Отримуйте інформацію лише з офіційних джерел
Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46
ЗАТВЕРДЖЕНО
Рішенням зборів суддів Роменського міськрайонного суду Сумської області
Від 21 грудня 2022 року №21
ПЛАН
ОСНОВНИХ НАПРЯМКІВ РОБОТИ
РОМЕНСЬКОГО МІСЬКРАЙОННОГО СУДУ СУМСЬКОЇ ОБЛАСТІ
на перше півріччя 2023 року
№ п/п |
Найменування заходів |
Строки виконання |
Відповідальні за виконання |
Відмітки про виконання |
Розділ 1 |
Загальні питання |
|
|
|
1.1 |
Проаналізувати з суддями підсумки роботи суду за 2022 рік по здійсненню правосуддя |
Лютий |
Голова суду Євлах О.О. |
|
1.2 |
Здійснювати контроль за дотриманням строків виконання контрольних документів та вживати заходи стосовно поліпшення виконавської дисципліни в суді |
Постійно на протязі півріччя |
Голова суду Євлах О.О., Керівник апарату Богдан І.І. |
|
1.3 |
Регулярно проводити виробничі наради суддів і виробничі наради всіх працівників суду по розгляду поточних питань діяльності суду, виконання плану роботи суду, стану трудової і виконавчої дисципліни |
На протязі півріччя |
Голова суду Євлах О.О., керівник апарату Богдан І.І. помічник голови суду Марюха В.О. |
|
1.4 |
Забезпечувати дотримання Закону України ««Про запобігання корупції» |
На протязі півріччя |
Голова суду Євлах О.О., Керівник апарату Богдан І.І. |
|
1.5 |
Інформувати на виробничих нарадах суддів про скасовані, змінені судові рішення та які були переглянуті в апеляційному та касаційному порядку |
Щомісяця на протязі півріччя |
Помічник голови суду Марюха В.О |
|
1.6 |
Проводити інформаційно - роз’яснювальну роботу з працівниками апарату суду щодо етики відносин з відвідувачами суду. Вживати заходи щодо усунення причин, що можуть приводити до скарг відвідувачів |
На протязі півріччя |
керівник апарату Богдан І.І. |
|
1.7 |
Негайно інформувати Раду суддів України та Вищу раду правосуддя про випадки втручання в діяльність суду та суддів |
У разі виявлення |
Голова суду Євлах О.О., судді |
|
Розділ 2 |
Розглянути на зборах суддів та працівників апарату Роменського міськрайонного суду Сумської області
|
|
|
|
2.1 |
Підсумки роботи Роменського міськрайонного суду Сумської області по здійсненню правосуддя за 2022 рік
|
лютий |
Голова суду Євлах О.О., Керівник апарату Богдан І.І. |
|
2.2 |
Аналіз обліково – статистичної роботи суду за 2022 рік |
У строки визначені ТУ ДСА України в Сумській області |
Голова суду Євлах О.О., помічник голови суду Марюха В.О.
|
|
2.3 |
Звіт керівника апарату суду «Про організаційне забезпечення роботи Роменського міськрайонного суду в 2022 році» |
лютий |
Керівник апарату Богдан І.І. |
|
2.4 |
Про стан роботи суду зі і зверненнями громадян за 2022 рік
|
лютий |
Голова суду Євлах О.О., Керівник апарату Богдан І.І. помічник голови суду Марюха В.О. |
|
2.5 |
На виконання Рішення Ради суддів України від 02.04.2015 р. № 28 провести аналіз ефективності діяльності Роменського міськрайонного суду за 2022 рік (базові показники) |
лютий |
помічник голови суду Марюха В.О. |
|
2.6 |
Вивчати практику та узагальнення судової практики що проводиться вищими судовими інстанціями |
Постійно На протязі півріччя |
Судді, помічники суддів |
|
2.7 |
Вивчати та аналізувати причини тривалого розгляду справ. Здійснювати контроль за дотриманням суддями розумних строків розгляду справ, особливу увагу приділяти на оперативність розгляду справ, по яким підсудні утримуються під вартою, а також справ щодо неповнолітніх |
Протягом півріччя |
Голова суду Євлах О.О., судді |
|
Розділ 3 |
Узагальнення, аналізи, вивчення судової практики, зверненням громадян, доступ до публічної інформації
|
|
|
|
3.1 |
Проаналізувати роботу зі зверненнями громадян |
До 05 січня 2023 року (за 2022 рік)
|
Голова суду Євлах О.О., Керівник апарату Богдан І.І., помічник голови суду Марюха В.О.
