Отримуйте інформацію лише з офіційних джерел
Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46
ЗАТВЕРДЖЕНО
Рішенням зборів суддів Роменського міськрайонного суду Сумської області
Від 24 грудня 2015 року № 36
ПЛАН
ОСНОВНИХ НАПРЯМКІВ РОБОТИ
РОМЕНСЬКОГО МІСЬКРАЙОННОГО СУДУ СУМСЬКОЇ ОБЛАСТІ
на перше півріччя 2016 року
№ п/п |
Найменування заходів |
Строки виконання |
Відповідальні за виконання |
Відмітки про виконання |
Розділ 1 |
Загальні питання |
|
|
|
1.1 |
Проаналізувати з суддями та працівниками апарату суду підсумки роботи суду за 2015 рік по здійсненню правосуддя |
Лютий |
Голова суду Яковець О.Ф., керівник апарату суду Богдан І.І. |
|
1.2 |
Здійснювати контроль за дотриманням строків виконання контрольних документів та вживати попереджувальні заходи стосовно поліпшення виконавської дисципліни в суді |
Постійно на протязі півріччя |
Голова суду Яковець О.Ф., Керівник апарату Богдан І.І. |
|
1.3 |
Регулярно проводити виробничі наради суддів і виробничі наради всіх працівників суду по розгляду поточних питань діяльності суду, виконання плану роботи суду, стану трудової і виконавчої дисципліни |
На протязі півріччя |
Голова суду Яковець О.Ф., помічник голови суду Марюха В.О. |
|
1.4 |
Забезпечувати дотримання Закону України ««Про запобігання корупції» |
На протязі півріччя |
Голова суду Яковець О.Ф., Керівник апарату Богдан І.І. |
|
1.5 |
Інформувати на виробничих нарадах суддів про скасовані, змінені судові рішення та які були переглянуті в апеляційному та касаційному порядку |
Щомісяця на протязі півріччя |
Помічник голови суду Марюха В.О |
|
1.6 |
Узагальнення причин скасування рішень. Вивчати підстави повернення справ на новий розгляд |
щоквартально |
Помічник голови суду Марюха В.О.
|
|
1.7 |
Проводити інформаційно - роз’яснювальну роботу з суддями, працівниками апарату суду щодо етики відносин з відвідувачами суду. Вживати заходи щодо усунення причин, що приводять до скарг відвідувачів. |
На протязі півріччя |
Голова суду Яковець О.Ф., керівник апарату Богдан І.І. |
|
1.8 |
Негайно інформувати Раду суддів України про випадки втручання в діяльність суду та суддів |
У разі виявлення |
Голова суду Яковець О.Ф., керівник апарату Богдан І.І. |
|
Розділ 2 |
Розглянути на зборах суддів Роменського міськрайонного суду Сумської області
|
|
|
|
2.1 |
Підсумки роботи Роменського міськрайонного суду Сумської області по здійсненню правосуддя в 2015 році
|
Січень - лютий |
Голова суду Яковець О.Ф., Керівник апарату Богдан І.І. |
|
2.2 |
Про організаційне забезпечення роботи Роменського міськрайонного суду в 2015 році |
лютий |
Керівник апарату Богдан І.І., заступник керівника апарату Анякіна Т.В. |
|
2.3 |
Про стан роботи суду зі і зверненнями громадян за 2015 рік
|
лютий |
Голова суду Яковець О.Ф., Керівник апарату Богдан І.І. помічник судді Коваленко В.М. |
|
2.4 |
На виконання Рішення Ради суддів України від 13.02.2014 р. № 21 провести аналіз ефективності діяльності Роменського міськрайонного суду за 2015 рік (базові показники) |
До 01 лютого 2016 року |
Голова суду Яковець О.Ф., помічник голови суду Марюха В.О. |
|
2.5 |
Вивчати практику та узагальнення судової практики що проводиться вищими судовими інстанціями. |
Постійно На протязі півріччя |
Голова суду Яковець О.Ф., судді |
|
2.6 |
Вивчати та аналізувати причини тривалого розгляду справ. Здійснювати контроль за дотриманням суддями розумних строків розгляду справ, особливу увагу приділяти на оперативність розгляду справ, по яким підсудні утримуються під вартою, а також справ щодо неповнолітніх. |
Протягом півріччя |
Голова суду Яковець О.Ф., всі судді |
|
Розділ 3 |
Узагальнення, аналізи, вивчення судової практики та удосконалення роботи зі зверненням громадян
|
|
|
|
3.1 |
