Отримуйте інформацію лише з офіційних джерел
Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46
ЗАТВЕРДЖЕНО
Рішенням зборів суддів Роменського міськрайонного суду Сумської області
Від « 15 » червня 2015 року № 7
ПЛАН
ОСНОВНИХ НАПРЯМКІВ РОБОТИ
РОМЕНСЬКОГО МІСЬКРАЙОННОГО СУДУ СУМСЬКОЇ ОБЛАСТІ
на друге півріччя 2015 року
№ п/п |
Найменування заходів |
Строки виконання |
Відповідальні за виконання |
Відмітки про виконання |
Розділ 1 |
Загальні питання |
|
|
|
1.1 |
Проаналізувати з суддями та працівниками апарату підсумки роботи суду по здійсненню правосуддя за перше півріччя 2015 року.
|
Липень - серпень 2015 року
|
Голова суду Яковець О.Ф., керівник апарату суду Богдан І.І. |
|
1.2 |
Здійснювати контроль за дотриманням строків виконання контрольних документів та вживати попереджувальні заходи стосовно поліпшення виконавської дисципліни в суді. |
Постійно на протязі півріччя |
Голова суду Яковець О.Ф., Керівник апарату Богдан І.І. |
|
1.3 |
Регулярно проводити виробничі наради суддів і виробничі наради всіх працівників суду по розгляду поточних питань діяльності суду, виконання плану роботи суду, стану трудової і виконавчої дисципліни. |
На протязі півріччя |
Голова суду Яковець О.Ф., керівник апарату суду Богдан І.І.,помічник голови суду Марюха В.О. |
|
1.4 |
Забезпечувати контроль за виявленням та попередженням корупційних правопорушень в суді. |
На протязі півріччя |
Голова суду Яковець О.Ф., керівник апарату Богдан І.І. |
|
1.5 |
Забезпечувати дотримання Закону України «Про запобігання корупції». |
На протязі півріччя |
Голова суду Яковець О.Ф., керівник апарату Богдан І.І. |
|
1.6 |
Інформувати на виробничих нарадах суддів про скасовані, змінені судові рішення та які були переглянуті в апеляційному та касаційному порядку. |
Щомісяця |
Помічник голови суду Марюха В.О |
|
1.7 |
Проводити інформаційно – роз’яснювальну роботу з суддями, працівниками апарату суду щодо етики відносин з відвідувачами суду. Вживати заходи щодо усунення причин, що призводять до скарг відвідувачів. |
постійно |
Голова суду Яковець О.Ф., керівник апарату Богдан І.І. |
|
1.8 |
Негайно інформувати Раду суддів України про випадки втручання в діяльність суду та суддів. |
У разі виявлення |
Голова суду Яковець О.Ф., керівник апарату Богдан І.І. |
|
1.9 |
Інформувати Раду суддів України про виконання рішення XII позачергового з’їзду суддів України від 26.09.2014 року |
До 5 числа місяця що слідує за закінченням кварталу |
Голова суду Яковець О.Ф., помічник голови суду Марюха В.О. |
|
1.10 |
Забезпечувати дотримання Закону України «Про очищення влади» |
На протязі півріччя, згідно плану заходів щодо реалізації ЗУ «Про очищення влади» |
Голова суду Яковець О.Ф., керівник апарату Богдан І.І.,заступник керівника апарату Анякіна Т.В., консультант з кадрової роботи суду Луценко С.В. |
|
Розділ 2 |
Розглянути на зборах суддів та працівників апарату Роменського міськрайонного суду Сумської області
|
|
|
|
2.1 |
Про підсумки роботи Роменського міськрайонного суду Сумської області по здійсненню правосуддя за перше півріччя 2015 року. |
липень |
Голова суду Яковець О.Ф., Керівник апарату Богдан І.І., помічник голови суду Марюха В.О. |
|
2.2 |
Про стан роботи суду зі і зверненнями громадян за перше півріччя 2015 року
|
липень |
Голова суду Яковець О.Ф., Керівник апарату Богдан І.І. помічник судді Коваленко В.М. |
|
2.3 |
В порядку контролю за виконанням Рішення Ради суддів України від 13.02.2014 року № 21, провести аналіз ефективності організації роботи Роменського міськрайонного суду ( базові показники) |
До 01 серпня |
Голова суду Яковець О.Ф., Помічник голови суду Марюха В.О.