|
|
3.2 |
Організовувати роботу зі зверненнями громадян та ведення особистого прийому, про хід та наслідки останнього зазначати у аналізах стану роботи зі зверненнями громадян. |
постійно |
Голова суду Євлах О.О., Керівник апарату Богдан І.І., помічник голови суду Марюха В.О.
|
|
3.3 |
Здійснювати постійний контроль за станом діловодства по розгляду звернень громадян |
На протязі півріччя |
Керівник апарату Богдан І.І.
|
|
3.4 |
Надання інформації відповідно до ЗУ «Про доступ до публічної інформації» |
постійно |
Голова суду Євлах О.О., керівник апарату Богдан І.І., помічник голови суду Марюха В.О. |
|
3.5 |
Проаналізувати стан висвітлення інформації на офіційному сайті суду за 2022 рік |
лютий |
Керівник апарату суду Богдан І.І.
|
|
3.6 |
Узагальнення розгляду судом справ у спорах, що виникають з позики, кредиту, банківського вкладу за 2022 рік |
лютий |
Суддя Машина І.М. помічник голови суду Марюха В.О. |
|
3.7 |
Узагальнення розгляду судом справ у спорах, що виникають із трудових правовідносини за 2022 рік |
березень |
Суддя Машина І.М. помічник голови суду Марюха В.О. |
|
3.8 |
Провести аналіз підстав зупинення кримінальних проваджень за період з 2020-2022 роки
|
Лютий-березень |
Суддя Шульга В.О. помічник голови суду Марюха В.О. |
|
Розділ 4 |
Комунікаційні заходи |
|
|
|
4.1 |
Для підвищення престижу роботи в суді та для профорієнтація молоді проводити інформаційно-просвітницьку роботу серед студентів та школярів учбових закладів міста і району в рамках «Відкритість та доступність суду» |
На протязі півріччя
|
Суддя –спікер Цвєлодуб Г.О., судді, помічник голови суду Марюха В.О. |
|
4.2 |
Покращувати рівень обізнаності громадян щодо діяльності судової системи шляхом висвітлення діяльності суду на веб - сайті суду |
На протязі півріччя |
Помічник голови суду Марюха В.О. |
|
4.3 |
За запрошенням приймати участь в проведенні семінарів, «круглих столів», зустрічей тощо |
На протязі півріччя |
Голова суду Євлах О.О., суддя – спікер Цвєлодуб Г.О., судді, керівник апарату суду Богдан І.І., помічник голови суду Марюха В.О. |
|
4.4 |
Здійснювати моніторинг матеріалів у ЗМІ, які стосуються діяльності суду та суддів, при необхідності, оперативно реагувати на них |
На протязі півріччя |
суддя - спікер Цвєлодуб Г.О., помічник голови суду Марюха В.О. |
|
4.5 |
Здійснювати популяризацію юридичних професій, під час проходження студентами вищих навчальних закладів України практики у суді |
На протязі півріччя
|
помічник голови суду Марюха В.О. |
|
4.6 |
Надання звітної інформації щодо взаємодії суду і засобів масової інформації. «Звіт суду щодо комунікаційної діяльності» , «Інформація щодо прес-служби суду» |
Щоквартально до 15 числа |
Керівник апарату суду Богдан І.І., помічник голови суду Марюха В.О. |
|
4.7 |
Здійснювати оновлення інформації на інформаційних стендах у фойє суду |
У разі потреби |
Помічник голови суду Марюха В.О. |
|
4.8 |
Здійснювати співпрацю з громадськими приймальнями по наданню безоплатної правової допомоги |
постійно |
Голова суду Євлах О.О., суддя-спікер Цвєлодуб Г.О.,керівник апарату суду Богдан І.І., помічник голови суду Марюха В.О. |
|
4.9 |
Провести «День відкритих дверей» |
Протягом півріччя
