Отримуйте інформацію лише з офіційних джерел
Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46
ЗАТВЕРДЖЕНО
Рішенням зборів суддів Роменського міськрайонного суду Сумської області
Від «23» червня 2016 року№34
ПЛАН
ОСНОВНИХ НАПРЯМКІВ РОБОТИ
РОМЕНСЬКОГО МІСЬКРАЙОННОГО СУДУ СУМСЬКОЇ ОБЛАСТІ
на друге півріччя 2016 року
№ п/п |
Найменування заходів |
Строки виконання |
Відповідальні за виконання |
Відмітки про виконання |
Розділ 1 |
Загальні питання |
|
|
|
1.1 |
Проаналізувати з суддями та працівниками апарату підсумки роботи суду по здійсненню правосуддя за перше півріччя 2016 року.
|
Липень - серпень 2016 року
|
Голова суду Яковець О.Ф., керівник апарату суду Богдан І.І. |
|
1.2 |
Здійснювати контроль за дотриманням строків виконання контрольних документів та вживати попереджувальні заходи стосовно поліпшення виконавської дисципліни в суді. |
Постійно на протязі півріччя |
Голова суду Яковець О.Ф., Керівник апарату Богдан І.І. |
|
1.3 |
Регулярно проводити виробничі наради суддів і виробничі наради всіх працівників суду по розгляду поточних питань діяльності суду, виконання плану роботи суду, стану трудової і виконавчої дисципліни. |
На протязі півріччя |
Голова суду Яковець О.Ф., керівник апарату суду Богдан І.І.,помічник голови суду Марюха В.О. |
|
1.4 |
Забезпечувати дотримання Закону України «Про запобігання корупції». |
На протязі півріччя |
Голова суду Яковець О.Ф., керівник апарату Богдан І.І. |
|
1.5 |
Інформувати на виробничих нарадах суддів про скасовані, змінені судові рішення та які були переглянуті в апеляційному та касаційному порядку. |
Щомісяця |
Помічник голови суду Марюха В.О |
|
1.6 |
Проводити інформаційно – роз’яснювальну роботу з суддями, працівниками апарату суду щодо етики відносин з відвідувачами суду. Вживати заходи щодо усунення причин, що призводять до скарг відвідувачів. |
постійно |
Голова суду Яковець О.Ф., керівник апарату Богдан І.І. |
|
1.7 |
Негайно інформувати Раду суддів України про випадки втручання в діяльність суду та суддів. |
У разі виявлення |
Голова суду Яковець О.Ф., керівник апарату Богдан І.І. |
|
1.8 |
Інформувати Раду суддів України про виконання рішення XII позачергового з’їзду суддів України від 26.09.2014 року |
До 5 числа місяця що слідує за закінченням кварталу |
Голова суду Яковець О.Ф., помічник голови суду Марюха В.О. |
|
Розділ 2 |
Розглянути на зборах суддів та працівників апарату Роменського міськрайонного суду Сумської області
|
|
|
|
2.1 |
Про підсумки роботи Роменського міськрайонного суду Сумської області по здійсненню правосуддя за перше півріччя 2016 року. |
липень |
Голова суду Яковець О.Ф., Керівник апарату Богдан І.І., помічник голови суду Марюха В.О. |
|
2.2 |
Про стан роботи суду зі і зверненнями громадян за перше півріччя 2016 року
|
липень |
Голова суду Яковець О.Ф., Керівник апарату Богдан І.І. помічник судді Коваленко В.М. |
|
2.3 |
В порядку виконання Рішення Ради суддів України від 02.04.2015 року № 28, провести аналіз ефективності організації роботи Роменського міськрайонного суду ( базові показники) |
До 01 серпня |
Голова суду Яковець О.Ф., Помічник голови суду Марюха В.О.