|
|
2.4 |
Вивчати та аналізувати причини тривалого розгляду справ, здійснювати контроль за дотриманням суддями розумних строків розгляду справ, особливу увагу приділяти на оперативність розгляду справ, по яким підсудні утримуються під вартою, а також справ щодо неповнолітніх. Рішення Ради суддів загальних судів № 66 від 11 вересня 2013 року. |
Протягом півріччя |
Голова суду Яковець О.Ф., всі судді |
|
Розділ 3 |
Узагальнення, аналізи, вивчення судової практики та робота зі зверненням громадян
|
|
|
|
3.1 |
Проаналізувати стан судимості по м. Ромни та Роменському району та скласти статичні таблиці про розгляд інших справ за І півріччя 2015 року і порівняти з аналогічним періодом 2014 року. |
липень |
Помічник голови суду Марюха В.О. |
|
3.2 |
Проаналізувати роботу зі зверненнями громадян |
До 10 липня 2015 року (за перше півріччя 2015 року) До 10 жовтня 2015 року (за 3-й квартал 2015 року) |
Керівник апарату Богдан І.І., помічник судді Коваленко В.М. |
|
3.3 |
Організовувати роботу зі зверненнями громадян та ведення особистого прийому, про хід та наслідки останнього зазначати у аналізах стану роботи зі зверненнями громадян. |
постійно |
Голова суду Яковець О.Ф., Керівник апарату Богдан І.І. Помічник судді Коваленко В.М., помічник голови суду Марюха В.О. |
|
3.4 |
Проаналізувати стан дотримання в суді автоматичного розподілу кримінальних, цивільних, адміністративних (КАС) та справ про адміністративні правопорушення між суддями міськрайсуду (за перше півріччя 2015 року) за допомогою програми КП «Д-3». |
липень |
Керівник апарату Богдан І.І. |
|
3.5 |
Здійснювати постійний контроль за станом діловодства по розгляду звернень громадян, а також завчасним, до 5 числа місяця наступного за звітним кварталом, надсиланням звіту та аналізу по зверненням громадян до ТУ ДСА. |
На протязі півріччя |
Керівник апарату Богдан І.І., помічник судді Коваленко В.М. |
|
3.6 |
Провести узагальнення причин скасування рішень Роменського міськрайонного суду Апеляційним судом Сумської області у першому півріччі 2015 року. |
серпень |
Голова суду Яковець О.Ф., помічник голови суду Марюха В.О. |
|
3.7 |
На виконання листа Харківського апеляційного адміністративного суду № 06-15/1273 від 17.12.2014 р. узагальнювати причини скасування судових рішень та повернення справ на новий розгляд, порушення строків розгляду справ, передбачених КАС України. |
щоквартально |
Помічник голови суду Марюха В.О., секретар суду Духіна А.В. |
|
3.8 |
Проаналізувати дотримання строків розгляду кримінальних справ в 1-му півріччі 2015 року в яких обвинувачені тримаються під вартою. |
серпень |
Суддя Євлах О.О., помічник голови суду Марюха В.О. |
|
3.9 |
Узагальнення судової практики здійснення кримінального провадження на підставі угод за І півріччя 2015 року. |
вересень |
Суддя Євтюшенкова В.І., помічник голови суду Марюха В.О. |
|
3.10 |
Узагальнити судову практику щодо розгляду слідчими суддями клопотань про застосування заходів забезпечення кримінального провадження за 9 місяців 2015 року. |
