Отримуйте інформацію лише з офіційних джерел
Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46
|
№ п/п |
Найменування заходів |
Строки виконання |
Відповідальні за виконання |
Відмітки про виконання |
|
Розділ 1 |
Загальні питання |
|
|
|
|
1.1 |
Здійснювати контроль за дотриманням строків виконання документів |
Постійно на протязі півріччя |
Голова суду, керівник апарату суду |
|
|
1.2 |
Регулярно проводити виробничі наради суддів і виробничі наради всіх працівників суду по розгляду поточних питань діяльності суду, виконання плану роботи суду, стану трудової і виконавчої дисципліни |
На протязі півріччя |
Голова суду, керівник апарату суду, помічник голови суду |
|
|
1.3 |
Забезпечувати дотримання Закону України «Про запобігання корупції» |
На протязі півріччя |
Голова суду , керівник апарату суду |
|
|
1.4 |
Інформувати на виробничих нарадах суддів про скасовані, змінені судові рішення та які були переглянуті в апеляційному та касаційному порядку
|
Щомісячно |
Помічник голови суду |
|
|
1.5 |
Проводити інформаційно – роз’яснювальну роботу з суддями, працівниками апарату суду щодо етики відносин з відвідувачами суду |
Постійно |
Голова суду, керівник апарату суду |
|
|
1.6 |
Негайно інформувати Раду суддів України про випадки втручання в діяльність суду та суддів |
У разі виявлення |
Голова суду, судді |
|
|
Розділ 2 |
Розглянути на зборах суддів, працівників апарату Роменського міськрайонного суду Сумської області |
|
|
|
|
2.1 |
Про підсумки роботи Роменського міськрайонного суду Сумської області по здійсненню правосуддя за перше півріччя 2025 року |
Серпень 2025 року |
Голова суду, помічник голови суду |
|
|
2.2 |
Аналіз обліково-статистичної роботи суду за перше півріччя 2025 року |
Згідно графіку ТУ ДСА України в Сумській області |
Голова суду, помічник голови суду
|
|
|
2.3 |
В порядку виконання Рішення Ради суддів України від 02.04.2015 № 28, провести аналіз ефективності організації роботи Роменського міськрайонного суду (базові показники) |
До 01 серпня 2025 року |
Помічник голови суду
|
|
|
2.4 |
Вивчати та аналізувати причини тривалого розгляду справ, здійснювати контроль за дотриманням суддями розумних строків розгляду справ, особливу увагу приділяти на оперативність розгляду справ, по яким підсудні утримуються під вартою, а також справ щодо неповнолітніх |
Протягом півріччя |
Голова суду, всі судді |
|
|
Розділ 3 |
Узагальнення, аналізи, вивчення судової практики та робота зі зверненням громадян
|
|
|
|
|
3.1 |
Проаналізувати роботу зі зверненнями громадян |
До 05 липня 2025 року |
Голова суду, керівник апарату суду, помічник голови суду |
|
|
3.2 |
Організовувати роботу зі зверненнями громадян та ведення особистого прийому, про хід та наслідки останнього зазначати у аналізах стану роботи зі зверненнями громадян |
Постійно |
Голова суду, керівник апарату суду помічник голови суду |
|
|
3.3 |
Проводити узагальнення судової практики за темами, які надходять з вищих судових інстанцій |
Постійно. На протязі півріччя |
Голова суду, судді, помічник голови суду |
|
|
3.4 |
Надання інформації відповідно до Закону України «Про доступ до публічної інформації» |
Постійно |
Голова суду, помічник голови суду |
|
|
3.5 |
Надання інформації відповідно до Закону України «Про звернення громадян» |
Постійно |
Голова суду, помічник голови суду |
|
|
Розділ 4 |
Комунікаційні заходи |
|
|
|
|
4.1 |
Покращувати рівень обізнаності громадян щодо діяльності судової системи шляхом висвітлення діяльності суду на веб - сайті суду |
На протязі півріччя |
Помічник голови суду |
|
|
4.2 |
За запрошенням приймати участь в проведенні семінарів, «круглих столів», зустрічей тощо |
На протязі півріччя |
Голова суду, судді, суддя-спікер, керівник апарату суду, помічник голови суду |
|
|
4.3 |