|
|
2.4 |
Вивчати та аналізувати причини тривалого розгляду справ, здійснювати контроль за дотриманням суддями розумних строків розгляду справ, особливу увагу приділяти на оперативність розгляду справ, по яким підсудні утримуються під вартою, а також справ щодо неповнолітніх. |
Протягом півріччя |
Голова суду Яковець О.Ф., всі судді |
|
2.5 |
Вивчати практику та узагальнення судової практики що проводиться вищими судовими інстанціями |
Протягом півріччя |
Голова суду Яковець О.Ф., всі судді |
|
Розділ 3 |
Узагальнення, аналізи, вивчення судової практики та робота зі зверненням громадян
|
|
|
|
3.1 |
Проаналізувати стан судимості по м. Ромни та Роменському району та скласти статичні таблиці про розгляд інших справ за І півріччя 2016 року і порівняти з аналогічним періодом 2015 року. |
серпень |
Помічник голови суду Марюха В.О. |
|
3.2 |
Проаналізувати роботу зі зверненнями громадян |
До 10 липня 2016 року (за перше півріччя 2016 року) До 10 жовтня 2016 року (за 3-й квартал 2016 року) |
Керівник апарату Богдан І.І., помічник судді Коваленко В.М. |
|
3.3 |
Організовувати роботу зі зверненнями громадян та ведення особистого прийому, про хід та наслідки останнього зазначати у аналізах стану роботи зі зверненнями громадян. |
постійно |
Голова суду Яковець О.Ф., Керівник апарату Богдан І.І. Помічник судді Коваленко В.М., помічник голови суду Марюха В.О. |
|
3.4 |
Проаналізувати стан дотримання в суді автоматичного розподілу кримінальних, цивільних, адміністративних (КАС) та справ про адміністративні правопорушення між суддями міськрайсуду (за перше півріччя 2016 року) за допомогою програми КП «Д-3». |
липень |
Керівник апарату Богдан І.І. |
|
3.5 |
Здійснювати постійний контроль за станом діловодства по розгляду звернень громадян, а також завчасним, до 5 числа місяця наступного за звітним кварталом, надсиланням звіту та аналізу по зверненням громадян до ТУ ДСА. |
На протязі півріччя |
Керівник апарату Богдан І.І., помічник судді Коваленко В.М. |
|
3.6 |
Провести узагальнення причин скасування рішень Роменського міськрайонного суду Апеляційним судом Сумської області у першому півріччі 2016 року. |
вересень |
Голова суду Яковець О.Ф., помічник голови суду Марюха В.О. |
|
3.7 |
На виконання листа Харківського апеляційного адміністративного суду № 06-17/870/16 від 12.03.2016 р. узагальнювати причини скасування судових рішень та повернення справ на новий розгляд, порушення строків розгляду справ, передбачених КАС України. |
щоквартально |
Помічник голови суду Марюха В.О., секретар суду Лисенко Л.М. |
|
3.8 |
Узагальнити інформацію про кількість судових рішень винесених судом з посиланням на рішення Європейського суду з прав людини та направити до ТУ ДСА |
Згідно графіка ТУДСА України в Сумській області |
Помічник голови суду Марюха В.О. |
|
3.9 |
Узагальнити судову практику застосування судом Закону України № 838-VIII "Про внесення змін до Кримінального кодексу України (щодо удосконалення порядку зарахування судом строку попереднього ув'язнення у строк покарання)" у 1півр.2016 року |
вересень |
Суддя Євлах О.О., помічник голови суду Марюха В.О. |
|
3.10 |
Проаналізувати практику розгляду судом справ про обмеження цивільної дієздатності фізичної особи, визнання фізичної особи недієздатною та поновлення цивільної дієздатності фізичної особи за 9 місяців 2016 року
|
жовтень |
Суддя Глущенко Є.Д., помічник голови суду Марюха В.О. |
|
3.11 |
Узагальнити судову практику розгляду судом кримінальних проваджень про злочини, вчинені неповнолітніми особами у 1півр.2016 року
|
листопад |
Суддя Кондратенко Л.П., помічник голови суду Марюха В.О. |
|
3.12 |
Проаналізувати практику розгляду слідчими суддями клопотань про тимчасовий доступ до речей і документів за 9м. 2016 року |
Грудень |
Суддя Шульга В.О., помічник голови суду Марюха В.О. |
|
3.13 |
Проводити узагальнення судової практики за темами, які надходять з вищих судових інстанцій. |
Постійно. На протязі півріччя |
Голова суду Яковець О.Ф., всі судді, помічник голови суду Марюха В.О. |
|
4 |
Комунікаційні заходи |
|
|
|
4.1 |
