів та школярів учбових закладів міста і району в рамках «Відкритість та доступність суду»

На протязі півріччя

Суддя –спікер Ганзя О.Д., помічник голови суду Марюха В.О.

 

4.4

Покращувати рівень обізнаності громадян щодо діяльності судової системи шляхом висвітлення діяльності суду в ЗМІ та на веб - сайті суду.

На протязі півріччя

Помічник голови суду Марюха В.О., суддя –спікер Ганзя О.Д.

 

4.5

За запрошенням приймати участь в проведенні семінарів, «круглих столів», зустрічей тощо.

На протязі півріччя

Голова суду Яковець О.Ф., судді, суддя –спікер Ганзя О.Д.,

Керівник апарату суду Богдан І.І., помічник голови суду Марюха В.О.

 

4.6

Задля підвищення рівня правової освіти населення, інформувати громадян про шляхи забезпечення їх конституційних прав та необхідність дотримання ними конституційних обов’язків

Протягом півріччя

Суддя –спікер Ганзя О.Д.,

 

 

4.7

Оновлення інформаційних стендів у приміщенні суду

Протягом півріччя

Керівник апарату Богдан І.І.

помічник голови суду Марюха В.О.

 

4.8

Підтримка стосунків між членами суддівського корпусу, сприяння  в обміні інформацією між ними та організації спільної комунікативної діяльності за межами судової влади

Протягом півріччя

 Голова суду Яковець О.Ф.,суддя –спікер Ганзя О.Д.

 

 

4.9

Задля  забезпечення прозорості діяльності судової влади, і довіри громадян до правосуддя  загалом,  підвищення рівня її  авторитету  провести «круглий стіл»  з місцевим  ЗМІ, громадськими організаціями, органами державної влади і місцевого самоврядування .

Протягом півріччя

Голова суду Яковець О.Ф.,суддя –спікер Ганзя О.Д., помічник голови суду Марюха В.О.

 

 

4.10

Висвітлювати в місцевих ЗМІ про розгляд  судом справ різної категорії

Протягом півріччя

суддя –спікер Ганзя О.Д., помічник голови суду Марюха В.О.

 

 

4.11

Провести  навчання з присяжними та народними засідателями  з метою інформування про їх права і обов’язки та обговорення питань, які виникають при розгляді справ за їх участі.

 

жовтень

суддя –спікер Ганзя О.Д., помічник голови суду Марюха В.О.

 

 

5

Підвищення професійного рівня,

ділової кваліфікації

суддів, та працівників Роменського

міськрайонного суду

 

 

 

5.1

За окремо розробленими планами  проводити навчання та інформування :

а)з суддями та помічниками суддів

з питань вивчення та застосування постанов Пленуму ВС України, постанов Пленуму ВАС України,практики Європейського            суду,

інформаційних листів, постанов ВССУ та іншої судової практики;

б) з працівниками апарату суду з актуальних питань вивчення та застосування в своїй діяльності чинного законодавства, інших нормативних актів; 

в)з суддями щодо підвищення їх кваліфікації відповідно до затве­рджених головою суду планів суддів на друге півріччя 2016 року,

г) з працівниками суду по виконанню вимог зако­нодавства щодо боротьби з корупцією;

д) з суддями та пра­цівниками апарату суду  вивчати оновлення , які періодично відбуваються  в АСДС.

 

 

На протязі

Півріччя

 

 

 

Голова суду Яковець О.Ф.,керівник апарату  Богдан І.І., голов.спец. з кадрової роботи   Луценко С.В.

 

5.2

Приймати участь в стажуванні в судових палатах апеляційного суду, семінарських заняттях і проходженні виробничої практики, які проводяться апеляційним судом і ТУ ДСА у Сумській області.

Відвідування навчання , які проводяться  НШС України.

На протязі

півріччя

 

 

 

 

 

Згідно графіка

Судді , працівники апарату суду, працівники патронатної служби

 

5.3

Регулярно знайомити суддів та працівників суду зі змінами в діючому законодавстві.

 

На протязі

півріччя

 

Головний спеціаліст  з кадрової роботи   Луценко С.В.

 

5.4

Розміщувати та своєчасно оновлювати на веб-сайті Роменського

міськрайонного суд

актуальну інформацію з питань діяльності суду, новини, об’яви, зміни в законодавстві та інше.

На протязі

півріччя

 

Помічник голови суду Марюха В.О., головний спец. з І.Т.Василенко О.Ю.

