flag Судова влада України

Отримуйте інформацію лише з офіційних джерел

Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46

Плани роботи суду на І півр.2025 року

07 січня 2025, 11:25

ЗАТВЕРДЖУЮ

В.о.голови Роменського міськрайонного суду Сумської області

____________ В’ячеслав Шульга

23.12. 2024 року

ПЛАН

ОСНОВНИХ НАПРЯМКІВ РОБОТИ

 РОМЕНСЬКОГО МІСЬКРАЙОННОГО СУДУ СУМСЬКОЇ ОБЛАСТІ

на  перше півріччя 2025 року

 

 

№ п/п

Найменування заходів

Строки виконання

Відповідальні за виконання

Відмітки про виконання

Розділ

1

Загальні питання

 

 

 

1.1

Проаналізувати з суддями підсумки роботи суду за 2024 рік по здійсненню правосуддя

Лютий-березень

Голова суду

 

1.2

Здійснювати контроль за дотриманням строків

виконання контрольних документів та вживати  заходи стосовно поліпшення виконавської дисципліни в суді

Постійно на протязі півріччя

Голова суду, Керівник апарату Богдан І.І.

 

1.3

Регулярно      проводити

виробничі наради суддів і виробничі наради всіх працівників суду      по розгляду поточних питань діяльності суду, виконання плану роботи суду, стану трудової і виконавчої дисципліни

На протязі півріччя

Голова суду, керівник апарату Богдан І.І. помічник голови суду Марюха В.О.

 

1.4

Забезпечувати дотримання  Закону України ««Про запобігання корупції»        

На протязі півріччя

Голова суду Керівник апарату Богдан І.І.

 

1.5

  Інформувати суддів  про скасовані, змінені судові рішення та які були переглянуті в апеляційному та касаційному порядку

Щомісяця

 на протязі півріччя

Помічник голови суду Марюха В.О

 

1.6

Проводити інформаційно - роз’яснювальну роботу з працівниками апарату суду щодо етики відносин з відвідувачами суду. Вживати заходи щодо усунення причин, що можуть  приводити до скарг відвідувачів

На протязі півріччя

керівник апарату Богдан І.І.

 

1.7

Негайно інформувати Раду суддів України та Вищу раду правосуддя про випадки втручання в діяльність суду та суддів

У разі виявлення

Голова суду, судді

 

Розділ

2

Розглянути на зборах суддів та працівників апарату Роменського міськрайонного суду Сумської області      

 

 

 

 

2.1

Підсумки       роботи

Роменського міськра­йонного суду Сумської області по здійсненню правосуддя  за 2024 рік

           

Лютий-березень

Голова суду,

Керівник апарату Богдан І.І.

 

2.2

Аналіз обліково – статистичної роботи суду за 2024 рік

У строки визначені ТУ ДСА України в Сумській області

Голова суду, помічник голови суду Марюха В.О.

 

 

2.3

Звіт керівника апарату суду «Про організаційне забезпечення роботи Роменського міськрайонного  суду в 2024 році»

протягом півріччя

Керівник апарату Богдан І.І.

 

2.4

Про стан роботи суду зі і зверненнями громадян за 2024 рік

 

лютий

Голова суду,

Керівник апарату Богдан І.І. помічник голови суду Марюха В.О.

 

2.5

На виконання Рішення Ради суддів України від 02.04.2015 р. № 28 провести аналіз ефективності діяльності Роменського міськрайонного суду за 2024 рік (базові показники)

 лютий

помічник голови суду Марюха В.О.

 

2.6

Вивчати  практику та узагальнення судової практики що проводиться  вищими судовими інстанціями

Постійно

На протязі півріччя

 Судді, помічники суддів

 

2.7

Вивчати та аналізувати причини тривалого розгляду справ. Здійснювати контроль за дотриманням суддями розумних строків розгляду справ, особливу увагу приділяти на оперативність розгляду справ, по яким підсудні утримуються під вартою, а також справ щодо неповнолітніх

Протягом півріччя

Голова суду, судді

 

Розділ

3

Узагальнення, аналізи, вивчення судової прак­тики,   зверненням гро­мадян, доступ до публічної інформації

 

 

 

 

3.1

Проаналізувати роботу зі зверненнями громадян

До 05 січня 2025 року (за 2024 рік)

 

Голова суду,

Керівник апарату Богдан І.І., помічник голови суду Марюха В.О.