Здійснювати моніторинг матеріалів у ЗМІ, які стосуються діяльності суду та суддів, при необхідності, оперативно реагувати на них |
На протязі півріччя |
Суддя - спікер, помічник голови суду |
|
|
4.4 |
Здійснювати популяризацію юридичних професій, під час проходження студентами вищих навчальних закладів України практики у суді |
На протязі півріччя |
Керівник апарату суду, помічник голови суду |
|
|
4.5 |
Висвітлювати інформацію про розгляд судом справ різної категорії |
Протягом півріччя |
Помічник голови суду |
|
|
4.6 |
Надавати інформацію на виконання листа ДСА України від 25.04.2022 № 13-2976/22 «Про важливість інформування суспільства щодо розгляду справ, які пов’язані з повномасштабною війною проти України» |
Щопонеділка |
Секретар суду Таран С.В. |
|
|
5 |
Підвищення професійного рівня, ділової кваліфікації суддів, та працівників Роменського міськрайонного суду |
|
|
|
|
5.1 |
Проводити навчання та інформування: а) з суддями та помічниками суддів з питань вивчення та застосування практики ВС, практики Європейського суду, дайджестів судової практики ВС, інформаційних листів та іншої судової практики; б) з працівниками апарату суду з актуальних питань вивчення та застосування в своїй діяльності чинного законодавства, інших нормативних актів; в) з працівниками суду по виконанню вимог законодавства щодо боротьби з корупцією; г) з працівниками апарату суду вивчати оновлення , які періодично відбуваються в АСДС |
На протязі Півріччя
|
Голова суду, судді, керівник апарату, помічник голови суду, головний спеціаліст по роботі з персоналом, головний спеціаліст з ІТ |
|
|
5.2 |
Відвідування навчання, які проводяться НШС України |
На протязі півріччя згідно графіка
|
Голова суду, судді, працівники апарату суду, працівники патронатної служби |
|
|
5.3 |
Проводити перевірку якості знань Інструкції з діловодства в місцевих та апеляційних судах України. Положення про автоматизовану систему документообігу суду, з працівниками апарату суду |
На протязі півріччя
|
Керівник апарату суду, заступник керівника апарату суду, головний спеціаліст з ІТ |
|
|
5.4 |
У разі проведення оновлень та змін у системі ДЗС надавати практичну та методичну допомогу з питань практичного застосування автоматизованої системи документообігу суду КП «Д-3», системи «Електронний суд» |
Постійно |
Головний спеціаліст з ІТ
|
|
|
5.5 |
Проводити заняття з працівниками суду, відповідальними за складання статистичних звітів зі знання нормативних документів, що визначають порядок складання звітів |
На протязі півріччя
|
Керівник апарату суду |
|
|
5.6 |
Вивчати з працівниками патронатної служби законодавство та інші нормативно – правові акти що стосуються патронатної служби |
Протягом півріччя |
Керівник апарату суду, помічник голови суду |
|
|
5.7 |
Проведення навчання з працівниками суду щодо вивчення норм нового Положення про автоматизовану систему документообігу суду, затвердженого Рішенням Ради суддів України 11.11.02024 № 39 |
Протягом півріччя |
Головний спеціаліст з ІТ
|
|
|
5.8 |
Дії особи у разі існування сумнівів щодо наявності конфлікту інтересів |
Листопад 2025 року |
Головний спеціаліст по роботі з персоналом |
|
|
5.9 |
Комунікація з учасниками судового процесу та відвідувачами |
Грудень 2025 року |
Заступник керівника апарату суду |
|
|
Розділ 6 |
Робота з державними службовцями, службовцями та працівниками патронатної служби Роменського міськрайонного суду Сумської області
|
|
|
|
|
6.1 |
Готувати матеріали та здійснювати контроль за їх проходженням: - по присвоєнню чергових рангів державним службовцям суду; - за строками вислуги, як суддів, так і працівників апарату суду, які дають право на одержання відсоткової надбавки
|
На протязі півріччя
|
Голова суду, керівник апарату суду, заступник керівника апарату, головний спеціаліст по роботі з персоналом |
