Отримуйте інформацію лише з офіційних джерел
Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46
ЗАТВЕРДЖЕНО
Рішенням зборів суддів Роменського міськрайонного суду Сумської області
Від «23» червня 2021 року № 5
ПЛАН
ОСНОВНИХ НАПРЯМКІВ РОБОТИ
РОМЕНСЬКОГО МІСЬКРАЙОННОГО СУДУ СУМСЬКОЇ ОБЛАСТІ
на друге півріччя 2021 року
№ п/п |
Найменування заходів |
Строки виконання |
Відповідальні за виконання |
Відмітки про виконання |
Розділ 1 |
Загальні питання |
|
|
|
1.1 |
Проаналізувати з суддями підсумки роботи суду по здійсненню правосуддя за перше півріччя 2021 року.
|
серпень |
Голова суду Шульга В.О. |
|
1.2 |
Здійснювати контроль за дотриманням строків виконання документів |
Постійно на протязі півріччя |
Голова суду Шульга В.О., Керівник апарату Богдан І.І. |
|
1.3 |
Регулярно проводити виробничі наради суддів і виробничі наради всіх працівників суду по розгляду поточних питань діяльності суду, виконання плану роботи суду, стану трудової і виконавчої дисципліни. |
На протязі півріччя |
Голова суду Шульга В.О., керівник апарату суду Богдан І.І.,помічник голови суду Марюха В.О. |
|
1.4 |
Забезпечувати дотримання Закону України «Про запобігання корупції». |
На протязі півріччя |
Голова суду Шульга В.О., керівник апарату суду Богдан І.І. |
|
1.5 |
Інформувати на виробничих нарадах суддів про скасовані, змінені судові рішення та які були переглянуті в апеляційному та касаційному порядку. |
щомісячно |
Помічник голови суду Марюха В.О. |
|
1.6 |
Проводити інформаційно – роз’яснювальну роботу з суддями, працівниками апарату суду щодо етики відносин з відвідувачами суду. Вживати заходи щодо усунення причин, що призводять до скарг відвідувачів. |
постійно |
Голова суду Шульга В.О., керівник апарату суду Богдан І.І. |
|
1.7 |
Негайно інформувати Раду суддів України про випадки втручання в діяльність суду та суддів. |
У разі виявлення |
Голова суду Шульга В.О., судді |
|
Розділ 2 |
Розглянути на зборах суддів та працівників апарату Роменського міськрайонного суду Сумської області
|
|
|
|
2.1 |
Про підсумки роботи Роменського міськрайонного суду Сумської області по здійсненню правосуддя за перше півріччя 2021 року. |
серпень |
Голова суду Шульга В.О., керівник апарату Богдан І.І., помічник голови суду Марюха В.О. |
|
2.2 |
Аналіз обліково-статистичної роботи суду за 1 півріччя 2021 року |
Згідно графіку ТУ ДСА України в Сумській області |
Голова суду Шульга В.О., помічник голови суду Марюха В.О.
|
|
2.3 |
В порядку виконання Рішення Ради суддів України від 02.04.2015 року № 28, провести аналіз ефективності організації роботи Роменського міськрайонного суду ( базові показники) |
До 01 серпня |
помічник голови суду Марюха В.О.