|
суддя - спікер Цвєлодуб Г.О., помічник голови суду Марюха В.О. |
|
5. |
Підвищення професійного рівня, ділової кваліфікації суддів, та працівників Роменського міськрайонного суду |
|
|
|
5.1 |
Проводити навчання та інформування : A) з суддями та помічниками суддів з питань вивчення та застосування постанов ВС, Дайджестів судової практики ВС; практики Європейського суду, інформаційних листів та іншої судової практики;
Б) з працівниками апарату суду з актуальних питань вивчення та застосування в своїй діяльності чинного законодавства, інших нормативних актів;
в) з працівниками суду по виконанню вимог законодавства щодо боротьби з корупцією;
Д) з працівниками апарату суду вивчати оновлення, які періодично відбуваються в АСДС |
Постійно
Щомісяця (в строки визначені окремим планом)
На протязі Півріччя
На протязі Півріччя
|
Голова суду Євлах О.О., керівник апарату суду Богдан І.І. |
|
5.2 |
Проходити навчання, які проводяться НШС України |
На протязі півріччя
|
Судді , працівники апарату суду |
|
5.3 |
Провести навчання щодо вивчення Інструкції з діловодства в місцевих та апеляційних судах України затвердженої наказом ДСА України від 20.08.2019 № 814 в частині засвідчення та видавання копій судових рішень та документів |
січень |
Керівник апарату суду Богдан І.І., |
|
5.4 |
Проводити перевірку щодо якості знань Положення про автоматизовану систему документообігу суду, з працівниками апарату суду |
На протязі півріччя
|
Керівник апарату суду Богдан І.І., головний спеціаліст з ІТ Сироватський В.А. |
|
5.5 |
Надання консультацій працівникам суду, відповідальними за складання статистичних звітів, у звітний період |
На протязі півріччя
|
головний спеціаліст з ІТ Сироватський В.А.
|
|
5.6 |
Провести заняття з секретарями судового засідання, щодо виконання вимог Інструкції щодо роботи з технічними засобами фіксування судового засідання |
На протязі півріччя |
головний спеціаліст з ІТ Сироватський В.А.
|
|
5.7 |
Провести заняття з державними службовцями суду з питань вивчення ЗУ « Про державну службу» |
На протязі півріччя
|
Заступник керівника апарату суду Анякіна Т.В. |
|
5.8 |
Провести заняття щодо вивчення положень антикорупційного законодавства та щодо заповнення декларації про майно, доходи, витрати і зобов’язання фінансового характеру |
березень |
Головний спеціаліст по роботі з персоналом Луценко С.В. |
|
5.9 |
Провести навчання з працівниками апарату суду щодо правил спілкування з людьми з особливими потребами |
На протязі півріччя
|
Заступник керівника апарату суду Анякіна Т.В. |
|
5.10 |
Вивчати з працівниками патронатної служби законодавство та інші нормативно-правові акти що стосуються патронатної служби |
На протязі півріччя
|
Керівник апарату суду Богдан І.І., помічник голови суду Марюха В.О. |
|
5.11 |
У разі проведення оновлень та змін у системі ДЗС надавати практичну та методичну допомогу з питань практичного застосування автоматизованої системи документообігу суду КП «Д-3» |
На протязі півріччя |
головний спеціаліст з ІТ Сироватський В.А.
|
|
5.12 |
Проведення навчання з працівниками апарату суду щодо застосування «Електронного суду» |
На протязі півріччя |
головний спеціаліст з ІТ Сироватський В.А.