листопад |
Слідчий суддя Шульга В.О., помічник голови суду Марюха В.О. |
|
3.11 |
Проводити узагальнення судової практики за темами, які надходять з вищих судових інстанцій. |
Постійно. На протязі півріччя |
Голова суду Яковець О.Ф., заступник голови суду Ганзя О.Д., всі судді |
|
3.12 |
Вивчати практику застосування законодавства при здійсненні правосуддя,за наслідками узагальнень підготовлених вищим судовими інстанціями. |
Постійно На протязі півріччя |
Голова суду Яковець О.Ф., Судді, помічники суддів |
|
4 |
Комунікаційні заходи |
|
|
|
4.1 |
Висвітлити в засобах масової інформації підсумки роботи Роменського міськрайонного суду за перше півріччя 2015 року |
липень 2015 року |
Голова суду Яковець О.Ф., помічник голови суду Марюха В.О. |
|
4.2 |
Провести опитування громадян за методикою карток громадського звітування, в рамках проекту «Справедливе правосуддя». |
На протязі півріччя |
Керівник апарату Богдан І.І., помічник голови суду Марюха В.О. |
|
4.3 |
Проводити «День відкритих дверей» для старшокласників та студентів учбових закладів міста та району. |
На протязі півріччя |
Судді, керівник апарату Богдан І.І., помічник голови суду Марюха В.О. |
|
4.4 |
Покращувати рівень обізнаності громадян щодо діяльності судової системи шляхом висвітлення діяльності суду в ЗМІ та на веб - сайті суду. |
На протязі півріччя |
Помічник голови суду Марюха В.О. |
|
4.5 |
За запрошенням приймати участь в проведенні семінарів, «круглих столів», зустрічей тощо. |
На протязі півріччя |
Голова суду Яковець О.Ф., судді, Керівник апарату суду Богдан І.І., помічник голови суду Марюха В.О. |
|
5 |
Підвищення професійного рівня, ділової кваліфікації суддів, та працівників Роменського міськрайонного суду |
|
|
|
5.1 |
За окремо розробленими планами проводити навчання та інформування : а)з суддями та помічниками суддів з питань вивчення та застосування постанов Пленуму ВС України, постанов Пленуму ВАС України,практики Європейського суду, інформаційних листів, постанов ВССУ та іншої судової практики; б) з працівниками апарату суду з актуальних питань вивчення та застосування в своїй діяльності чинного законодавства, інших нормативних актів; в)з суддями щодо підвищення їх кваліфікації відповідно до затверджених головою суду планів суддів на друге півріччя 2015 року, г) з працівниками суду по виконанню вимог законодавства щодо боротьби з корупцією; д) з суддями та працівниками апарату суду вивчати оновлення , які періодично відбуваються в АСДС. |
На протязі Півріччя
|
Голова суду Яковець О.Ф.,керівник апарату Богдан І.І., консультант з кадрової роботи Луценко С.В. |
|
5.2 |
Приймати участь в стажуванні в судових палатах апеляційного суду, семінарських заняттях і проходженні виробничої практики, які проводяться апеляційним судом і ТУ ДСА у Сумській області. Відвідування навчання , які проводяться НШС України. |
На протязі півріччя
Згідно графіка |
Судді , працівники апарату суду |
|
5.3 |
Регулярно знайомити суддів та працівників суду зі змінами в діючому законодавстві.