 

 

3.2

Організовувати роботу зі зверненнями громадян та ведення особистого при­йому, про хід та наслідки останнього зазначати у аналізах стану роботи зі зверненнями громадян.

постійно

Голова суду,

Керівник апарату Богдан І.І., помічник голови суду Марюха В.О.

 

 

3.3

Здійснювати постійний контроль за станом діловодства по розгляду звернень громадян

На протязі півріччя

Керівник апарату Богдан І.І.

 

 

3.4

Надання інформації відповідно до ЗУ «Про доступ до публічної інформації»

постійно

Голова суду,

керівник апарату Богдан І.І.,

помічник голови суду Марюха В.О.

 

Розділ

    4

 

Комунікаційні заходи

 

 

 

4.1

Для підвищення престижу роботи в суді та для профорієнтація молоді проводити  інформаційно-просвітницьку роботу  серед студентів та школярів учбових закладів міста і району в рамках «Відкритість та доступність суду»

На протязі півріччя

 

Суддя –спікер Цвєлодуб Г.О., судді,  помічник голови суду Марюха В.О.

 

4.2

Покращувати рівень обізнаності громадян щодо діяльності судової системи шляхом висвітлення діяльності суду на веб - сайті суду

На протязі півріччя

Помічник голови суду Марюха В.О.

 

4.3

За запрошенням приймати участь в проведенні семінарів, «круглих столів», зустрічей тощо

На протязі півріччя

Голова суду, суддя – спікер Цвєлодуб Г.О., судді,

керівник апарату суду Богдан І.І., помічник голови суду Марюха В.О.

 

4.4

Здійснювати моніторинг матеріалів у ЗМІ, які стосуються діяльності суду та суддів, при необхідності,  оперативно реагувати  на них

На протязі півріччя

суддя  - спікер Цвєлодуб Г.О., помічник голови суду Марюха В.О.

 

4.5

 Здійснювати популяризацію  юридичних професій, під час проходження студентами вищих навчальних закладів України практики у суді

На протязі півріччя

 

помічник голови суду Марюха В.О.

 

4.6

Здійснювати оновлення інформації на інформаційних стендах у фойє суду

У разі потреби

Помічник голови суду Марюха В.О.

 

4.7

Здійснювати співпрацю з громадськими приймальнями по наданню безоплатної правової допомоги

постійно

Голова суду Євлах О.О., суддя-спікер Цвєлодуб Г.О.,керівник апарату суду Богдан І.І., помічник голови суду Марюха В.О.

 

5.

Підвищення професійного рівня, ділової кваліфікації

суддів, та працівників Роменського міськрайонного суду

 

 

 

5.1

Проводити

навчання та інформування :

A)                з суддями та

помічниками суддів з питань вивчення та застосування постанов ВС, Дайджестів судової практики ВС;

практики Європейського суду,

інформаційних листів та іншої судової практики;

 

Б) з працівниками апарату суду з актуальних питань вивчення та застосування в своїй діяльності чинного законодавства, інших нормативних актів;

 

в) з працівниками суду по виконанню вимог зако­нодавства щодо боротьби з корупцією;

 

Д) з  працівниками апарату суду  вивчати оновлення, які періодично відбуваються  в АСДС

 

 Постійно

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Щомісяця (в строки визначені окремим планом)

 

На протязі

Півріччя

 

 

На протязі

Півріччя

 

 

 

Голова суду, керівник апарату суду Богдан І.І.

 

5.2

Проходити  навчання,  які проводяться НШС України

На протязі

півріччя

 

Судді , працівники апарату суду

 

5.3

Провести навчання щодо вивчення Інструкції з діловодства в місцевих та апеляційних судах України затвердженої наказом ДСА України від 20.08.2019 № 814 (в редакції наказу ДСА України від 17.10.2023 р. № 485) щодо"Звернення судових рішень до примусового виконання" відповідно до п.12 розділу XIX

січень

Керівник апарату суду Богдан І.І.,

 

5.4

Провести навчання з працівниками апарату суду щодо вивчення норм Положення про автоматизовану систему документообігу суду

На протязі

півріччя

 

Керівник апарату суду Богдан І.І.,

головний спеціаліст з ІТ

Шевцов О.І.

 

5.5

 Надання консультацій  працівникам суду, відповідальними за складання статистичних звітів,   у звітний період

На протязі

півріччя

 

головний спеціаліст з ІТ Шевцов О.І.