|
|
2.4 |
Вивчати та аналізувати причини тривалого розгляду справ, здійснювати контроль за дотриманням суддями розумних строків розгляду справ, особливу увагу приділяти на оперативність розгляду справ, по яким підсудні утримуються під вартою, а також справ щодо неповнолітніх. |
Протягом півріччя |
Голова суду Шульга В.О., всі судді |
|
2.5 |
Вивчати практику та узагальнення судової практики що проводиться вищими судовими інстанціями |
Протягом півріччя |
Голова суду Шульга В.О., всі судді |
|
Розділ 3 |
Узагальнення, аналізи, вивчення судової практики та робота зі зверненням громадян
|
|
|
|
3.1 |
Проаналізувати роботу зі зверненнями громадян |
До 05 липня 2021 року |
Керівник апарату суду Богдан І.І., помічник голови суду Марюха В.О. |
|
3.2 |
Організовувати роботу зі зверненнями громадян та ведення особистого прийому, про хід та наслідки останнього зазначати у аналізах стану роботи зі зверненнями громадян. |
постійно |
Голова суду Шульга В.О., керівник апарату Богдан І.І. помічник голови суду Марюха В.О. |
|
3.3 |
Проводити узагальнення судової практики за темами, які надходять з вищих судових інстанцій. |
Постійно. На протязі півріччя |
Голова суду Шульга В.О., судді, помічник голови суду Марюха В.О. |
|
3.4 |
Аналіз підстав скасування вироків та ухвал у кримінальних провадженнях та справах пов’язаних з виконанням вироків суду за 2020 рік та І півр.2021 року |
вересень |
Суддя Шульга В.О., помічник голови суду Марюха В.О. |
|
3.5 |
Аналіз підстав скасування рішень у цивільних справах та справах пов’язаних з виконанням рішень суду за 2020 рік та І півр.2021 року |
жовтень |
Суддя Євлах О.О., помічник голови суду Марюха В.О. |
|
3.6 |
Узагальнити причини тривалого не розгляду кримінальних проваджень, які перебувають на розгляді суду понад строки встановленні КПК України |
жовтень |
Суддя Машина І.М., помічник голови суду Марюха В.О. |
|
3.7 |
Надання інформації відповідно до ЗУ «Про доступ до публічної інформації» |
постійно |
Голова суду Шульга В.О., помічник голови суду Марюха В.О. |
|
3.8 |
Надання інформації відповідно до ЗУ «Про звернення громадян» |
постійно |
Голова суду Шульга В.О., помічник голови суду Марюха В.О. |
|
4 |
Комунікаційні заходи |
|
|
|
4.1 |
До Дня юриста провести зустрічі із старшокласниками шкіл міста щодо профорієнтація молоді |
жовтень |
Суддя –спікер Євтюшенкова В.І. помічник голови суду Марюха В.О. |
|
4.2 |
У рамках Всеукраїнського тижня права провести заходи щодо висвітлення діяльності суду |
У час проведення Всеукраїнського тижня права |
Суддя –спікер Євтюшенкова В.І. помічник голови суду Марюха В.О. |
|
4.3 |
Для підвищення престижу роботи в суді та для профорієнтація молоді проводити інформаційно-просвітницьку роботу серед студентів та школярів учбових закладів міста і району в рамках «Відкритість та доступність суду» |
На протязі півріччя |
Суддя –спікер Євтюшенкова В.І., помічник голови суду Марюха В.О. |
|
4.4 |
Покращувати рівень обізнаності громадян щодо діяльності судової системи шляхом висвітлення діяльності суду на веб - сайті суду |
На протязі півріччя |
Помічник голови суду Марюха В.О. |
|
4.5 |
За запрошенням приймати участь в проведенні семінарів, «круглих столів», зустрічей тощо. |
На протязі півріччя |
Голова суду Шульга В.О., судді, суддя-спікер Євтюшенкова В.І., керівник апарату суду Богдан І.І., помічник голови суду Марюха В.О. |
|
4.6 |
Здійснювати моніторинг матеріалів у ЗМІ, які стосуються діяльності суду та суддів, при необхідності, оперативно реагувати на них |
На протязі півріччя |
суддя - спікер Євтюшенкова В.І., помічник голови суду Марюха В.О. |
|
4.7 |
Здійснювати популяризацію юридичних професій, під час проходження студентами вищих навчальних закладів України практики у суді |
На протязі півріччя |
помічник голови суду Марюха В.О. |
|
4.8 |
Підтримка стосунків між членами суддівського корпусу, сприяння в обміні інформацією між ними та організації спільної комунікативної діяльності за межами судової влади |
Протягом півріччя |
Голова суду Шульга В.О., суддя-спікер Євтюшенкова В.І. |
|
4.9 |
Висвітлювати інформацію про розгляд судом справ різної категорії |
Протягом півріччя |
помічник голови суду Марюха В.О.