Висвітлити в засобах масової інформації підсумки роботи Роменського міськрайонного суду за перше півріччя 2016 року |
липень 2016 року |
Суддя –спікер Ганзя О.Д. помічник голови суду Марюха В.О. |
|
4.2 |
Організація і проведення опитування громадської думки щодо якості наданих судом послуг |
Протягом півріччя |
Суддя –спікер Ганзя О.Д., керівник апарату суду Богдан І.І. помічник голови суду Марюха В.О. |
|
4.3 |
Для підвищення престижу роботи в суді та для профорієнтація молоді проводити інформаційно-просвітницьку роботу серед студентів та школярів учбових закладів міста і району в рамках «Відкритість та доступність суду» |
На протязі півріччя |
Суддя –спікер Ганзя О.Д., помічник голови суду Марюха В.О. |
|
4.4 |
Покращувати рівень обізнаності громадян щодо діяльності судової системи шляхом висвітлення діяльності суду в ЗМІ та на веб - сайті суду. |
На протязі півріччя |
Помічник голови суду Марюха В.О., суддя –спікер Ганзя О.Д. |
|
4.5 |
За запрошенням приймати участь в проведенні семінарів, «круглих столів», зустрічей тощо. |
На протязі півріччя |
Голова суду Яковець О.Ф., судді, суддя –спікер Ганзя О.Д., Керівник апарату суду Богдан І.І., помічник голови суду Марюха В.О. |
|
4.6 |
Задля підвищення рівня правової освіти населення, інформувати громадян про шляхи забезпечення їх конституційних прав та необхідність дотримання ними конституційних обов’язків |
Протягом півріччя |
Суддя –спікер Ганзя О.Д.,
|
|
4.7 |
Оновлення інформаційних стендів у приміщенні суду |
Протягом півріччя |
Керівник апарату Богдан І.І. помічник голови суду Марюха В.О. |
|
4.8 |
Підтримка стосунків між членами суддівського корпусу, сприяння в обміні інформацією між ними та організації спільної комунікативної діяльності за межами судової влади |
Протягом півріччя |
Голова суду Яковець О.Ф.,суддя –спікер Ганзя О.Д.
|
|
4.9 |
Задля забезпечення прозорості діяльності судової влади, і довіри громадян до правосуддя загалом, підвищення рівня її авторитету провести «круглий стіл» з місцевим ЗМІ, громадськими організаціями, органами державної влади і місцевого самоврядування . |
Протягом півріччя |
Голова суду Яковець О.Ф.,суддя –спікер Ганзя О.Д., помічник голови суду Марюха В.О.
|
|
4.10 |
Висвітлювати в місцевих ЗМІ про розгляд судом справ різної категорії |
Протягом півріччя |
суддя –спікер Ганзя О.Д., помічник голови суду Марюха В.О.
|
|
4.11 |
Провести навчання з присяжними та народними засідателями з метою інформування про їх права і обов’язки та обговорення питань, які виникають при розгляді справ за їх участі.
|
жовтень |
суддя –спікер Ганзя О.Д., помічник голови суду Марюха В.О.
|
|
5 |
Підвищення професійного рівня, ділової кваліфікації суддів, та працівників Роменського міськрайонного суду |
|
|
|
5.1 |
За окремо розробленими планами проводити навчання та інформування : а)з суддями та помічниками суддів з питань вивчення та застосування постанов Пленуму ВС України, постанов Пленуму ВАС України,практики Європейського суду, інформаційних листів, постанов ВССУ та іншої судової практики; б) з працівниками апарату суду з актуальних питань вивчення та застосування в своїй діяльності чинного законодавства, інших нормативних актів; в)з суддями щодо підвищення їх кваліфікації відповідно до затверджених головою суду планів суддів на друге півріччя 2016 року, г) з працівниками суду по виконанню вимог законодавства щодо боротьби з корупцією; д) з суддями та працівниками апарату суду вивчати оновлення , які періодично відбуваються в АСДС. |
На протязі Півріччя
|
Голова суду Яковець О.Ф.,керівник апарату Богдан І.І., голов.спец. з кадрової роботи Луценко С.В. |
|
5.2 |
Приймати участь в стажуванні в судових палатах апеляційного суду, семінарських заняттях і проходженні виробничої практики, які проводяться апеляційним судом і ТУ ДСА у Сумській області. Відвідування навчання , які проводяться НШС України. |
На протязі півріччя
Згідно графіка |
Судді , працівники апарату суду, працівники патронатної служби |
|
5.3 |
Регулярно знайомити суддів та працівників суду зі змінами в діючому законодавстві.