 

5.6

Провести  заняття з секретарями судового засідання, щодо виконання вимог  Інструкції щодо роботи з технічними засобами фіксування судового засідання

На протязі півріччя

головний спеціаліст з ІТ

Шевцов О.І.

 

 

5.7

Провести заняття  з державними службовцями суду з питань вивчення   ЗУ « Про державну службу»

На протязі

півріччя

 

Заступник керівника апарату суду Анякіна Т.В.

 

5.8

Провести заняття  щодо вивчення положень антикорупційного законодавства та щодо заповнення декларації про майно,  доходи, витрати і зобов’язання фінансового характеру  

березень

Головний спеціаліст по роботі з персоналом Луценко С.В.

 

5.9

Вивчати з працівниками патронатної служби законодавство та інші нормативно-правові акти що стосуються патронатної служби

На протязі

півріччя

 

Керівник апарату суду Богдан І.І., помічник голови суду Марюха В.О.

 

5.10

У разі проведення оновлень та змін у системі ДЗС надавати практичну та  методичну допомогу з питань практичного застосування автоматизованої системи документообігу суду КП «Д-3»

На протязі

півріччя

головний спеціаліст з ІТ Шевцов О.І.

 

 

5.11

Проведення навчання з працівниками апарату суду щодо застосування «Електронного суду»

На протязі

півріччя

головний спеціаліст з ІТ Шевцов О.І.

 

 

Розділ 6

Робота з державними службовцями та працівниками патронатної служби Роменського міськрайонного  суду Сумської області

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

6.1

Регулярно здійснювати наповнення інформаційно-аналітичної системи «Кадри-WEB»

На протязі

півріччя

 

заступник керівника апарату Анякіна Т.В., головний спеціаліст  по роботі з персоналом Луценко С.В.

 

6.2

Готувати матеріали та здійснювати контроль за їх проходженням:

- по присвоєнню чергових рангів державним службовцям суду;

- за строками вислуги, як суддів, так і працівників апарату суду, які дають право на одержання відсоткової надбавки

 

На протязі

півріччя

 

Голова суду,

керівник апарату суд  Богдан І.І., заступник керівника апарату Анякіна Т.В., головний спеціаліст по роботі з персоналом Луценко С.В.

 

6.3

Регулярно готувати інформацію про штатну та фактичну чисельність суддів та працівників апарату

На протязі

півріччя

 

Головний спеціаліст  по роботі з персоналом Луценко С.В.

 

6.4

Підготувати та надати звіт в ТУ ДСА України в Сумській області щодо підготовки, підвищення рівня кваліфікації суддів та працівників апаратів судів, які пройшли навчання в НШСУ

щоквартально

Керівник апарату суду Богдан І.І., головний спеціаліст по роботі з персоналом Луценко С.В.

 

6.5

Підготовка та надання «Звіту про кількісний склад державних службовців»

щоквартально

Керівник апарату суду Богдан І.І., головний спеціаліст по роботі з персоналом Луценко С.В.

 

6.6

Ведення військового обліку працівників суду

Постійно на протязі півріччя

Заступник керівника апарату суду Анякіна Т.В., головний спеціаліст по роботі з персоналом Луценко С.В.

 

6.7

Здійснювати  контроль за  своєчасним проведенням декларування про майно,  доходи, витрати і зобов’язання фінансового характеру   суддями, помічниками суддів,  державними службовцями в 2024 році

до 27 березня 2025 року

 Голова суду, керівник апарату суду Богдан І.І.

 

6.8

Здійснити перевірку фактів подання присяжними декларацій відповідно до ЗУ «Про запобігання корупції» та повідомлення НАЗК про випадки неподання чи несвоєчасного подання таких декларацій

протягом десяти календарних днів з граничної дати подання таких декларацій

 

Помічник голови суду Марюха В.О.

 

6.9

Проводити засідання конкурсної комісії*

У разі потреби

Керівник апарату суду Богдан І.І., голова конкурсної комісії Анякіна Т.В., члени конкурсної комісії, адміністратор

 

6.10

Знайомити осіб, які претендують на зайняття посад державних службовців, із спеціальними обмеженнями, встановленим Законом України „Про державну службу” та Закону України „Про  запобігання корупції”

У разі потреби,на протязі півріччя

Керівник апарату суду

Богдан І.І., заступник керівника апарату суду Анякіна Т.В., головний спеціаліст по роботі з персоналом Луценко С.В.