|
|
5.13 |
Вивчення Інструкції з діловодства в місцевих та апеляційних судах України затвердженої наказом ДСА України від 20.08.2019 № 814 в частині порядку реєстрації судових справ |
На протязі півріччя |
Керівник апарату суду Богдан І.І. |
|
5.14 |
Провести навчання щодо оформлення документів за ДСТУ 4163:2020
|
Лютий |
Заступник керівника апарату суду Анякіна Т.В. |
|
Розділ 6 |
Робота з державними службовцями та працівниками патронатної служби Роменського міськрайонного суду Сумської області |
|
|
|
6.1 |
Регулярно здійснювати наповнення інформаційно-аналітичної системи «Кадри-WEB» |
На протязі півріччя
|
заступник керівника апарату Анякіна Т.В., головний спеціаліст по роботі з персоналом Луценко С.В. |
|
6.2 |
Готувати матеріали та здійснювати контроль за їх проходженням: - по присвоєнню чергових рангів державним службовцям суду; - за строками вислуги, як суддів, так і працівників апарату суду, які дають право на одержання відсоткової надбавки
|
На протязі півріччя
|
Голова суду Євлах О.О.,керівник апарату суд Богдан І.І., заступник керівника апарату Анякіна Т.В., головний спеціаліст по роботі з персоналом Луценко С.В. |
|
6.3 |
Регулярно готувати інформацію про штатну та фактичну чисельність суддів та працівників апарату |
На протязі півріччя
|
Головний спеціаліст по роботі з персоналом Луценко С.В. |
|
6.4 |
Підготувати та надати звіт в ТУ ДСА України в Сумській області щодо підготовки, перепідготовки, підвищення кваліфікації кадрів |
щоквартально |
Керівник апарату суду Богдан І.І., головний спеціаліст по роботі з персоналом Луценко С.В. |
|
6.5 |
Підготовка та надання «Звіту про кількісний склад державних службовців» |
щоквартально |
Керівник апарату суду Богдан І.І., головний спеціаліст по роботі з персоналом Луценко С.В. |
|
6.6 |
Ведення військового обліку працівників суду |
Постійно на протязі півріччя |
Заступник керівника апарату суду Анякіна Т.В., головний спеціаліст по роботі з персоналом Луценко С.В. |
|
6.7 |
Здійснювати контроль за своєчасним проведенням декларування про майно, доходи, витрати і зобов’язання фінансового характеру суддями, помічниками суддів, державними службовцями в 2022 році* |
до 27 березня 2023 року |
Голова суду Євлах О.О., керівник апарату суду Богдан І.І. |
|
6.8 |
Здійснити перевірку фактів подання присяжними декларацій відповідно до ЗУ «Про запобігання корупції» та повідомлення НАЗК про випадки неподання чи несвоєчасного подання таких декларацій* |
протягом десяти календарних днів з граничної дати подання таких декларацій
|
Помічник голови суду Марюха В.О. |
|
6.9 |
Проводити засідання конкурсної комісії* |
У разі потреби |
Керівник апарату суду Богдан І.І., голова конкурсної комісії Анякіна Т.В., члени конкурсної комісії, адміністратор |
|
6.10 |
Знайомити осіб, які претендують на зайняття посад державних службовців, із спеціальними обмеженнями, встановленим Законом України „Про державну службу” та Закону України „Про запобігання корупції” |
У разі потреби,на протязі півріччя |
Керівник апарату суду Богдан І.І., заступник керівника апарату суду Анякіна Т.В., головний спеціаліст по роботі з персоналом Луценко С.В. |
|
6.11 |
Організовувати та забезпечувати проходження практики студентами юридичних учбових закладів |
На протязі півріччя |
Керівник апарату суду Богдан І.І., заступник керівника апарату суду Анякіна Т.В., Головний спеціаліст по роботі з персоналом Луценко С.В. |
|
6.12 |
Надавати практичну допомогу новоприйнятим працівникам |
На протязі півріччя |
Керівник апарату суду Богдан І.І., заступник керівника апарату Анякіна Т.В.,головний спеціаліст по роботі з персоналом Луценко С.В. |
|
6.13 |
Здійснювати контроль за станом кадрової роботи та кадрового діловодства у суді |
Протягом півріччя |
Керівник апарату суду Богдан І.І. |
|
Розділ 7 |
Фінансово – господарська діяльність суду |
|
|
|
7.1 |
Забезпечити постійний контроль за правильністю оформлення, відповідністю чинному законодавству та своєчасністю подання контрольних та фінансових документів до ТУ ДСА у Сумській області |