|
На протязі півріччя
|
Головний спеціаліст з кадрової роботи Луценко С.В. |
|
5.4 |
Розміщувати та своєчасно оновлювати на веб-сайті Роменського міськрайонного суд актуальну інформацію з питань діяльності суду, новини, об’яви, зміни в законодавстві та інше. |
На протязі півріччя
|
Помічник голови суду Марюха В.О., головний спец. з І.Т.Василенко О.Ю. |
|
5.5 |
Провести перевірку якості знань Інструкції з діловодства в місцевих загальних судах ( від 17 грудня 2013 року № 173) Положення про автоматизовану систему документообігу суду, з працівниками апарату суду. |
На протязі півріччя
|
Керівник апарату суду Богдан І.І., заступник керівника апарату суду Анякіна Т.В., голов.спец.з ІТ Василенко О.Ю. |
|
5.6 |
Провести перевірку знань секретарями судового засідання Інструкції про порядок роботи з технічними засобами фіксування судового процесу, та Інструкції про порядок роботи з технічними засобами відеозапису ходу і результатів процесуальних дій, проведених у режимі відеоконференції під час судового засідання. |
листопад |
Керівник апарату суду Богдан І.І., заступник керівника апарату суду Анякіна Т.В., гол.спец. з ІТ Василенко О.Ю. |
|
5.7 |
Проводити заняття з працівниками суду, відповідальними за складання статистичних звітів зі знання нормативних документів, що визначають порядок складання звітів. |
На протязі півріччя
|
Керівник апарату Богдан І.І. |
|
5.8 |
Провести заняття з державними службовцями суду з питань вивчення ЗУ « Про державну службу» від 10.12.2015 року, та інших нормативно - правових актів розроблених відповідно до цього закону. |
серпень |
Заступник керівника апарату Анякіна Т.В. |
|
5.9 |
Вивчати з працівниками патронатної служби законодавство та інші нормативно – правові акти що стосуються патронатної служби |
Протягом півріччя |
Керівник апарату Богдан І.І., помічник голови суду Марюха В.О. |
|
Розділ 6 |
Робота з кадрами та резервом на посади державних службовців Роменського міськрайонного суду сумської області
|
|
|
|
6.1 |
Готувати матеріали та здійснювати контроль за їх проходженням: - по присвоєнню чергових рангів державним службовцям суду; - за строками вислуги, як суддів, так і працівників апарату суду, які дають право на одержання відсоткової надбавки; - по організації проведення спеціальних перевірок відомостей щодо осіб які претендують на зайняття посад державних службовців. |
На протязі півріччя
|
Голова суду Яковець О.Ф., керівник апарату Богдан І.І., заступник керівника апарату Анякіна Т.В., голов.спец. з кадрової роботи Луценко С.В. |
|
6.2 |
Скласти графік основних та додаткових відпусток для суддів та працівників апарату суду. |
До 25 грудня |
Керівник апарату Богдан І.І., заступник керівника апарату Анякіна Т.В.,голов.спец. з кадрової роботи Луценко С.В. |
|
6.3 |
Розробити штатний розпис суду на 2016 рік та направити в ТУ ДСА України в Сумській області для затвердження. |
До кінця 2016року |
Керівник апарату Богдан І.І., заступник керівника апарату Анякіна Т.В. |
|
6.4 |
Підготувати та надати звіт в ТУ ДСА України в Сумській області щодо підготовки, перепідготовки, підвищення кваліфікації кадрів. |
До 1 жовтня - за 9 місяців, до 1 січня 2017 року - за 2016 рік. |
Керівник апарату Богдан І.І.,голов.спец. з кадрової роботи Луценко С.В. |
|
6.5 |
Знайомити кандидатів на зайняття вакантних посад державних службовців з ЗУ «Про державну службу», ЗУ «Про запобігання корупції». |
Постійно |
Керівник апарату Богдан І.І., заступник керівника апарату Анякіна Т.В.,голов.спец. з кадрової роботи Луценко С.В. |
|
6.6 |
Здійснювати контроль за дотриманням порядку прийняття на посаду державних службовців. |
Постійно |
Керівник апарату суду Богдан І.І. |
|
6.7 |
Організовувати та забезпечувати проходження практики студентами та слухачами юридичних учбових закладів. |
На протязі півріччя |
Керівник апарату Богдан І.І., голов.спец.з кадрової роботи Луценко С.В. |
|
6.8 |
Надавати практичну допомогу новоприйнятим працівникам. |