|
|
4.10 |
Провести «День відкритих дверей» |
Протягом півріччя |
суддя - спікер Євтюшенкова В.І., помічник голови суду Марюха В.О. |
|
4.11 |
Надання звітної інформації щодо взаємодії суду і засобів масової інформації. «Звіт суду щодо комунікаційної діяльності» , «Інформація щодо прес-служби суду» |
Щоквартально до 15 числа |
Керівник апарату суду Богдан І.І., помічник голови суду Марюха В.О. |
|
4.12 |
Здійснювати співпрацю з громадськими приймальнями по наданню безоплатної правової допомоги
|
постійно |
Голова суду Шульга В.О., судді, суддя-спікер Євтюшенкова В.І., керівник апарату суду Богдан І.І., помічник голови суду Марюха В.О. |
|
5 |
Підвищення професійного рівня, ділової кваліфікації суддів, та працівників Роменського міськрайонного суду |
|
|
|
5.1 |
Проводити навчання та інформування : а)з суддями та помічниками суддів з питань вивчення та застосування практики ВС , практики Європейського суду, дайджестів судової практики ВС, інформаційних листів та іншої судової практики; б) з працівниками апарату суду з актуальних питань вивчення та застосування в своїй діяльності чинного законодавства, інших нормативних актів; в) з працівниками суду по виконанню вимог законодавства щодо боротьби з корупцією; г) з працівниками апарату суду вивчати оновлення , які періодично відбуваються в АСДС. |
На протязі Півріччя
|
Голова суду Шульга В.О., керівник апарату Богдан І.І., голов.спец. по роботі з персоналом Луценко С.В., головний спеціаліст з ІТТ Василенко О.Ю. |
|
5.2 |
Відвідування навчання , які проводяться НШС України. |
На протязі півріччя Згідно графіка
|
Судді, працівники апарату суду, працівники патронатної служби |
|
5.3 |
Проводити перевірку якості знань Інструкції з діловодства в місцевих та апеляційних судах України. Положення про автоматизовану систему документообігу суду, з працівниками апарату суду. |
На протязі півріччя
|
Керівник апарату суду Богдан І.І., заступник керівника апарату суду Анякіна Т.В.,
голов.спец.з ІТ Василенко О.Ю. |
|
5.4 |
Провести заняття щодо вивчення положень Правил поведінки працівника суду від 06.02.2009 № 33 Із змінами, внесеними згідно з Рішенням Ради суддів |
На протязі півріччя
|
заступник керівника апарату суду Анякіна Т.В., |
|
5.5 |
Провести навчання щодо вивчення Загальних правил етичної поведінки державних службовців та посадових осіб місцевого самоврядування,що затвердженні Наказом НАДС
|
На протязі півріччя
|
заступник керівника апарату суду Анякіна Т.В., |
|
5.6 |
У разі проведення оновлень та змін у системі ДЗС надавати практичну та методичну допомогу з питань практичного застосування автоматизованої системи документообігу суду КП «Д-3», системи «Електронний суд» |
постійно |
голов.спец.з ІТ Василенко О.Ю. |
|
5.7 |
Проводити заняття з працівниками суду, відповідальними за складання статистичних звітів зі знання нормативних документів, що визначають порядок складання звітів. |
На протязі півріччя
|
Керівник апарату Богдан І.І. |
|
5.8 |
Вивчати з працівниками патронатної служби законодавство та інші нормативно – правові акти що стосуються патронатної служби |
Протягом півріччя |
Керівник апарату Богдан І.І., помічник голови суду Марюха В.О. |
|
5.9 |
Проведення навчання з працівниками суду щодо застосування «Електронного суду» |
Протягом півріччя |
голов.спец.з ІТ Василенко О.Ю. |
|
Розділ 6 |