 

5.5

Провести       перевірку якості  знань

Інструкції з діловодства в місцевих загальних судах ( від 17 грудня  2013 року № 173) Положення про автоматизовану систему документообігу суду, з працівниками апарату суду.

На протязі

півріччя

 

Керівник апарату суду Богдан І.І., заступник керівника апарату суду Анякіна Т.В., голов.спец.з ІТ Василенко О.Ю.

 

5.6

Провести  перевірку знань секретарями судового засідання Інструкції про порядок роботи з технічними засобами фіксування судового процесу, та Інструкції про порядок роботи з технічними засобами відеозапису ходу і результатів процесуальних дій, проведених у режимі відеоконференції під час судового засідання.

листопад

Керівник апарату суду Богдан І.І., заступник керівника апарату суду Анякіна Т.В., гол.спец. з ІТ Василенко О.Ю.

 

5.7

Проводити заняття з працівниками суду, відповідальними за складання статистичних звітів зі знання нормативних документів, що визначають порядок складання звітів.

На протязі

півріччя

 

Керівник апарату Богдан І.І.

 

5.8

Провести заняття  з державними службовцями суду з питань вивчення  ЗУ « Про державну службу» від 10.12.2015 року, та інших нормативно  -  правових актів розроблених відповідно до цього закону.

серпень

Заступник керівника апарату  Анякіна Т.В.

 

5.9

Вивчати з працівниками патронатної служби законодавство та інші нормативно – правові акти що стосуються патронатної служби

Протягом півріччя

Керівник апарату Богдан І.І., помічник голови суду Марюха В.О.

 

Розділ 6

Робота з кадрами та резервом на посади державних службовців Роменського міськрайонного  суду сумської області

 

 

 

 

6.1

Готувати матеріали та здійснювати контроль за їх проходженням:

- по присвоєнню чергових рангів державним службовцям суду;

- за строками вислуги, як суддів, так і працівників апарату суду, які дають право на одержання відсоткової надбавки;

- по організації проведення спеціальних перевірок відомостей щодо осіб які претендують на зайняття посад державних службовців.

На протязі

півріччя

 

Голова суду Яковець О.Ф.,

керівник апарату   Богдан І.І., заступник керівника апарату Анякіна Т.В.,  голов.спец. з кадрової роботи Луценко С.В.

 

6.2

Скласти графік

основних та додаткових відпусток для суддів та працівників апарату суду.

До 25 грудня

 Керівник апарату Богдан І.І., заступник керівника апарату  Анякіна Т.В.,голов.спец. з кадрової роботи  Луценко С.В.

 

6.3

Розробити штатний розпис суду на 2016 рік та направити в ТУ ДСА України в Сумській області для затвердження.

До кінця 2016року

Керівник апарату  Богдан І.І., заступник керівника апарату  Анякіна Т.В.

 

6.4

Підготувати та надати звіт в ТУ ДСА України в Сумській області щодо підготовки, перепідготовки, підвищення кваліфікації кадрів.

До 1 жовтня - за 9 місяців, до 1 січня 2017 року - за 2016 рік.

Керівник апарату  Богдан І.І.,голов.спец. з кадрової роботи Луценко С.В.

 

6.5

Знайомити кандидатів на зайняття вакантних посад державних службовців з ЗУ «Про державну службу», ЗУ «Про  запобігання корупції».

Постійно

Керівник апарату

Богдан І.І., заступник керівника апарату Анякіна Т.В.,голов.спец. з кадрової роботи Луценко С.В.

 

6.6

Здійснювати контроль за дотриманням порядку прийняття на посаду державних службовців.

Постійно

Керівник апарату суду

Богдан І.І.

 

6.7

Організовувати та забезпечувати проходження практики студентами та слухачами юридичних учбових закладів.

На протязі півріччя

Керівник апарату

Богдан І.І., голов.спец.з кадрової роботи Луценко С.В.

 

6.8

Надавати практичну допомогу новоприйнятим працівникам.

На протязі півріччя

Заступник керівника апарату Анякіна Т.В.,голов.спец. з кадрової роботи Луценко С.В.

 

6.9

Здійснювати контроль за станом кадрової роботи  та кадрового діловодства  у суді.

Протягом півріччя

Керівник апарату суду

Богдан І.І.,

 

Розділ 7

Фінансово – господарська діяльність суду

 

 

 

7.1

Забезпечити  постійний

контроль за правильністю оформлення, відповідністю чинному законодавству та своєчасністю            подання

контрольних та фінансових документів до ТУ ДСА у Сумській області.