Проаналізувати стан судимості по м. Ромни та Роменському району та деякі статистичні дані про розгляд інших категорій справ за 2015 рік |
лютий |
Голова суду Яковець О.Ф., помічник голови суду Марюха В.О. |
|
3.2 |
Проаналізувати роботу зі зверненнями громадян |
До 10 січня 2016 року (за 2015 рік) До 10 квітня 2016 року (за 1-й квартал 2016 року) |
Голова суду Яковець О.Ф., Керівник апарату Богдан І.І. Помічник судді Коваленко В.М. |
|
3.3 |
Організовувати роботу зі зверненнями громадян та ведення особистого прийому, про хід та наслідки останнього зазначати у аналізах стану роботи зі зверненнями громадян. |
постійно |
Голова суду Яковець О.Ф., Керівник апарату Богдан І.І. Помічник судді Коваленко В.М., помічник голови суду Марюха В.О. |
|
3.4 |
Проаналізувати стан дотримання в суді автоматичного розподілу кримінальних, цивільних, адміністративних (КАС) та справ про адміністративні правопорушення між суддями міськрайсуду (за 2015 рік) за допомогою програми КП «Д-3». |
січень |
Керівник апарату Богдан І.І. |
|
3.5 |
Здійснювати постійний контроль за станом діловодства по розгляду звернень громадян, а також завчасним, до 5 числа місяця наступного за звітним кварталом, надсиланням звіту та аналізу по зверненням громадян до ТУ ДСА. |
На протязі півріччя |
Голова суду Яковець О.Ф., Керівник апарату Богдан І.І. Помічник судді Коваленко В.М. |
|
3.6 |
Надавати в ТУ ДСА України в Сумській області узагальнену інформацію про кількість судових рішень винесених з посиланням на рішення Європейського суду з прав людини |
До 15 січня |
помічник голови суду Марюха В.О. |
|
3.7 |
Проаналізувати стан оперативності розгляду судом справ та узагальнити причини недодержання розумних строків розгляду цих справ щодо осіб, які утримуються під вартою, за 2015 рік |
лютий |
Суддя Очиргораєва О.М., помічник голови суду Марюха В.О. |
|
3.8 |
Проаналізувати стан висвітлення інформації на офіційному сайті суду |
лютий |
Керівник апарату Богдан І.І. |
|
3.9 |
Проаналізувати дотримання строків розгляду цивільних справ в 2015 році. |
березень |
Суддя Глущенко Є.Д., помічник голови суду Марюха В.О. |
|
3.10 |
Узагальнити причини скасування судових рішень Роменського міськрайонного суду апеляційною та касаційною інстанціями в 2015 році |
березень |
Голова суду Яковець О.Ф., помічник голови суду Марюха В.О. |
|
3.11 |
Аналіз стану обліку та сплати судового збору за 2015 рік |
квітень |
Помічник голови суду Марюха В.О. Секретар суду Мега О.А. |
|
3.12 |
Узагальнення судової практика розгляду цивільних справ, що виникають з кредитних правовідносин за 2015 рік |
квітень |
Суддя Євтюшенкова В.І., помічник голови суду Марюха В.О. |
|
3.13 |
Узагальнити судову практику розгляду справ про адміністративні правопорушення передбачені ст..130 КпАП України за 2015 року, і порівняти з аналогічним періодом 2014 року |
травень |
Суддя Кондратенко Л.П. Помічник голови суду Марюха В.О. |
|
3.14 |
Проводити узагальнення судової практики за темами, які надходять з вищих судових інстанцій |
Постійно. На протязі півріччя |
Голова суду Яковець О.Ф., Помічник голови суду Марюха В.О. |
|
Розділ 4 |
Комунікаційні заходи |
|
|
|
4.1 |
Висвітлити в засобах масової інформації підсумки роботи Роменського міськрайонного суду за 2015 рік |
січень |
Суддя-спікер Ганзя О.Д., помічник голови суду Марюха В.О. |
|
4.2 |
Провести «День відкритих дверей» для старшокласників та студентів учбових закладів міста та району. |
На протязі півріччя |
Спікер –суддя Ганзя О.Д., керівник апарату Богдан І.І., помічник голови суду Марюха В.О. |
|
4.3 |
Покращувати рівень обізнаності громадян щодо діяльності судової системи шляхом висвітлення діяльності суду в ЗМІ та на веб - сайті суду. |
На протязі півріччя |
Помічник голови суду Марюха В.О. |
|
4.4 |