|
На протязі півріччя
|
Консультант з кадрової роботи Луценко С.В. |
|
5.4 |
Розміщувати та своєчасно оновлювати на веб-сайті Роменського міськрайонного суд актуальну інформацію з питань діяльності суду, новини, об’яви, зміни в законодавстві та інше. |
На протязі півріччя
|
Помічник голови суду Марюха В.О., головний спец. з І.Т.Василенко О.Ю. |
|
5.5 |
Провести перевірку якості знань Інструкції з діловодства в місцевих загальних судах ( від 17 грудня 2013 року № 173) Положення про автоматизовану систему документообігу суду, з працівниками апарату суду. |
На протязі півріччя
|
Керівник апарату суду Богдан І.І., заступник керівника апарату суду Анякіна Т.В., голов.спец.з ІТ Василенко О.Ю. |
|
5.6 |
Провести перевірку знань секретарями судового засідання Інструкції про порядок роботи з технічними засобами фіксування судового процесу, та Інструкції про порядок роботи з технічними засобами відеозапису ходу і результатів процесуальних дій, проведених у режимі відеоконференції під час судового засідання. |
листопад |
Керівник апарату суду Богдан І.І., заступник керівника апарату суду Анякіна Т.В., гол.спец. з ІТ Василенко О.Ю. |
|
5.7 |
Проводити заняття з працівниками суду, відповідальними за складання статистичних звітів зі знання нормативних документів, що визначають порядок складання звітів. |
На протязі півріччя
|
Керівник апарату Богдан І.І. |
|
5.8 |
Провести заняття з державними службовцями суду з питань вивчення ЗУ « Про державну службу» від 17.11.2011 року, та інших нормативно - правових актів розроблених відповідно до цього закону. |
грудень |
Заступник керівника апарату Анякіна Т.В. |
|
Розділ 6 |
Робота з кадрами та резервом на посади державних службовців Роменського міськрайонного суду сумської області
|
|
|
|
6.1 |
Готувати матеріали та здійснювати контроль за їх проходженням: - по присвоєнню чергових рангів державним службовцям суду; - за строками вислуги, як суддів, так і працівників апарату суду, які дають право на одержання відсоткової надбавки; - по організації проведення спеціальних перевірок відомостей щодо осіб які претендують на зайняття посад державних службовців. |
На протязі півріччя
|
Голова суду Яковець О.Ф., керівник апарату Богдан І.І., заступник керівника апарату Анякіна Т.В., консультант з кадрової роботи Луценко С.В. |
|
6.2 |
Переглянути резерв кадрів на посади державних службовців. Підготувати списки на 2016 рік. |
грудень |
Консультант з кадрової роботи Луценко С.В. |
|
6.3 |
Скласти графік основних та додаткових відпусток для суддів та працівників апарату суду. |
До 25 грудня |
Керівник апарату Богдан І.І., заступник керівника апарату Анякіна Т.В.,консультант з кадрової роботи Луценко С.В. |
|
6.4 |
Розробити штатний розпис суду на 2016 рік та направити в ТУ ДСА України в Сумській області для затвердження. |
До кінця 2015року |
Керівник апарату Богдан І.І., заступник керівника апарату Анякіна Т.В. |
|
6.5 |
Підготувати та надати звіт в ТУ ДСА України в Сумській області щодо підготовки, перепідготовки, підвищення кваліфікації кадрів. |
До 1 жовтня - за 9 місяців, до 1 січня 2016 року - за 2015 рік. |
Керівник апарату Богдан І.І., Консультант з кадрової роботи Луценко С.В. |
|
6.6 |
Знайомити кандидатів на зайняття вакантних посад державних службовців з ЗУ «Про державну службу», ЗУ «Про засади запобігання корупції». |
Постійно |
Керівник апарату Богдан І.І., заступник керівника апарату Анякіна Т.В.,консультант з кадрової роботи Луценко С.В. |
|
6.7 |