Постійно на

протязі

півріччя

 

Голова суду Яковець О.Ф., керівник апарату Богдан І.І.

 

7.2

Складати звіт про рух матеріальних цінностей та надсилати до ТУ ДСА у Сумській області.

щоквартально

керівник апарату Богдан І.І., заступник керівника апарату суду Анякіна Т.В.

 

7.3

Перевірити стан сантехнічної, опалювальної, електричної мереж,віконних пройомів. Провести іншу підготовку в період переходу на осінньо  – зимовий період.

Серпень -  вересень

керівник апарату Богдан І.І., завідувач господарством Зозуля Ю.П.

 

Розділ 8

Здійснення правосуддя в кримінальних, цивільних, адміністративних справах, та справах про адміністративні правопорушення

 

 

 

8.1

Складати довідки про стан розгляду кримінальних, цивільних та аміністративних справ понад строки встановлені процесуальним законо­давством. Результати обговорювати на виробничих нарадах суддів з заслуховуванням суддів, які допустили порушення вказаних

строків.         

Щомісяця на протязі півріччя

Голова суду Яковець О.Ф., судді,секретарі суду: Бут В.І., Стрельченко О.М., Лисенко Л.М.

 

8.2

Підготувати Інформацію про навантаженість на суддів в першому півріччі 2016 року щодо розгляду кримінальних, цивільних, адміністративних справ, справ про адміністративні правопорушення та інших матеріалів у порядку виконання.

До 20 липня 2016 року

Помічник голови суду Марюха В.О.,ст. секретар суду Мега О.А.,

Секретарі суду: Бут В.І., Стрельченко О.М., Калюжна К.Ю., Лисенко Л.М.

 

8.3

Проводити кодифікаційну роботу в контрольних примірниках кодексів України та своєчасно інформувати суддів про зміни в законодавстві

постійно

Голов.спец. з кадрової роботи  суду Луценко С.В.

 

8.4

Адміністрування файлового серверу суду, папки «Внутрішня діяльність суду», «Законодавство та судова практика», «Заняття суддів та працівників», «Нове в законодавстві», «Новини МІНЮСТУ»,«Огляд

преси», «Офіційний вісник України» в локальній мережі суду

постійно

Головний спеціаліст з ІТ Василенко О.Ю.

 

8.5

Надсилати до Єдиного Державного реєстру судових рішень прийняті судом рішення.

постійно

Судді, помічники суддів

 

Розділ 9

Звітність та обліково – статистична робота суду

 

 

 

9.1

Підготувати та подати

звіти до ТУ ДСА у Сумській області за формами встановленими Інструкцією щодо подання і заповнення форм звітності про розгляд апеляційними та місцевими (крім господарських), судами судових справ і матеріалів за перше півріччя 2016 року

 

 

В строки визначені в графіку ТУДСА України в Сумській області

Голова суду Яковець О.Ф., керівник апарату Богдан І.І.. помічник голови суду Марюха В.О., ст..секретар Мега О.А.,секретарі суду: Бут В.І., Чепурко І.В., Стрельченко О.М., Калюжна К.Ю.,Духіна А.В., Лисенко Л.М.,Слуцька Н.П.,спеціаліст з ІТ Василенко О.Ю.

 

9.2

Проаналізувати стан           

обліково-статистичної роботи за перше півріччя 2016 року

 

До 07 липня 2016 року

Голова суду Яковець О.Ф.,керівник апарату Богдан І.І., помічник голови суду Марюха В.О.,

 

9.3

Скласти огляд даних судової статистики за перше півріччя 2016 року

 До 22липня 20156року

пом. голови суду Марюха В.О.,

 

9.4

Узагальнити інформацію про кількість судових рішень винесених з посиланням на рішення Європейського суду з прав людини

До 12 липня 2016 року

Помічник голови суду Марюха В.О.

 

9.5

Готувати та надсилати до Апеляційного суду Сумської області інформацію про кримінальні справи, по яким підсудні перебувають під вартою понад строки.

До 10 липня 2016року

секретар суду Бут В.І.

 

9.6

 Надавати інформацію до відділу ведення  державного реєстру виборців виконавчого комітету Роменської міської ради відомості про виборців, які протягом попереднього місяця були визнані недієздатними, або скасовано рішення про визнання їх недієздатними

Щомісячно до 5 числа

Секретар суду Стрельченко О.М.