За запрошенням приймати участь в проведенні семінарів, «круглих столів», зустрічей тощо |
На протязі півріччя |
Голова суду Яковець О.Ф., судді, Керівник апарату суду Богдан І.І., помічник голови суду Марюха В.О. |
|
4.5 |
Здійснювати моніторинг матеріалів у ЗМІ, які стосуються діяльності суду та суддів , при необхідності, оперативно реагувати на них |
На протязі півріччя |
Спікер –суддя Ганзя О.Д., помічник голови суду Марюха В.О. |
|
4.6 |
Здійснювати популяризацію юридичних професій, під час проходження студентами вищих навчальних закладів України практики у суді |
На протязі півріччя |
помічник голови суду Марюха В.О. |
|
4.7 |
Щоквартально надавати в засоби масової інформації статистичні дані про розгляд справ різної категорії |
щоквартально |
помічник голови суду Марюха В.О. |
|
5. |
Підвищення професійного рівня, ділової кваліфікації суддів, та працівників Роменського міськрайонного суду |
|
|
|
5.1 |
За окремо розробленими планами проводити навчання та інформування : A) з суддями та помічниками суддів з питань вивчення та застосування постанов Пленуму ВС України, постанов Пленуму ВАС України, практики Європейського суду, інформаційних листів, постанов ВССУ та іншої судової практики; Б) з працівниками апарату суду з актуальних питань вивчення та застосування в своїй діяльності чинного законодавства, інших нормативних актів; B) з суддями щодо підвищення їх кваліфікації відповідно до затверджених головою суду планів суддів на перше півріччя 2016 року, Г) з працівниками суду по виконанню вимог законодавства щодо боротьби з корупцією; Д) з суддями та працівниками апарату суду вивчати оновлення , які періодично відбуваються в АСДС. |
Щомісяця (в строки визначені окремим планом)
Щомісяця (в строки визначені окремим планом)
Щомісяця
На протязі Півріччя
На протязі Півріччя
|
Голова суду Яковець О.Ф.,керівник апарату суду Богдан І.І. |
|
5.2 |
Приймати участь в стажуванні в судових палатах апеляційного суду, семінарських заняттях, які проводяться апеляційним судом і ТУ ДСА у Сумській області. Відвідувати навчання, які проводяться НШС України |
На протязі півріччя
|
Судді , працівники апарату суду |
|
5.3 |
Регулярно знайомити суддів та працівників суду зі змінами в діючому законодавстві.
|
На протязі півріччя
|
Консультант з кадрової роботи Луценко С.В. |
|
5.4 |
Розміщувати та своєчасно оновлювати на веб-сайті Роменського міськрайонного суд актуальну інформацію з питань діяльності суду, новини, об’яви, зміни в законодавстві та інше.
|
На протязі півріччя
|
Помічник голови суду Марюха В.О., головний спец. з інформ.технологій Василенко О.Ю. |
|
5.5 |
Проводити перевірку якості знань Інструкції з діловодства в місцевих загальних судах ( від 17 грудня 2013 року № 173) Положення про автоматизовану систему документообігу суду, з працівниками апарату суду. |
На протязі півріччя
|
Керівник апарату суду Богдан І.І., головний спец. з інформ.технологій Василенко О.Ю. |
|
5.6 |
Проводити заняття з працівниками суду, відповідальними за складання статистичних звітів зі знання нормативних документів, що визначають порядок складання звітів. |
На протязі півріччя
|
Керівник апарату Богдан І.І. головний спец. з інформ.технологій Василенко О.Ю. |
|
5.7 |
Провести заняття з секретарями судового засідання, щодо виконання вимог Інструкції про порядок роботи з технічними засобами фіксування судового процесу, та Інструкції про порядок роботи з технічними засобами відеозапису ходу і результатів процесуальних дій, проведених у режимі відеоконференції під час судового засідання. |
травень |
заступник керівника апарату суду Анякіна Т.В., гол.спец. з ІТ Василенко О.Ю. |
|
5.8 |
Провести заняття з державними службовцями суду з питань вивчення ЗУ « Про державну службу» |
На протязі півріччя
|
Заступник керівника апарату суду Анякіна Т.В. |