На протязі півріччя |
Заступник керівника апарату Анякіна Т.В.,голов.спец. з кадрової роботи Луценко С.В. |
|
6.9 |
Здійснювати контроль за станом кадрової роботи та кадрового діловодства у суді. |
Протягом півріччя |
Керівник апарату суду Богдан І.І., |
|
Розділ 7 |
Фінансово – господарська діяльність суду |
|
|
|
7.1 |
Забезпечити постійний контроль за правильністю оформлення, відповідністю чинному законодавству та своєчасністю подання контрольних та фінансових документів до ТУ ДСА у Сумській області. |
Постійно на протязі півріччя
|
Голова суду Яковець О.Ф., керівник апарату Богдан І.І. |
|
7.2 |
Складати звіт про рух матеріальних цінностей та надсилати до ТУ ДСА у Сумській області. |
щоквартально |
керівник апарату Богдан І.І., заступник керівника апарату суду Анякіна Т.В. |
|
7.3 |
Перевірити стан сантехнічної, опалювальної, електричної мереж,віконних пройомів. Провести іншу підготовку в період переходу на осінньо – зимовий період. |
Серпень - вересень |
керівник апарату Богдан І.І., завідувач господарством Зозуля Ю.П. |
|
Розділ 8 |
Здійснення правосуддя в кримінальних, цивільних, адміністративних справах, та справах про адміністративні правопорушення |
|
|
|
8.1 |
Складати довідки про стан розгляду кримінальних, цивільних та аміністративних справ понад строки встановлені процесуальним законодавством. Результати обговорювати на виробничих нарадах суддів з заслуховуванням суддів, які допустили порушення вказаних строків. |
Щомісяця на протязі півріччя |
Голова суду Яковець О.Ф., судді,секретарі суду: Бут В.І., Стрельченко О.М., Лисенко Л.М. |
|
8.2 |
Підготувати Інформацію про навантаженість на суддів в першому півріччі 2016 року щодо розгляду кримінальних, цивільних, адміністративних справ, справ про адміністративні правопорушення та інших матеріалів у порядку виконання. |
До 20 липня 2016 року |
Помічник голови суду Марюха В.О.,ст. секретар суду Мега О.А., Секретарі суду: Бут В.І., Стрельченко О.М., Калюжна К.Ю., Лисенко Л.М. |
|
8.3 |
Проводити кодифікаційну роботу в контрольних примірниках кодексів України та своєчасно інформувати суддів про зміни в законодавстві |
постійно |
Голов.спец. з кадрової роботи суду Луценко С.В. |
|
8.4 |
Адміністрування файлового серверу суду, папки «Внутрішня діяльність суду», «Законодавство та судова практика», «Заняття суддів та працівників», «Нове в законодавстві», «Новини МІНЮСТУ»,«Огляд преси», «Офіційний вісник України» в локальній мережі суду |
постійно |
Головний спеціаліст з ІТ Василенко О.Ю. |
|
8.5 |
Надсилати до Єдиного Державного реєстру судових рішень прийняті судом рішення. |
постійно |
Судді, помічники суддів |
|
Розділ 9 |
Звітність та обліково – статистична робота суду |
|
|
|
9.1 |
Підготувати та подати звіти до ТУ ДСА у Сумській області за формами встановленими Інструкцією щодо подання і заповнення форм звітності про розгляд апеляційними та місцевими (крім господарських), судами судових справ і матеріалів за перше півріччя 2016 року
|
В строки визначені в графіку ТУДСА України в Сумській області |
Голова суду Яковець О.Ф., керівник апарату Богдан І.І.. помічник голови суду Марюха В.О., ст..секретар Мега О.А.,секретарі суду: Бут В.І., Чепурко І.В., Стрельченко О.М., Калюжна К.Ю.,Духіна А.В., Лисенко Л.М.,Слуцька Н.П.,спеціаліст з ІТ Василенко О.Ю. |
|
9.2 |
Проаналізувати стан обліково-статистичної роботи за перше півріччя 2016 року
|
До 07 липня 2016 року |
Голова суду Яковець О.Ф.,керівник апарату Богдан І.І., помічник голови суду Марюха В.О., |
|
9.3 |
Скласти огляд даних судової статистики за перше півріччя 2016 року |
До 22липня 20156року |
пом. голови суду Марюха В.О., |
|
9.4 |
Узагальнити інформацію про кількість судових рішень винесених з посиланням на рішення Європейського суду з прав людини |
До 12 липня 2016 року |
Помічник голови суду Марюха В.О. |
|
9.5 |
Готувати та надсилати до Апеляційного суду Сумської області інформацію про кримінальні справи, по яким підсудні перебувають під вартою понад строки. |