Здійснювати контроль за дотриманням порядку прийняття на посаду державних службовців. |
Постійно |
Керівник апарату суду Богдан І.І. |
|
6.8 |
Організовувати та забезпечувати проходження практики студентами та слухачами юридичних учбових закладів. |
На протязі півріччя |
Керівник апарату Богдан І.І., консультант з кадрової роботи Луценко С.В. |
|
6.9 |
Надавати практичну допомогу новоприйнятим працівникам. |
На протязі півріччя |
Заступник керівника апарату Анякіна Т.В.,консультант з кадрової роботи Луценко С.В. |
|
6.10 |
Здійснювати контроль за станом кадрової роботи та кадрового діловодства у суді. |
Протягом півріччя |
Керівник апарату суду Богдан І.І., |
|
Розділ 7 |
Фінансово – господарська діяльність суду |
|
|
|
7.1 |
Забезпечити постійний контроль за правильністю оформлення, відповідністю чинному законодавству та своєчасністю подання контрольних та фінансових документів до ТУ ДСА у Сумській області. |
Постійно на протязі півріччя
|
Голова суду Яковець О.Ф., керівник апарату Богдан І.І. |
|
7.2 |
Складати звіт про рух матеріальних цінностей та надсилати до ТУ ДСА у Сумській області. |
щоквартально |
керівник апарату Богдан І.І., заступник керівника апарату суду Анякіна Т.В. |
|
7.3 |
Перевірити стан сантехнічної, опалювальної, електричної мереж,віконних пройомів. Провести іншу підготовку в період переходу на осінньо – зимовий період. |
Серпень - вересень |
керівник апарату Богдан І.І., завідувач господарством Зозуля Ю.П. |
|
Розділ 8 |
Здійснення правосуддя в кримінальних, цивільних, адміністративних справах, та справах про адміністративні правопорушення |
|
|
|
8.1 |
Складати довідки про стан розгляду кримінальних, цивільних та аміністративних справ понад строки встановлені процесуальним законодавством. Результати обговорювати на виробничих нарадах суддів з заслуховуванням суддів, які допустили порушення вказаних строків. |
Щомісяця на протязі півріччя |
Голова суду Яковець О.Ф., судді,секретарі суду: Бут В.І., Стрельченко О.М., Духіна А.В. |
|
8.2 |
Підготувати Інформацію про навантаженість на суддів в першому півріччі 2015 року щодо розгляду кримінальних, цивільних, адміністративних справ, справ про адміністративні правопорушення та інших матеріалів у порядку виконання. |
До 20 липня 2015 року |
Помічник голови суду Марюха В.О., Секретарі суду: Бут В.І., Стрельченко О.М., Стрельченко Т.В., Духіна А.В. |
|
8.3 |
Проводити кодифікаційну роботу в контрольних примірниках кодексів України та своєчасно інформувати суддів про зміни в законодавстві |
постійно |
Консультант з кадрової роботи суду Луценко С.В. |
|
8.4 |
Адміністрування файлового серверу суду, папки «Внутрішня діяльність суду», «Законодавство та судова практика», «Заняття суддів та працівників», «Нове в законодавстві», «Новини МІНЮСТУ»,«Огляд преси», «Офіційний вісник України» в локальній мережі суду |
постійно |
Головний спеціаліст з ІТ Василенко О.Ю. |
|
8.5 |
Надсилати до Єдиного Державного реєстру судових рішень прийняті судом рішення. |
постійно |
Судді, помічники суддів |
|
Розділ 9 |
Звітність та обліково – статистична робота суду |
|
|
|
9.1 |
Підготувати та подати звіти до ТУ ДСА у Сумській області за формами встановленими Інструкцією щодо подання і заповнення форм звітності про розгляд апеляційними та місцевими (крім господарських), судами судових справ і матеріалів за перше півріччя 2015 року
|
В строки визначені в графіку ТУДСА України в Сумській області |