Робота з державними службовцями, службовцями та працівниками патронатної служби Роменського міськрайонного суду Сумської області
|
|
|
|
6.1 |
Готувати матеріали та здійснювати контроль за їх проходженням: - по присвоєнню чергових рангів державним службовцям суду; - за строками вислуги, як суддів, так і працівників апарату суду, які дають право на одержання відсоткової надбавки
|
На протязі півріччя
|
Голова суду Шульга В.О., керівник апарату суду Богдан І.І., заступник керівника апарату Анякіна Т.В., голов.спец.по роботі з персоналом Луценко С.В. |
|
6.2 |
Скласти графік основних та додаткових відпусток для суддів та працівників апарату суду. |
До 25 грудня 2021 р. |
Керівник апарату Богдан І.І., заступник керівника апарату Анякіна Т.В., голов.спец.по роботі з персоналом Луценко С.В. |
|
6.3 |
Розробити штатний розпис суду на 2022 рік та направити в ТУ ДСА України в Сумській області для затвердження. |
До кінця 2021 року |
Керівник апарату Богдан І.І., заступник керівника апарату Анякіна Т.В. |
|
6.4 |
Надавати звіт в ТУ ДСА України в Сумській області щодо підготовки, перепідготовки, підвищення кваліфікації кадрів |
щоквартально |
Керівник апарату Богдан І.І., голов.спец. по роботі з персоналом Луценко С.В. |
|
6.5 |
Знайомити кандидатів на зайняття вакантних посад державних службовців з ЗУ «Про державну службу», ЗУ «Про запобігання корупції». |
У разі проведення конкурсу |
Керівник апарату Богдан І.І., заступник керівника апарату Анякіна Т.В.,голов.спецпо роботі з персоналом Луценко С.В. |
|
6.6 |
Здійснювати контроль за дотриманням порядку прийняття на посаду державних службовців. |
Постійно |
Керівник апарату суду Богдан І.І. |
|
6.7 |
Організовувати та забезпечувати проходження практики студентами юридичних учбових закладів. |
На протязі півріччя |
Керівник апарату Богдан І.І., голов.спец.по роботі з персоналом Луценко С.В. |
|
6.8 |
Надавати практичну допомогу новоприйнятим працівникам. |
На протязі півріччя |
Заступник керівника апарату Анякіна Т.В.,голов.спец. по роботі з персоналом Луценко С.В. |
|
6.9 |
Здійснювати контроль за станом кадрової роботи та кадрового діловодства у суді. |
Протягом півріччя |
Керівник апарату суду Богдан І.І. |
|
6.10 |
Регулярно готувати на надавати в ТУ ДСА України в Сумській області інформацію про штатну та фактичну чисельність суддів та працівників апарату |
Щомісячно |
Голов.спец. по роботі з персоналом Луценко С.В. |
|
6.11 |
Підготовка та надання «Звіту про кількісний склад державних службовців» |
щоквартально |
Керівник апарату суду Богдан І.І., заступник керівника апарату суду Анякіна Т.В., голов.спец. по роботі з персоналом Луценко С.В. |
|
6.12 |
Регулярно здійснювати наповнення інформаційно-аналітичної системи «Кадри-WEB» |
На протязі півріччя
|
голов. спец. по роботі з персоналом Луценко С.В. |
|
6.13 |
Проводити засідання конкурсної комісії |
У разі потреби |
Керівник апарату суду Богдан І.І., голова конкурсної комісії Анякіна Т.В., члени конкурсної комісії, адміністратор |
|
6.14 |
Проведення занять з охорони праці та пожежної безпеки з працівниками апарату суду
|
протягом півріччя |
Керівник апарату суду Богдан І.І. |
|
6.15 |
Ведення військового обліку працівників суду |
Постійно на протязі півріччя
|
Заступник керівника апарату суду Анякіна Т.В., головний спеціаліст по роботі з персоналом Луценко С.В.