|
5.9 |
Провести заняття з державними службовцями суду з питань вивчення ЗУ « Про запобігання корупції» від 14.10.2014 року. |
березень |
Керівник апарату Богдан І.І. |
|
5.10 |
Проведення занять з працівниками апарату суду та надання методичної допомоги з питань практичного застосування автоматизованої системи документообігу суду КП «Д-3» |
На протязі Півріччя |
гол.спец. з ІТ Василенко О.Ю. |
|
Розділ 6 |
Робота з кадрами та резервом на посади державних службовців Роменського міськрайонного суду Сумської області |
|
|
|
6.1 |
Організувати та провести щорічну оцінку виконання посадових обов’язків і завдань державними службовцями апарату суду за 2015 рік |
Лютий |
Керівник апарату суду Богдан І.І., заступник керівника апарату суду Анякіна Т.В. консультант з кадрової роботи Луценко С.В. |
|
6.2 |
Підготувати та направити до ТУ ДСА України в Сумській області інформацію та документи для наповнення суддівського досьє
|
до 19 лютого |
Керівник апарату суду Богдан І.І., заступник керівника апарату суду Анякіна Т.В. консультант з кадрової роботи Луценко С.В. |
|
6.3 |
Готувати матеріали та здійснювати контроль за їх проходженням: - по присвоєнню чергових рангів державним службовцям суду; - за строками вислуги, як суддів, так і працівників апарату суду, які дають право на одержання відсоткової надбавки; - по організації проведення спеціальних перевірок відомостей щодо осіб які претендують на зайняття посад державних службовців |
На протязі півріччя
|
Голова суду Яковець О.Ф., керівник апарату суд Богдан І.І., заступник керівника апарату Анякіна Т.В.,консультант з кадрової роботи Луценко С.В. |
|
6.4 |
Регулярно готувати інформацію про штатну та фактичну чисельність суддів та працівників апарату. |
На протязі півріччя
|
Консультант з кадрової роботи Луценко С.В. |
|
6.5 |
Підготувати та надати звіт в ТУ ДСА України в Сумській області щодо підготовки, перепідготовки, підвищення кваліфікації кадрів. |
Січень |
Керівник апарату суду Богдан І.І., заступник керівника апарату суду Анякіна Т.В.,консультант з кадрової роботи Луценко С.В. |
|
6.6 |
Забезпечити своєчасне проведення декларування про майно, доходи, витрати і зобов’язання фінансового характеру суддями та державними службовцями в 2015 році |
До 1 квітня 2016 року |
Голова суду Яковець О.Ф., керівник апарату суду Богдан І.І., заступник керівника апарату Анякіна Т.В., консультант з кадрової роботи Луценко С.В. |
|
6.7 |
Проводити засідання конкурсної комісії |
У разі потреби |
Керівник апарату суду Богдан І.І., голова та члени конкурсної комісії |
|
6.8 |
Знайомити кандидатів на зайняття вакантних посад державних службовців з ЗУ «Про державну службу», ЗУ «Про запобігання корупції» |
Постійно. На протязі півріччя |
Керівник апарату суду Богдан І.І., заступник керівника апарату суду Анякіна Т.В.консультант з кадрової роботи Луценко С.В. |
|
6.9 |
Здійснювати контроль за дотриманням порядку прийняття на посаду державних службовців |
Постійно. На протязі півріччя |
Керівник апарату суду Богдан І.І., заступник керівника апарату суду Анякіна Т.В. |
|
6.10 |
Організовувати та забезпечувати проходження практики студентами юридичних учбових закладів. |
На протязі півріччя |
Керівник апарату суду Богдан І.І., заступник керівника апарату суду Анякіна Т.В., консультант з кадрової роботи Луценко С.В. |
|
6.11 |
Надавати практичну допомогу новоприйнятим працівникам |
На протязі півріччя |
Керівник апарату суду Богдан І.І., заступник керівника апарату Анякіна Т.В.,консультант з кадрової роботи Луценко С.В. |
|
6.12 |
Здійснювати контроль за станом кадрової роботи та кадрового діловодства у суді |
Протягом півріччя |
Керівник апарату суду Богдан І.І., |
|
Розділ 7 |
Фінансово – господарська діяльність суду |
|
|
|
7.1 |