Постійно на протязі півріччя
|
Голова суду Євлах О.О, керівник апарату Богдан І.І., заступник керівника апарату суду Анякіна т.В. |
|
7.2 |
Складати звіт про рух матеріальних цінностей та надсилати до ТУ ДСА у Сумській області |
Щоквартально |
керівник апарату Богдан І.І., заступник керівника апарату суду Анякіна Т.В., |
|
7.3 |
Забезпечити контроль за споживанням енергоносіїв, послуг зв’язку та використанням матеріальних цінностей з метою економії та ефективного використання бюджетних коштів |
постійно |
керівник апарату Богдан І.І., заступник керівника апарату суду Анякіна Т.В., завідувач господарством Зозуля Ю.П. |
|
7.4 |
Сприяти у перегляді та укладенні угод на послуги по обслуговуванню суду поштовим зв’язком та іншими послугами |
На протязі півріччя ( у разі потреби) |
керівник апарату Богдан І.І. |
|
7.5 |
Готувати заявки на придбання матеріальних цінностей для потреб суду |
щокварталу |
керівник апарату Богдан І.І., заступник керівника апарату суду Анякіна Т.В., |
|
7.6 |
Підтримання належного порядку в приміщенні суду та прилеглій території |
постійно |
Керівник апарату Богдан І.І.,зав. господарством Зозуля Ю.П. |
|
Розділ 8 |
Здійснення правосуддя в кримінальних, цивільних, адміністративних справах, та справах про адміністративні правопорушення |
|
|
|
8.1 |
Складати довідки про стан розгляду кримінальних, цивільних та адміністративних справ понад строки встановлені процесуальним законодавством. |
Щомісяця на протязі півріччя |
Секретарі суду: Бут В.І., Солодовник К.І. секретар судового засідання Холод О.В., |
|
8.2 |
Підготувати інформацію про навантаженість на суддів за 2022 рік щодо розгляду кримінальних, цивільних, адміністративних справ, справ про адміністративні правопорушення та інших матеріалів у порядку виконання |
До 15 січня 2022 року |
Помічник голови суду Марюха В.О., старший секретар суду Мега О.А.,секретарі суду: Бут В.І., Солодовник К.І., Калюжна К.Ю., секретар судового засідання Холод О.В. |
|
8.3 |
Проводити кодифікаційну роботу в контрольних примірниках кодексів України |
постійно |
Головний спеціаліст по роботі з персоналом Луценко С.В. |
|
8.4 |
Перевірити стан і своєчасність приведення до виконання судових рішень, які розглянуті суддями за 2022 рік у кримінальних, цивільних, адміністративних (КАС)справах, справ про адміністративні правопорушення. Скласти відповідні акти щодо справ, які підлягають для здачі в архів та які перебувають на контролі |
До 25 березня 2023 року |
Всі судді по своїх справах, помічники суддів |
|
8.5 |
Контроль за постійним наповненням реєстру судових рішень України, згідно Порядку ведення Єдиного державного реєстру судових рішень, затвердженого рішенням Вищої ради правосуддя від 19.04.2018 № 1200/0/15-18 |
постійно |
Керівник апарату Богдан І.І. |
|
8.6 |
Внесення відомостей до системи ДСЗ в табель обліку роботи присяжних, щодо участі їх у справах |
постійно |
Секретар суду Духіна А.В. |
|
8.7 |
Забезпечення он-лайн трансляцій судових засідань по справах |
У разі потреби |
Секретарі судового засідання |
|
Розділ 9 |
Звітність та обліково – статистична робота суду |
|
|
|
9.1 |
Підготувати та подати звіти до ТУ ДСА у Сумській області за 2022 рік |
В строки визначені в графіку ТУДСА України в Сумській області |
Голова суду Євлах О.О., керівник апарату Богдан І.І., пом. голови суду Марюха В.О. Ст..секретар суду Мега О.А. секретарі суду: Бут В.І., Солодовник К.І., Калюжна К.Ю., Духіна А.В., Дмитренко М.О.; секретар судового засідання Холод О.В.; головн.спеціаліст з ІТ Сироватський В.А. |
|
9.3 |
Скласти огляд даних про стан здійснення правосуддя за 2022 рік |
В строки визначені в графіку ТУДСА України в Сумській області |
Голова суду Євлах О.О., пом. голови суду Марюха В.О. |
|
9.4 |
Здійснити аналіз обліково-статистичної роботи Роменського міськрайонного суду Сумської області за 2022 рік
|
В строки визначені в графіку ТУДСА України в Сумській області |
Голова суду Євлах О.О., пом. голови суду Марюха В.О. |
|
9.5 |