 

Розділ 10

Вдосконалення діловодства та архівної справи суду

 

 

 

10.1

Проаналізувати стан діловодства в суді за перше півріччя 2016 року

До 25 липня 2016 року

Заступник керівника апарату  Анякіна Т.В., ст. секретар суду Мега О.А.

 

10.2

 Перевірити стан та ведення діловодства в архіві суду за перше півріччя 2015 року

серпень

Заступник керівника апарату Анякіна Т.В.

 

10.3

Перевірити роботу цивільної канцелярії суду щодо звернення судових рішень до виконання

листопад

Керівник апарату суду Богдан І.І., заступник керівника апарату суду Анякіна Т.В.

 

10.4

Перевірити стан виконання  функціональних обов’язків  працівниками апарату суду:

а) секретарями  судових засідань:

- Шаповаленко Н.І.,

- Салій О.І.

б) головним  спеціалістом з інформаційних технологій –Василенком  О.Ю.

в) судовим розпорядником  - Мельниковим О.А.;

г) секретарем- друкаркою  - Таряник К.В.;

д) кур’єром суду  - Щіткою В.В.;

Наслідки вивчення розглянути на виробничій нараді працівників суду.

До 25 грудня

2016 року

Керівник апарату Богдан І.І., заступник керівника апарату Анякіна Т.В.

.

 

10.5

Проводити засідання Експертної комісії .

За потреби

Керівник апарату суду Богдан І.І., архіваріус суду Тендіт О.М.

 

10.6

Переглянути номенклатуру справ на 2017 рік.

Грудень 2016 року

Заступник керівника апарату Анякіна Т.В.,  ст..секретар суду Мега О.А., архіваріус Тендіт О.М.

 

10.7

Перевірити стан дотримання вимог Інструкції з діловодства  у місцевих загальних судах щодо опрацювання вхідної кореспонденції суду за 2016 рік.

Грудень 2015 року

Заступник керівника апарату Анякіна Т.В.

 

 

10.8

Перевірити стан дотримання вимог  Інструкції з діловодства у місцевих загальних судах  щодо реєстрації та надсилання вихідної кореспонденції суду за 2016 рік.

Грудень 2015року

Заступник керівника апарату Анякіна Т.В.

 

 

10.9

 Перевірити стан та ведення діловодства в архіві суду.

жовтень

Керівник апарату суду Богдан І.І., заступник керівника апарату Анякіна Т.В.

 

 

Здійснити перевірку стану та умов зберігання речових доказів, правильності ведення документів.

Грудень

Керівник апарату суду Богдан І.І., заступник керівника апарату Анякіна Т.В.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Ознайомлені:

1. Ганзя О.Д.______________

2.Глущенко Є.Д.___________

3. Кондратенко Л.П.________

4. Очиргораєва О.М.________

5. Євтюшенкова В.І.________

6. Євлах О.О._____________

7. Шульга В.О.____________

8. Яковець О.Ф.___________

9.Анякіна Т.В.________ ____

10. Білоус В.В. ____________

11 Богдан І.І.  _____________

12. Бондар І.І. _____________

13. Бондар Т.С ____________  

14. Бут В.І.    .  ____________

15. Василенко О.Ю _________

16.Васюта  Л.Я._____________

17.  Гирко Л.І.   _____________

 18. Грабарь Л.В.  ____________        

19. Дем"яненко С.А.__________ 

 20.Дмитренко М.О.   _________

 21.Духіна А.В.              ________

22.Зозуля Ю.П.                   _____

23.Зубко К.В. _______________

24. Калюжна К.Ю.___________

25.Коваленко В.М.___________

26.Лисенко Л.М._____________

27.Луценко С.В._____________

28.Марюха В.О._____________

29.Мега О.А.________________

30.Мельников О.А.___________

31.Петренко Л.П._____________

32.Потій Н.В.________________

33.Рибіна Н.В._______________

34.Салій О.І.________________

35.Слуцька Н.П._____________

36.Стрельченко О.М._________

37.Стецюра Т.О._____________

38.Таряник К.В._____________

39.Твердохліб І.Г.____________

40.Тендіт О.М.______________

41.Чепурко І.В.______________

42.Шаповаленко Н.І._________

43.Шевченко В.В.___________

44.Шемчук І.С._____________

45.Шокун Л.О.______________

46. Шунько М.В.__________ 

47.  Щітка В.В.____________