Забезпечити постійний контроль за правильністю оформлення, відповідністю чинному законодавству та своєчасністю подання контрольних та фінансових документів до ТУ ДСА у Сумській області |
Постійно на протязі півріччя
|
Голова суду Яковець О.Ф., керівник апарату Богдан І.І., заступник керівника апарату суду Анякіна т.В. |
|
7.2 |
Складати звіт про рух матеріальних цінностей та надсилати до ТУ ДСА у Сумській області |
щокварталу |
керівник апарату Богдан І.І., заступник керівника апарату суду Анякіна Т.В., |
|
7.3 |
Забезпечити контроль за споживанням енергоносіїв, послуг зв’язку та використанням матеріальних цінностей з метою економії та ефективного використання бюджетних коштів |
постійно |
керівник апарату Богдан І.І., заступник керівника апарату суду Анякіна Т.В., завідувач господарством Зозуля Ю.П. |
|
7.4 |
Сприяти у перегляді та укладенні угод на послуги по обслуговуванню суду поштовим зв’язком та ін. комунальними послугами |
На протязі півріччя ( у разі потреби) |
керівник апарату Богдан І.І. |
|
7.5 |
Готувати заявки на придбання матеріальних цінностей для потреб суду |
щокварталу |
керівник апарату Богдан І.І., заступник керівника апарату суду Анякіна Т.В., |
|
7.6 |
Підтримання належного порядку в приміщенні суду та прилеглій території |
постійно |
Керівник апарату Богдан І.І.,зав. господарством Зозуля Ю.П. |
|
Розділ 8 |
Здійснення правосуддя в кримінальних, цивільних, адміністративних справах, та справах про адміністративні правопорушення |
|
|
|
8.1 |
Складати довідки про стан розгляду кримінальних, цивільних та аміністративних справ понад строки встановлені процесуальним законодавством. |
Щомісяця на протязі півріччя |
Секретарі суду: Бут В.І., Стрельченко О.М., Духіна А.В., |
|
8.2 |
Підготувати інформацію про навантаженість на суддів за 2015 рік щодо розгляду кримінальних, цивільних, адміністративних справ, справ про адміністративні правопорушення та інших матеріалів у порядку виконання. |
До 15 січня 2015 року |
Помічник голови суду Марюха В.О.,
|
|
8.3 |
Проводити кодифікаційну роботу в контрольних примірниках кодексів України та своєчасно інформувати суддів про зміни в законодавстві |
постійно |
Консультант з кадрової роботи Луценко С.В. |
|
8.4 |
Перевірити стан і своєчасність приведення до виконання судових рішень, які розглянуті суддями за 2015 рік у кримінальних, цивільних, адміністративних (КАС)справах, справ про адміністративні правопорушення. |
До 25 березня 2016 року |
Всі судді по своїх справах, помічники суддів |
|
8.5 |
Адміністрування файлового серверу суду, папки «Внутрішня діяльність суду», «Законодавство та судова практика», «Заняття суддів та працівників», «Нове в законодавстві», «Новини МІНЮСТУ»,«Огляд преси», «Офіційний вісник України» в локальній мережі суду |
постійно |
Головний спеціаліст з ІТ Василенко О.Ю. |
|
8.6 |
Контроль за постійним наповненням реєстру судових рішень України, згідно Порядку ведення Єдиного державного реєстру судових рішень, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 25.05.2006 року № 740 |
постійно |
Керівник апарату Богдан І.І. |
|
Розділ 9 |
Звітність та обліково – статистична робота суду |
|
|
|
9.1 |
Підготувати та подати звіти до ТУ ДСА у Сумській області за формами встановленими Інструкцією щодо подання і заповнення форм звітності про розгляд апеляційними та місцевими (крім господарських), судами судових справ і матеріалів за 2015 рік |
В строки визначені в графіку ТУДСА України в Сумській області |
Голова суду Яковець О.Ф., керівник апарату Богдан І.І.. помічник голови суду Марюха В.О., ст..секретар Слуцька Н.П.,.секретарі суду: Бут В.І., Чепурко І.В., Стрельченко О.М., Калюжна К.Ю.,Духіна А.В., Мега О.А., Спеціаліст з ІТ Василенко О.Ю. |
|
9.2 |
Проаналізувати стан обліково-статистичної роботи за 2015 рік