|
|
6.16 |
Провести оцінювання результатів службової діяльності державних службовців за 2021 рік
|
жовтень-грудень 2021 р. |
Керівник апарату суду Богдан І.І., заступник керівника апарату суду Анякіна Т.В., головний спеціаліст по роботі з персоналом Луценко С.В. |
|
Розділ 7 |
Фінансово – господарська діяльність суду |
|
|
|
7.1 |
Забезпечити постійний контроль за правильністю оформлення, відповідністю чинному законодавству та своєчасністю подання контрольних та фінансових документів до ТУ ДСА у Сумській області. |
Постійно на протязі півріччя
|
Голова суду Шульга В.О., керівник апарату суду Богдан І.І. |
|
7.2 |
Складати звіт про рух матеріальних цінностей та надсилати до ТУ ДСА у Сумській області. Забезпечення своєчасного списання товарно-матеріальних цінностей
|
щоквартально |
керівник апарату Богдан І.І., заступник керівника апарату суду Анякіна Т.В. |
|
7.3 |
Забезпечити контроль за споживанням енергоносіїв, послуг зв’язку та використанням матеріальних цінностей з метою економії та ефективного використання бюджетних коштів |
постійно |
керівник апарату суду Богдан І.І., заступник керівника апарату суду Анякіна Т.В., завідувач господарством Зозуля Ю.П. |
|
7.4 |
Перевірити стан сантехнічної, опалювальної, електричної мереж,віконних пройомів. Провести іншу підготовку в період переходу на осінньо – зимовий період. |
вересень -жовтень |
Керівник апарату суду Богдан І.І., завідувач господарством Зозуля Ю.П. |
|
7.5 |
Підтримання належного порядку в приміщенні суду та прилеглій території |
постійно |
Керівник апарату суду Богдан І.І., завідувач господарством Зозуля Ю.П. |
|
Розділ 8 |
Здійснення правосуддя в кримінальних, цивільних, адміністративних справах, та справах про адміністративні правопорушення |
|
|
|
8.1 |
Складати довідки про стан розгляду кримінальних, цивільних та адміністративних справ понад строки встановлені процесуальним законодавством.
|
Щомісяця на протязі півріччя |
секретарі суду: Бут В.І., Стрельченко О.М., Солодовник К.І. |
|
8.2 |
Підготувати Інформацію про навантаженість на суддів в першому півріччі 2021 року щодо розгляду кримінальних, цивільних, адміністративних справ, справ про адміністративні правопорушення та інших матеріалів у порядку виконання. |
До 15 липня 2020 року |
Помічник голови суду Марюха В.О., Секретарі суду: Бут В.І., Стрельченко О.М., Калюжна К.Ю., Солодовник К.І., Мега О.А. |
|
8.3 |
Вносити відомості до системи АСДС в табель обліку роботи присяжних, щодо їх участі у справах. |
постійно |
Секретар суду Духіна А.В. |
|
8.4 |
Проводити кодифікаційну роботу в контрольних примірниках кодексів України |
постійно |
Голов.спец. по роботі з персоналом Луценко С.В. |
|
8.5 |
Забезпечення он-лайн трансляцій судових засідань по справах
Направлення запитів в ІСС щодо он-лайн трансляцій судових засідань по справах |
У разі потреби |
Головний спеціаліст з ІТ Василенко О.Ю., Помічник голови суду Марюха В.О.