|
|
6.2 |
Скласти графік основних та додаткових відпусток для суддів та працівників апарату суду на 2026 рік |
До 25 грудня 2025 року |
Голова суду, керівник апарату, заступник керівника апарату суду, головний спеціаліст по роботі з персоналом |
|
|
6.3 |
Знайомити кандидатів на зайняття вакантних посад державних службовців з Законом України «Про державну службу», Законом України «Про запобігання корупції» |
У разі проведення конкурсу |
Керівник апарату суду, заступник керівника апарату суду, головний спеціаліст по роботі з персоналом |
|
|
6.4 |
Здійснювати контроль за дотриманням порядку прийняття на посаду державних службовців |
Постійно |
Керівник апарату суду
|
|
|
6.5 |
Організовувати та забезпечувати проходження практики студентами юридичних учбових закладів |
На протязі півріччя |
Голова суду, керівник апарату суду, помічник голови суду |
|
|
6.6 |
Надавати практичну допомогу новоприйнятим працівникам |
На протязі півріччя |
Заступник керівника апарату суду, головний спеціаліст по роботі з персоналом |
|
|
6.7 |
Здійснювати контроль за станом кадрової роботи та кадрового діловодства у суді |
Протягом півріччя |
Керівник апарату суду
|
|
|
6.8 |
Регулярно готувати та надавати в ТУ ДСА України в Сумській області інформацію про штатну та фактичну чисельність суддів та працівників апарату |
Щомісячно |
Головний спеціаліст по роботі з персоналом |
|
|
6.9 |
Підготовка та надання «Звіту про кількісний склад державних службовців» через вебпортал НАДС за адресою: https://ksds.nads.gov.ua |
Щоквартально |
Головний спеціаліст по роботі з персоналом |
|
|
6.10 |
Регулярно здійснювати наповнення інформаційно-аналітичної системи «Кадри-WEB» |
На протязі півріччя
|
Головний спеціаліст по роботі з персоналом |
|
|
6.11 |
Проводити засідання конкурсної комісії
|
У разі потреби |
Керівник апарату суду, голова конкурсної комісії, члени конкурсної комісії, адміністратор |
|
|
6.12 |
Ведення військового обліку працівників суду |
Постійно на протязі півріччя
|
Особа відповідальна за ведення військового обліку |
|
|
6.13 |
Провести оцінювання результатів службової діяльності державних службовців за 2025 рік
|
Жовтень-грудень 2025 року |
Голова суду, керівник апарату суду, заступник керівника апарату суду, головний спеціаліст по роботі з персоналом |
|
|
Розділ 7 |
Фінансово – господарська діяльність суду |
|
|
|
|
7.1 |
Забезпечити постійний контроль за правильністю оформлення, відповідністю чинному законодавству та своєчасністю подання контрольних та фінансових документів до ТУ ДСА у Сумській області |
Постійно на протязі півріччя
|
Керівник апарату суду |
|
|
7.2 |
Складати звіт про рух матеріальних цінностей та надсилати до ТУ ДСА у Сумській області. Забезпечення своєчасного списання товарно-матеріальних цінностей
|
Щоквартально |
Керівник апарату, заступник керівника апарату суду |
|
|
7.3 |
Забезпечити контроль за споживанням енергоносіїв, послуг зв’язку та використанням матеріальних цінностей з метою економії та ефективного використання бюджетних коштів |
Постійно |
Керівник апарату суду, завідувач господарством |
|
|
7.4 |
Перевірити стан сантехнічної, опалювальної, електричної мереж, віконних пройомів. Провести іншу підготовку в період переходу на осінньо – зимовий період |
Вересень –жовтень 2025 року |
Керівник апарату суду, завідувач господарством |
|
|
7.5 |
Підтримання належного порядку в приміщенні суду та прилеглій території |
Постійно |
Керівник апарату суду, завідувач господарством |
|
|
Розділ 8 |
Здійснення правосуддя в кримінальних, цивільних, адміністративних справах, та справах про адміністративні правопорушення |
|
|
|
|
8.1 |
Складати довідки про стан розгляду кримінальних, цивільних та адміністративних справ понад строки встановлені процесуальним законодавством.