До 10 липня 2016року |
секретар суду Бут В.І. |
|
9.6 |
Надавати інформацію до відділу ведення державного реєстру виборців виконавчого комітету Роменської міської ради відомості про виборців, які протягом попереднього місяця були визнані недієздатними, або скасовано рішення про визнання їх недієздатними |
Щомісячно до 5 числа |
Секретар суду Стрельченко О.М. |
|
Розділ 10 |
Вдосконалення діловодства та архівної справи суду |
|
|
|
10.1 |
Проаналізувати стан діловодства в суді за перше півріччя 2016 року |
До 25 липня 2016 року |
Заступник керівника апарату Анякіна Т.В., ст. секретар суду Мега О.А. |
|
10.2 |
Перевірити стан та ведення діловодства в архіві суду за перше півріччя 2015 року |
серпень |
Заступник керівника апарату Анякіна Т.В. |
|
10.3 |
Перевірити роботу цивільної канцелярії суду щодо звернення судових рішень до виконання |
листопад |
Керівник апарату суду Богдан І.І., заступник керівника апарату суду Анякіна Т.В. |
|
10.4 |
Перевірити стан виконання функціональних обов’язків працівниками апарату суду: а) секретарями судових засідань: - Шаповаленко Н.І., - Салій О.І. б) головним спеціалістом з інформаційних технологій –Василенком О.Ю. в) судовим розпорядником - Мельниковим О.А.; г) секретарем- друкаркою - Таряник К.В.; д) кур’єром суду - Щіткою В.В.; Наслідки вивчення розглянути на виробничій нараді працівників суду. |
До 25 грудня 2016 року |
Керівник апарату Богдан І.І., заступник керівника апарату Анякіна Т.В. . |
|
10.5 |
Проводити засідання Експертної комісії . |
За потреби |
Керівник апарату суду Богдан І.І., архіваріус суду Тендіт О.М. |
|
10.6 |
Переглянути номенклатуру справ на 2017 рік. |
Грудень 2016 року |
Заступник керівника апарату Анякіна Т.В., ст..секретар суду Мега О.А., архіваріус Тендіт О.М. |
|
10.7 |
Перевірити стан дотримання вимог Інструкції з діловодства у місцевих загальних судах щодо опрацювання вхідної кореспонденції суду за 2016 рік. |
Грудень 2015 року |
Заступник керівника апарату Анякіна Т.В.
|
|
10.8 |
Перевірити стан дотримання вимог Інструкції з діловодства у місцевих загальних судах щодо реєстрації та надсилання вихідної кореспонденції суду за 2016 рік. |
Грудень 2015року |
Заступник керівника апарату Анякіна Т.В.
|
|
10.9 |
Перевірити стан та ведення діловодства в архіві суду. |
жовтень |
Керівник апарату суду Богдан І.І., заступник керівника апарату Анякіна Т.В. |
|
|
Здійснити перевірку стану та умов зберігання речових доказів, правильності ведення документів. |
Грудень |
Керівник апарату суду Богдан І.І., заступник керівника апарату Анякіна Т.В. |
|
Ознайомлені:
1. Ганзя О.Д.______________
2.Глущенко Є.Д.___________
3. Кондратенко Л.П.________
4. Очиргораєва О.М.________
5. Євтюшенкова В.І.________
6. Євлах О.О._____________
7. Шульга В.О.____________
8. Яковець О.Ф.___________
9.Анякіна Т.В.________ ____
10. Білоус В.В. ____________
11 Богдан І.І. _____________
12. Бондар І.І. _____________
13. Бондар Т.С ____________
14. Бут В.І. . ____________
15. Василенко О.Ю _________
16.Васюта Л.Я._____________
17. Гирко Л.І. _____________
18. Грабарь Л.В. ____________
19. Дем"яненко С.А.__________
20.Дмитренко М.О. _________
21.Духіна А.В. ________
22.Зозуля Ю.П. _____
23.Зубко К.В. _______________
24. Калюжна К.Ю.___________
25.Коваленко В.М.___________
26.Лисенко Л.М._____________
27.Луценко С.В._____________
28.Марюха В.О._____________
29.Мега О.А.________________
30.Мельников О.А.___________
31.Петренко Л.П._____________
32.Потій Н.В.________________
33.Рибіна Н.В._______________
34.Салій О.І.________________
35.Слуцька Н.П._____________
36.Стрельченко О.М._________
37.Стецюра Т.О._____________
38.Таряник К.В._____________
39.Твердохліб І.Г.____________
40.Тендіт О.М.______________
41.Чепурко І.В.______________
42.Шаповаленко Н.І._________
43.Шевченко В.В.___________
44.Шемчук І.С._____________
45.Шокун Л.О.______________
46. Шунько М.В.__________
47. Щітка В.В.____________