|
|
8.6 |
Надсилати до Єдиного Державного реєстру судових рішень прийняті судом рішення. |
постійно |
Судді, помічники суддів |
|
8.7 |
Контроль за постійним наповненням реєстру судових рішень України, згідно Порядку ведення Єдиного державного реєстру судових рішень, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 25.05.2006 року № 740 |
постійно |
Голова суду Шульга В.О., керівник апарату Богдан І.І. |
|
Розділ 9 |
Звітність та обліково – статистична робота суду |
|
|
|
9.1 |
Готувати на направляти до ТУ ДСА України в Сумській області звіт № 1-мзс «Звіт місцевих загальних судів про розгляд судових справ» |
щоквартально |
Голова суду, керівник апарату Богдан І.І., ст.секретар суду Мега О.А. |
|
9.2 |
Скласти огляд даних судової статистики за перше півріччя 2021 року |
липень |
Помічник голови суду Марюха В.О. |
|
9.3 |
Підготувати та надіслати до Апеляційного суду Сумської області інформацію про кримінальні справи, по яким підсудні перебувають під вартою понад строки. |
До 10 липня 2020 року |
секретар суду Бут В.І. |
|
9.4 |
Надавати інформацію до відділу ведення державного реєстру виборців виконавчого комітету Роменської міської ради відомості про виборців, які протягом попереднього місяця були визнані недієздатними, або скасовано рішення про визнання їх недієздатними |
щомісячно до 5 числа |
Секретар суду Стрельченко О.М. |
|
9.5 |
Надання інформації в ТУ ДСА України в Сумській області щодо кількості судових рішень, які містять посилання на рішення Європейського Суду з прав людини та є результатом відновлення попереднього юридичного стану Стягувача здійсненого шляхом повторного розгляду справи судом, включаючи відновлення провадження у справі (ст.10 ЗУ «Про виконання рішень та застосування практики Європейського суду з прав людини») |
щоквартально |
Помічник голови суду Марюха В.О. |
|
9.6 |
Складання та надання звіту в ТУ ДСА України в Сумській області щодо забезпечення незалежності та безпеки суддів, про результати роботи служби судових розпорядників |
Щоквартально |
Голова суду Шульга В.О., судовий розпорядник Мельникова О.А. |
|
Розділ 10 |
Вдосконалення діловодства та архівної справи суду |
|
|
|
10.1 |
Перевірити стан дотримання вимог Інструкції з діловодства у місцевих та апеляційних судах України щодо надання судових справ для ознайомлення |
На протязі півріччя |
Заступник керівника апарату суду Анякіна Т.В. |
|
10.2 |
Перевірити облік, використання та зберігання печатки та штампу суду |
На протязі півріччя |
заступник керівника апарату суду Анякіна Т.В. |
|
10.3 |
Перевірити стан виконання функціональних обов’язків працівниками апарату суду: а) секретарями судових засідань: - Дмитренко М.О., Кириленко Ю.В.; б) секретарем суду: Бут В.І.; в) судовим розпорядником : Мельниковим О.А.; г) завідувачем господарством: Зозулею Ю.П. Наслідки вивчення розглянути на виробничій нараді працівників суду. |
До 25 грудня 2021 року |
Керівник апарату Богдан І.І., заступник керівника апарату Анякіна Т.В. . |
|
10.4 |
Проводити засідання Експертної комісії . |
За потреби |
Керівник апарату суду Богдан І.І., зав.архівом суду Тендіт О.М. |
|
10.5 |
Переглянути номенклатуру справ на 2022 рік. |
До 15грудня 2021 року |
Заступник керівника апарату Анякіна Т.В., ст.секретар суду Мега О.А., зав.архівом Тендіт О.М. |
|
10.6 |
Перевірити стан дотримання вимог Інструкції з діловодства у місцевих та апеляційних судах України щодо прийняття, обліку і зберігання речових доказів |
Грудень 2020 року |
Заступник керівника апарату суду Анякіна Т.В.
|
|
10.9 |
Перевірити стан дотримання вимог Інструкції з діловодства у місцевих та апеляційних судах України щодо направлення судових справ за межі суду |
Протягом півріччя |
Керівник апарату суду Богдан І.І., заступник керівника апарату Анякіна Т.В. |
|
10.10 |
Здійснити перевірку щодо надання інформації відповідно до ЗУ «Про доступ до публічної інформації» |
Протягом півріччя |
Керівник апарату суду Богдан І.І., заступник керівника апарату суду Анякіна Т.В. |
|
10.11 |
Здійснити перевірку архіву суду щодо порядку організації користування архівними документами, надання копій судових рішень юридичним і фізичним особам |
Протягом півріччя |
заступник керівника апарату суду Анякіна Т.В. |
|