|
До 06 січня 2016 року |
Голова суду Яковець О.Ф., помічник голови суду Марюха В.О., |
|
9.3 |
Скласти огляд даних про стан здійснення правосуддя за 2015 рік |
До 20 січня 2016 року |
Голова суду Яковець О.Ф., пом. голови суду Марюха В.О., |
|
9.4 |
Приймати участь в семінарах ТУ ДСА України в Сумській області з питань судової статистики |
На протязі півріччя |
Працівники суду, відповідальні за складання статзвітів, головний спеціаліст з інформаційних технологій Василенко О.Ю. |
|
9.5 |
Готувати та надсилати до Апеляційного суду Сумської області інформацію про кримінальні справи, по яким підсудні перебувають під вартою понад строки. |
До 10 січня 2016 року та до 10 липня 2016 року |
Керівник апарату суду Богдан І.І., секретар суду Бут В.І. |
|
9.6 |
Щомісячно подавати до відділу ведення Державного реєстру виборців виконавчого комітету Роменської міської ради відомості про виборців, які протягом попереднього місяця були визнані недієздатними, або скасовано рішення про визнання їх недієздатними. |
Щомісячно до 5 числа |
Секретар суду Стрельченко О.М. |
|
Розділ 10 |
Вдосконалення діловодства та архівної справи суду |
|
|
|
10.1 |
За окремо розробленим графіком передати на збереження до архіву суду всі судові справи та наряди відповідно до номенклатури за 2015 рік |
В строки визначені відповідним графіком |
старший секретар суду Слуцька Н.П., секретарі суду: Бут В.І., Духіна А.В., Стрельченко О.М., Калюжна К.Ю., Чепурко І.В., Лисенко Л.М., помічник голови суду Марюха В.О., консультант з кадрової роботи Луценко С.В. |
|
10.2 |
Проаналізувати стан діловодства в суді за 2-ге півріччя 2015 року |
До 25 січня 2016 року |
Заступник керівника апарату суду Анякіна Т.В., ст. секретар суду Слуцька Н.П. |
|
10.3 |
Перевірити приймання, обліку і зберігання речових доказів у Роменському міськрайонному суді Сумської області за 2015 рік. |
Протягом півріччя |
Керівник апарату суду Богдан І.І., заступник керівника апарату суду Анякіна Т.В. |
|
10.4 |
Перевірити стан ведення кадрової роботи та кадрового діловодства в суді за 2015 рік |
Лютий |
Керівник апарату суду Богдан І.І., заступник керівника апарату суду Анякіна Т.В.
|
|
10.5 |
Перевірити стан ведення нарядів згідно номенклатури суду на 2016 рік |
Травень 2016 року |
Керівник апарату суду І.І.Богдан, заступник керівника апарату суду Анякіна Т.В. |
|
10.6 |
Перевірити стан виконання функціональних обов’язків державними службовцями: а) помічниками суддів: - Бондар І.І., - Бондар Т.С. б) секретарями судових засідань: - Шунько М.В., - Дмитренко М.О. в) секретарями суду: - Стрельченко О.М., - Бут В.І. г) судового розпорядника: - Шевченка В.В. Наслідки вивчення розглянути на виробничій нараді працівників суду |
На протязі півріччя |
керівник апарату Богдан І.І., заступник керівника апарату суду Анякіна Т.В.
|
|
10.7 |
Проводити засідання Експертної комісії |
На протязі півріччя, за потреби |
Керівник апарату суду Богдан І.І., члени експертної комісії
|
|
10.8 |
Перевірити порядок видачі справ (матеріалів кримінального провадження) для ознайомлення |
На протязі півріччя |
Керівник апарату Богдан І.І., заступник керівника апарату суду Анякіна Т.В. |
|
10.9 |
Перевірити облік, використання та зберігання печатки та штампу суду |
На протязі півріччя |
Керівник апарату Богдан І.І., заступник керівника апарату суду Анякіна Т.В. |
|
10.10 |
Перевірити формування та оформлення судових справ і матеріалів кримінального провадження |
травень |
Керівник апарату Богдан І.І., заступник керівника апарату суду Анякіна Т.В. |
|
10.11 |
Перевірити роботу відділу канцелярії з адміністративних правопорушень з питання звернення до виконання постанов суду |
На протязі півріччя |
Керівник апарату Богдан І.І., заступник керівника апарату суду Анякіна Т.В. |
|