 

6.11

Організовувати та забезпечувати проходження практики студентами  юридичних учбових закладів

На протязі півріччя

Керівник апарату суду

Богдан І.І., заступник керівника апарату суду Анякіна Т.В.,

Головний спеціаліст  по роботі з персоналом Луценко С.В.

 

6.12

Надавати практичну допомогу новоприйнятим працівникам

На протязі півріччя

Керівник апарату суду

Богдан І.І., заступник керівника апарату Анякіна Т.В.,головний спеціаліст по       роботі з персоналом Луценко С.В.

 

6.13

Здійснювати контроль за станом кадрової роботи  та кадрового діловодства  у суді

Протягом півріччя

Керівник апарату суду

Богдан І.І.

 

6.14

Провести навчання  з реагування на надзвичайні ситуації відповідно до ПЛАНУ РЕАГУВАННЯ на надзвичайні ситуації в Роменському міськрайонному суді затвердженого наказом голови суду від 29.11.2022 року № 18-ОД відповідно до Розділу V « Організація забезпечення дій щодо реагування на надзвичайні ситуації»

протягом півріччя

Керівник апарату суду Богдан І.І., судовий розпорядник Мельников О.А.

 

 

Розділ 7

 

Фінансово – господарська діяльність суду

 

 

 

7.1

Забезпечити  постійний

контроль за правильністю оформлення, відповідністю чинному законодавству та своєчасністю подання

контрольних та фінансових документів до ТУ ДСА у Сумській області

Постійно на

протязі

півріччя

 

Голова суду, керівник апарату Богдан І.І., заступник керівника апарату суду Анякіна т.В.

 

7.2

Складати звіт про рух матеріальних цінностей та надсилати до ТУ ДСА у Сумській області

Щоквартально

керівник апарату Богдан І.І., заступник керівника апарату суду Анякіна Т.В.,

 

7.3

Забезпечити контроль за споживанням енергоносіїв, послуг зв’язку та використанням

матеріальних цінностей з метою економії         та

ефективного використання бюджетних коштів

постійно

керівник апарату Богдан І.І., заступник керівника апарату суду Анякіна Т.В., завідувач господарством Зозуля Ю.П.

 

7.4

Сприяти у перегляді та укладенні угод на послуги по обслуговуванню суду поштовим зв’язком та іншими  послугами

На протязі півріччя ( у разі потреби)

керівник апарату Богдан І.І.

 

7.5

Готувати заявки на придбання матеріальних цінностей для потреб суду

щокварталу

керівник апарату Богдан І.І., заступник керівника апарату суду Анякіна Т.В.,

 

7.6

Підтримання належного порядку в приміщенні суду та прилеглій території

постійно

Керівник апарату Богдан І.І.,зав. господарством Зозуля Ю.П.

 

Розділ 8

Здійснення правосуддя в кримінальних, цивільних, адміністративних справах, та справах про адміністративні правопорушення

 

 

 

8.1

Складати довідки про стан розгляду кримінальних, цивільних та адміністративних справ понад строки встановлені процесуальним законодавством.

Щомісяця на протязі півріччя

Секретарі суду: Бут В.І.,

Ревера А.О., Землянікіна М.П.

 

 

 

 

 

8.2

Підготувати інформацію про навантаженість на суддів за  2024 рік щодо розгляду кримінальних, цивільних, адміністративних справ, справ про адміністративні правопорушення та інших матеріалів у порядку виконання

До 15 січня 2025 року

Помічник голови суду Марюха В.О.,  старший секретар суду Мега О.А.,

секретарі суду: Бут В.І., Ревера А.О. , Калюжна К.Ю., Землянікіна М.П.

 

8.3

Проводити кодифікаційну роботу в контрольних примірниках кодексів України

постійно

Головний спеціаліст по роботі з персоналом Луценко С.В.

 

8.5

Контроль за постійним наповненням   реєстру судових рішень України,  згідно Порядку ведення Єдиного державного реєстру судових рішень, затвердженого рішенням Вищої ради правосуддя від 19.04.2018 № 1200/0/15-18

постійно

Керівник апарату Богдан І.І.

 

8.6

Внесення відомостей до системи ДСЗ в табель обліку роботи присяжних, щодо участі їх у справах

постійно

Секретар суду Духіна А.В.