|
Щомісяця на протязі півріччя |
секретарі суду: Бут В.І., Ревера А.О. |
|
|
8.2 |
Готувати інформацію по суддях щодо надходження та розгляду всіх категорій справ |
Щомісяця |
Помічник голови суду |
|
|
8.3 |
Підготувати Інформацію про навантаженість на суддів в першому півріччі 2025 року щодо розгляду кримінальних, цивільних, адміністративних справ, справ про адміністративні правопорушення та інших матеріалів у порядку виконання. |
Липень 2025 року |
Помічник голови суду, старший секретар суду; секретарі суду: Бут В.І., Калюжна К.Ю., Ревера А.О. |
|
|
8.4 |
Вносити відомості до системи АСДС в табель обліку роботи присяжних, щодо їх участі у справах |
Постійно |
Секретар суду Духіна А.В. |
|
|
8.5 |
Проводити кодифікаційну роботу в контрольних примірниках кодексів України |
Постійно |
Головний спеціаліст по роботі з персоналом |
|
|
8.6 |
Контроль за постійним наповненням реєстру судових рішень України, згідно Порядку ведення Єдиного державного реєстру судових рішень, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 25.05.2006 № 740 |
Постійно |
Голова суду, керівник апарату |
|
|
Розділ 9 |
Звітність та обліково – статистична робота суду |
|
|
|
|
9.1 |
Готувати на направляти до ТУ ДСА України в Сумській області звіт № 1-ЄЗ «Оперативний статистичний звіт щодо стану здійснення правосуддя місцевими та апеляційними судами» |
Щоквартально |
Голова суду, керівник апарату, старший секретар суду |
|
|
9.2 |
Скласти огляд даних судової статистики за перше півріччя 2025 року |
Липень 2025 року |
Помічник голови суду |
|
|
9.3 |
Підготувати та надіслати до Апеляційного суду Сумської області інформацію про кримінальні справи, по яким підсудні перебувають під вартою понад строки |
До 10 липня 2025 року |
Секретар суду Бут В.І. |
|
|
9.4 |
Надавати інформацію до відділу ведення державного реєстру виборців виконавчого комітету Роменської міської ради відомості про виборців, які протягом попереднього місяця були визнані недієздатними, або скасовано рішення про визнання їх недієздатними |
Щомісячно до 5 числа |
Секретар суду Ревера А. О. |
|
|
9.5 |
Складання та надання звіту в ТУ ДСА України в Сумській області щодо забезпечення незалежності та безпеки суддів, про результати роботи служби судових розпорядників |
Щоквартально |
Голова суду, судовий розпорядник Мельникова О.А. |
|
|
Розділ 10 |
Вдосконалення діловодства та архівної справи суду
|
|
|
|
|
10.1 |
Здійснити перевірку щодо звернення рішень суду до виконання у справах про адміністративні правопорушення |
На протязі півріччя |
Заступник керівника апарату суду
|
|
|
10.2 |
Перевірити облік, використання та зберігання печатки та штампу суду |
На протязі півріччя |
Заступник керівника апарату суду |
|
|
10.3 |
Перевірити стан виконання функціональних обов’язків працівниками апарату суду: а) секретарем судових засідань: - Зубко К.В.; б) секретарем суду: Реверою А.О.; в) судовим розпорядником : Мельниковим О.А.; г) діловода суду Таряник К.В.
Наслідки вивчення розглянути на виробничій нараді працівників суду |
До 25 грудня 2025 року |
Заступник керівника апарату |
|
|
10.4 |
Проводити засідання Експертної комісії |
За потреби |
Керівник апарату суду, завідувач архівом суду |
|
|
10.5 |
Переглянути номенклатуру справ на 2026 рік |
До 15 грудня 2025 року |
Заступник керівника апарату, старший секретар суду, завідувач архівом суду |
|
|
10.6 |
Перевірити стан дотримання вимог Інструкції з діловодства у місцевих та апеляційних судах України щодо приймання, обліку і зберігання речових доказів |
Протягом півріччя |
Заступник керівника апарату |
|
|
10.7 |
Здійснити перевірку архіву суду в частині порядку зберігання справ в архіві суду та видавання справ та документів з архіву суду відповідно до розділу VII Інструкції про порядок передання до архіву місцевого та апеляційного суду, зберігання в ньому, відбору та передання до державних архівних установ та архівних відділів міських рад судових справ та управлінської документації суду, затвердженої наказом ДСА України від 15.12.2011 № 168 |
Протягом півріччя |
Заступник керівника апарату |
|