Голова суду Яковець О.Ф., керівник апарату Богдан І.І.. помічник голови суду Марюха В.О., ст..секретар Лисенко Л.М. ,секретарі суду: Бут В.І., Чепурко І.В., Стрельченко О.М., Стрельченко Т.В.,Духіна А.В., Мега О.А., спеціаліст з ІТ Василенко О.Ю. |
|
9.2 |
Проаналізувати стан обліково-статистичної роботи за перше півріччя 2015 року
|
До 08 липня 2015 року |
Голова суду Яковець О.Ф.,керівник апарату Богдан І.І., помічник голови суду Марюха В.О., |
|
9.3 |
Скласти огляд даних судової статистики за перше півріччя 2015 року |
Липень 2015 року |
пом. голови суду Марюха В.О., |
|
9.4 |
Узагальнити інформацію про кількість судових рішень винесених з посиланням на рішення Європейського суду з прав людини |
До 13 липня 2015 року |
Помічник голови суду Марюха В.О. |
|
9.5 |
Готувати та надсилати до Апеляційного суду Сумської області інформацію про кримінальні справи, по яким підсудні перебувають під вартою понад строки. |
До 10 липня 2014 року |
секретар суду Бут В.І. |
|
9.6 |
Надавати інформацію до відділу ведення державного реєстру виборців виконавчого комітету Роменської міської ради відомості про виборців, які протягом попереднього місяця були визнані недієздатними, або скасовано рішення про визнання їх недієздатними |
Щомісячно до 5 числа |
Секретар суду Стрельченко О.М. |
|
Розділ 10 |
Вдосконалення діловодства та архівної справи суду |
|
|
|
10.1 |
Проаналізувати стан діловодства в суді за перше півріччя 2015 року |
До 25 липня 2015 року |
Заступник керівника апарату Анякіна Т.В., ст. секретар суду Лисенко Л.М. |
|
10.2 |
Перевірити стан обліку і зберігання речових доказів у суді за перше півріччя 2015 року |
липень |
Керівник апарату суду Богдан І.І., заступник керівника апарату суду Анякіна Т.В. |
|
10.3 |
Перевірити стан та ведення діловодства в архіві суду за перше півріччя 2015 року |
серпень |
Заступник керівника апарату Анякіна Т.В. |
|
10.4 |
Перевірити роботу консультанта з кадрової роботи щодо дотримання вимог по веденню та зберіганню особових справ та трудових книжок працівників суду. |
вересень |
Керівник апарату суду Богдан І.І., заступник керівника апарату суду Анякіна Т.В. |
|
10.5 |
Перевірити роботу цивільної канцелярії суду щодо звернення судових рішень до виконання |
листопад |
Керівник апарату суду Богдан І.І., заступник керівника апарату суду Анякіна Т.В. |
|
10.6 |
Перевірити стан виконання функціональних обов’язків працівниками апарату суду: а) помічники суддів: - Стецюра Т.О. - Потій Н.В. б) секретарі судових засідань: - Шемчук І.С. - Петренко Л.П. в) секретарі суду: - Духіну А.В. - Чепурко І.В. г) кур’єр суду Бєлоручкіна Л.М. д) судовий розпорядник Мельников О.А. ж)помічник голови суду Марюха В.О. Наслідки вивчення розглянути на виробничій нараді працівників суду. |
До 25 грудня 2015 року |
Керівник апарату Богдан І.І., заступник керівника апарату Анякіна Т.В. . |
|
10.7 |
Проводити засідання Експертної комісії . |
За потреби |
Керівник апарату суду Богдан І.І., |
|
10.8 |
Переглянути номенклатуру справ на 2015 рік. |
Грудень 2014 року |
Заступник керівника апарату Анякіна Т.В., ст..секретар суду Лисенко Л.М.,архіваріус Кваша М.Д. |
|
10.9 |
Перевірити стан дотримання вимог Інструкції з діловодства у місцевих загальних судах щодо опрацювання вхідної кореспонденції суду за 2015 рік. |
Грудень 2015 року |
Заступник керівника апарату Анякіна Т.В.
|
|
10.10 |
Перевірити стан дотримання вимог Інструкції з діловодства у місцевих загальних судах щодо реєстрації та надсилання вихідної кореспонденції суду за 2015 рік. |
Грудень 2015року |
Заступник керівника апарату Анякіна Т.В.
|
|