Приймати участь в семінарах, навчаннях, вебінарах ТУ ДСА України в Сумській області з питань судової статистики |
На протязі півріччя |
Працівники суду, відповідальні за складання статзвітів, головний спеціаліст з інформаційних технологій |
|
9.6 |
Підготувати та надіслати до Сумського апеляційного суду інформацію про кримінальні справи, по яким підсудні перебувають під вартою понад строки |
До 10 січня 2023 року ( за 2022 рік) |
Керівник апарату суду Богдан І.І., секретар суду Бут В.І. |
|
9.7 |
Щомісячно подавати до відділу ведення Державного реєстру виборців виконавчого комітету Роменської міської ради відомості про виборців, які протягом попереднього місяця були визнані недієздатними, або скасовано рішення про визнання їх недієздатними |
Щомісячно до 5 числа |
Секретар судового засідання Холод О.В. |
|
9.8 |
Складання та надання звітів щодо забезпечення незалежності та безпеки суддів, про результати роботи служби судових розпорядників |
щоквартально |
Голова суду Євлах О.О., судовий розпорядник Мельников О.А. |
|
9.9 |
Надання інформації в ТУ ДСА України в Сумській області щодо кількості судових рішень, які містять посилання на рішення Європейського Суду з прав людини та є результатом відновлення попереднього юридичного стану Стягувача здійсненого шляхом повторного розгляду справи судом, включаючи відновлення провадження у справі (ст.10 ЗУ «Про виконання рішень та застосування практики Європейського суду з прав людини») |
щоквартально |
Голова суду Євлах О.О., помічник голови суду Марюха В.О. |
|
6.14 |
Направити інформацію для суддівського досьє за 2022 рік до ВККСУ |
в строки визначені в графіку ВККСУ |
Керівник апарату суду Богдан І.І.,помічник голови суду Марюха В.О., головний спеціаліст по роботі з персоналом Луценко С.В. |
|
Розділ 10 |
Вдосконалення діловодства та архівної справи суду |
|
|
|
10.1 |
За окремо розробленим графіком передати на збереження до архіву суду всі судові справи та наряди відповідно до номенклатури за 2022 рік |
В строки визначені відповідним графіком |
Зав.архівом Тендіт О.М., ст..секретар суду Мега О.А., секретарі суду: Духіна А.В., Бут В.І., Калюжна К.Ю., Солодовник К.І., Дмитренко М.О., секретар с/з Холод О.В., помічник голови суду Марюха В.О., головний спеціаліст по роботі з персоналом Луценко С.В. |
|
10.2 |
Здійснити перевірку щодо звернення судових рішень до виконання ( у кримінальному судочинстві ) |
травень |
Заступник керівника апарату суду Анякіна Т.В. |
|
10.3 |
Перевірити стан виконання функціональних обов’язків працівниками апарату суду: а) старшим секретарем суду: Мегою О.А.; б)секретарем суду: Дмитренко М.О.; в) секретарем судового засідання: Дем’яненко С.А.; г) кур’єром суду : Пальоною О.О. Наслідки вивчення розглянути на виробничій нараді працівників суду |
На протязі півріччя |
керівник апарату Богдан І.І., заступник керівника апарату суду Анякіна Т.В.
|
|
10.4 |
Перевірити роботу канцелярії суду щодо виконання норм Інструкції з діловодства в місцевих та апеляційних судах України в частині направлення судових справ за межі суду |
На протязі півріччя |
Заступник керівника апарату суду Анякіна Т.В. |
|
10.5 |
Перевірити роботу канцелярії суду щодо виконання норм Інструкції з діловодства в місцевих та апеляційних судах України в частині щодо надання судової справи для ознайомлення |
На протязі півріччя |
Заступник керівника апарату суду Анякіна Т.В. |
|
10.6 |
Перевірити роботу канцелярії суду щодо обліку судового збору |
На протязі півріччя |
Заступник керівника апарату суду Анякіна Т.В. |
|
10.7 |
Здійснити перевірку архіву суду в частині «Експертиза цінності судових справ та документів суду» відповідно до розділу ІІІ Інструкції про порядок передання до архіву місцевого та апеляційного суду, зберігання в ньому, відбору та передання до державних архівних установ та архівних відділів міських рад судових справ та управлінської документації суду, затвердженої наказом ДСА України від 15.12.2011 №168 |
На протязі півріччя |
Заступник керівника апарату суду Анякіна Т.В. |
|