 

8.7

Забезпечення он-лайн трансляцій судових засідань по справах

У разі потреби

Секретарі судового засідання

 

Розділ 9

Звітність та обліково – статистична робота суду

 

 

 

9.1

Підготувати та подати

звіти до ТУ ДСА у Сумській області за 2024 рік

В строки визначені в графіку ТУДСА України в Сумській області

Голова суду, керівник апарату Богдан І.І., пом. голови суду Марюха В.О.

Ст..секретар суду Мега О.А.

секретарі суду: Бут В.І., Таран С.В., Ревера А.О., Землянікіна М.П.,  

Калюжна К.Ю.,

Дмитренко М.О.;

головн.спеціаліст з ІТ Шевцов О.І.

 

9.3

Скласти огляд даних про стан здійснення правосуддя  за  2024 рік

В строки визначені в графіку ТУДСА України в Сумській області

Голова суду, пом. голови суду Марюха В.О.

 

9.4

Здійснити аналіз

обліково-статистичної роботи Роменського міськрайонного суду Сумської області

за    2024 рік

 

В строки визначені в графіку ТУДСА України в Сумській області

Голова суду, пом. голови суду Марюха В.О.

 

9.5

Приймати участь в семінарах, навчаннях, вебінарах ТУ ДСА України в Сумській області з питань судової статистики

На протязі півріччя

Працівники суду, відповідальні за складання статзвітів, головний спеціаліст з інформаційних технологій

 

9.6

Підготувати та надіслати до  Сумського апеляційного суду інформацію про кримінальні справи, по яким підсудні перебувають під вартою понад строки

До 10 січня 2025 року

( за 2024 рік)

Керівник апарату суду Богдан І.І., секретар суду  Бут В.І.

 

9.7

Щомісячно подавати до відділу ведення Державного реєстру виборців виконавчого комітету Роменської міської ради відомості про виборців, які протягом попереднього місяця були визнані недієздатними, або скасовано рішення про визнання їх недієздатними

Щомісячно до 5 числа

Секретар суду Ревера А.О.

 

9.8

Складання та надання звітів щодо забезпечення незалежності та безпеки суддів, про результати роботи служби судових розпорядників

щоквартально

Голова суду, судовий розпорядник Мельников О.А.

 

9.9

Направити інформацію для суддівського досьє за 2024 рік до ВККСУ

в строки визначені в графіку ВККСУ

Керівник апарату суду Богдан І.І.,помічник голови суду Марюха В.О., головний спеціаліст по роботі з персоналом Луценко С.В.

 

Розділ 10

Вдосконалення діловодства та архівної справи суду

 

 

 

10.1

За окремо розробленим графіком передати на збереження до архіву суду всі судові справи та наряди відповідно до номенклатури за 2024 рік

В строки визначені відповідним графіком

 Зав.архівом Побіращенко Н.Г., ст..секретар суду Мега О.А.,

секретарі суду: Духіна А.В., Бут В.І., Калюжна К.Ю., Ревера А.О., Землянікіна М.П., Дмитренко М.О., помічник голови суду Марюха В.О., головний спеціаліст по роботі з персоналом Луценко С.В.

 

10.2

Здійснити перевірку щодо звернення судових рішень до виконання ( у цивільному судочинстві )

травень

заступник керівника апарату суду Анякіна Т.В.

 

10.3

Перевірити стан виконання  функціональних обов’язків  працівниками апарату суду:

а)  секретарем суду:

Бут В.І.;

б) секретарем судового

 засідання:

Петренко Л.П.

в) завідувач архівом :

Побіращенко Н.Г.

Наслідки вивчення розглянути на виробничій нараді працівників суду

На протязі півріччя

 

керівник апарату Богдан І.І., заступник керівника апарату суду Анякіна Т.В.

 

 

10.4

Перевірити роботу канцелярії  суду щодо  виконання норм Інструкції з діловодства в місцевих та апеляційних судах України в частині  направлення судових справ за межі суду

На протязі півріччя

Заступник керівника апарату суду Анякіна Т.В.

 

10.5

Перевірити роботу канцелярії  суду щодо  виконання норм Інструкції з діловодства в місцевих та апеляційних судах України в частині  щодо надання судової справи для ознайомлення

На протязі півріччя

Заступник керівника апарату суду Анякіна Т.В.

 

10.6

Перевірити роботу канцелярії  суду щодо   обліку  судового збору

На протязі півріччя

Заступник керівника апарату суду Анякіна Т.В.